quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik had dat trouwens gedaan met twee keukenmessen in mijn handen, je kunt maar niet zeker genoeg zijn
Volgens mij is Laura degene die verkeerd is ingeschat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd.. schat .. ik had je echt niet zo naief ingeschat
[..]
psies! Ik had dat trouwens gedaan met twee keukenmessen in mijn handen, je kunt maar niet zeker genoeg zijn
Hoe komt hij erbij?quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
onnozele alex denkt echt dat ze iets met spinnen moet doen
Inspiratie voor een nieuw kunstwerkje?quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind dat ze met haar gluiperige kop van karim af moet blijven !
Ze heeft het wel weer voor elkaar tochquote:
[..]
Karim is niet gek.quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, zelfs als hij weet dat het een missie is doet zoiets wel iets met je... Hij vind d'r leuk, ook al komt ze gespeeld bij hem op schoot. dan zit ze er wel... dat doet iets als je iemand leuk vind...
Het is niet alleen nu,... maar het live schuiven kunnen ze gewoon echt niet. Ja ik weet waar ik het over heb. Gok dat ze ook amper gear hebben om het een beetje onder controle te krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het net best mooi gedaan. Het was zeker weten een montagefout, maar hoe het beeld op Laura stond, en het geluid op de heren die het over haar en haar missie hadden... Geweldig.
Dat wel. Maar net was het wel even nice.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het is niet alleen nu,... maar het live schuiven kunnen ze gewoon echt niet. Ja ik weet waar ik het over heb. Gok dat ze ook amper gear hebben om het een beetje onder controle te krijgen.
Laura, je missie is mislukt!quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Darklight het volgende:
Dat zou wel leuk zijn Alex genomineerd door het falen van Laura
Ja nou.. voor 500 euro heb ik het er best voor over dat de rest van de mannen voor het leven getraumatiseerd zijn! Tis een spelletje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |