Als het niet binnen 1 minuut van de stem moest na ze uit de kamer kwam, en als ze er langer over mocht doen zou hij dat kunnen denken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja tuuk kan hij dat, maar stel je eens voor dat de persoon die je oprecht heel leuk vind ineens aan je komt zitten, op je schoot kruipt en je zoent... Gespeeld of niet, dat doet dan wel wat met je lijkt me...
waarom doet ze dat dan zo en zegt ze niet gewoon : dit gaat me te ver?quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus dan saboteert ze haar eigen missie omdat ze dit te ver vindt gaan, prima toch? Het slaat ook nergens op, iedereen ziet wel dat ze heus geen geraffineerde verleidster is, zoals ze in haar promo werd voorgesteld, de regie snapt niet dat niet elke acteur/actrice geschikt is voor elke rol.
ik vind dat ze met haar gluiperige kop van karim af moet blijven !quote:
Inderdaad, gewoon naar tafel rennen en roepen: "Mannen, tieten of billen, kiezen, NUUUU!"quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 minuten? Kun je wel grappige dingen in doen
Helemaal Para brotherquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als het niet binnen 1 minuut van de stem moest na ze uit de kamer kwam, en als ze er langer over mocht doen zou hij dat kunnen denken.
Iedereen is para als een ander uit die kamer komt.
Ze hebben missies gelijk door.
Ik heb ook zoiets van zeg nee en zie wat die sanctie is als je het echt niet ziet zitten. Maar nee het spel verneuken en in de belangstelling staan.quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ze deed nu hetzelfde als met elke missie die ze kreeg.. rondwandelen met haar handen voor haar mond en laten zien hoe erg ze het vind. Deed ze zelfs met het vragen naar favoriete liedjes. Ze faalt dus niet omdat ze het wil.. ze heeft gewoon nergens zin in en al helemaal niet de ballen om Karim en Alex niet te kwetsen en gewoon nee te zeggen.
nee, niet prima, ze doet toch weer niks en laat het aan anderen over?quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus dan saboteert ze haar eigen missie omdat ze dit te ver vindt gaan, prima toch? Het slaat ook nergens op, iedereen ziet wel dat ze heus geen geraffineerde verleidster is, zoals ze in haar promo werd voorgesteld, de regie snapt niet dat niet elke acteur/actrice geschikt is voor elke rol.
omdat het onschuldige meisje maar een act is??quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
waarom doet ze dat dan zo en zegt ze niet gewoon : dit gaat me te ver?
Ik vond het net best mooi gedaan. Het was zeker weten een montagefout, maar hoe het beeld op Laura stond, en het geluid op de heren die het over haar en haar missie hadden... Geweldig.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Die audioboys daar moet echt een cursus gaan nemen,... Ik kom graag helpen hoor stelletje lutsers!
quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg dikke vette enorme weken abbo op de nominatiebank voor Laura!
Nogmaals, zelfs als hij weet dat het een missie is doet zoiets wel iets met je... Hij vind d'r leuk, ook al komt ze gespeeld bij hem op schoot. dan zit ze er wel... dat doet iets als je iemand leuk vind...quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als het niet binnen 1 minuut van de stem moest na ze uit de kamer kwam, en als ze er langer over mocht doen zou hij dat kunnen denken.
Iedereen is para als een ander uit die kamer komt.
Ze hebben missies gelijk door.
Lekker ding, ik zie graag het beste in de mens...quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd.. schat .. ik had je echt niet zo naief ingeschat
psies! Ik had dat trouwens gedaan met twee keukenmessen in mijn handen, je kunt maar niet zeker genoeg zijnquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon naar tafel rennen en roepen: "Mannen, tieten of billen, kiezen, NUUUU!"
Ja dat was het beste geweest. En dan maar zien wat er van komt. Op deze manier was het toch al verloren.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon naar tafel rennen en roepen: "Mannen, tieten of billen, kiezen, NUUUU!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |