Moest ze niet gelijk beginnen als ze de KvdW uit kwam?quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
3 dagen lang karim kroelen, over zijn rug kriebelen en op zijn schoot zitten. En Alex moest jaloers worden.
Ze zijn pas 2 weken samen he grote liefde is misschien wel overdreven..quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En zo zie je dat ze voor het spel gaat en niet voor Alex.
Voor geld zal je je grote liefde toch niet kwetsen?
Alleen het idee om daarover te twijfelen.
Ze is een snol.
Uit de gezamelijke pot dan ... "getrouwd' in gemeenschap van goederen zijn zequote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Nu gaat er zeker 10.000 uit de pot van Laura.... Tjees wat is ze blij met al die aandacht....
of een nominatiequote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat geld in die kluis interesseert ze geen bal, gewoon dreigen met een extit als ze hun mond voorbij praten
Goed zo henk, zo ken ik je weer!quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gerard: Heb je al een nummertje getrokken....Geniaal!
Ze zijn wel getrouwd hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zijn pas 2 weken samen he grote liefde is misschien wel overdreven..
IJskonijn en ze wordt belangrijker gamaakt dan ze is. Ze ligt het liefst de hele dag op bed.quote:
nee ze speelt het heel geraffineerd, laat doorschemeren dat ze beelden heeft gezien en Karim weet heus wel welke beelden dat zijn en kan dus zelf zijn conclusie trekken en Alex inlichten, wat dus ook gebeurtquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik snap best dat ze niet meteen nee wil zeggen maar ze zorgt er iig voor dat niemand gekwetst wordt, prima zo.
Hallo, voor alex wel.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zijn pas 2 weken samen he grote liefde is misschien wel overdreven..
Tuurlijk zijn die gevoelens voor Analex gespeeld,... anders had hij haar al lang aan liggen duwenquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef dasaliz het volgende:
(romantische modus:)
maar karim is toch veel leuker? De gevoelens voor alex zijn gespeeld, dat ziet iedereen. Het lijkt me leuk als Laura er nu achter komt dat Karim veel beter bij haar past, dat ze met veel meer plezier in het huis zit als ze met hem optrekt (zien de geboeide opdracht). En dat ze na 3 dagen geforceerd aandacht geven alex dumpt (in het zwembad, op de nominatiebank, wherever (dat is engels voor maakt niet uit waar)) en zij en karim nog lang en gelukkig leven.
(einde romantische modus)
missie mislukt dus. jammer. alex op de bank en donderdag naar huis. niet jammer.
hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen jammer dat de bewoners niet doorhebben wat de stem bedoeld met het ware gezicht, in dit geval dat van Laura...quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze spelen niet met mensen, ze gaven haar de kans om oprecht te zijn. Nu faalt ze omdat ze een laffaard is dus ik hoop nominatie. Als ze faalt omdat ze zegt "duw die missie maar in je aars, ik wil alex& karim niet kwetsen"zou ze van mij zelfs als sanctie imuniteit voor deze week mogen hebben al zie ik ze er het liefst optyfen!
Nee ze deed nu hetzelfde als met elke missie die ze kreeg.. rondwandelen met haar handen voor haar mond en laten zien hoe erg ze het vind. Deed ze zelfs met het vragen naar favoriete liedjes. Ze faalt dus niet omdat ze het wil.. ze heeft gewoon nergens zin in en al helemaal niet de ballen om Karim en Alex niet te kwetsen en gewoon nee te zeggen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik snap best dat ze niet meteen nee wil zeggen maar ze zorgt er iig voor dat niemand gekwetst wordt, prima zo.
Slim toch.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee ze speelt het heel geraffineerd, laat doorschemeren dat ze beelden heeft gezien en Karim weet heus wel welke beelden dat zijn en kan dus zelf zijn conclusie trekken en Alex inlichten, wat dus ook gebeurt
Karim kan denk ik dat best relativeren..quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Nu weet dus iedereen dat Karim haar wel leuk vind... Zelf mag ze wat mij betreft zo de deur uit, maar voor Karim vind ik het zo sneu...
Karim is een sympathieke gastquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Nu weet dus iedereen dat Karim haar wel leuk vind... Zelf mag ze wat mij betreft zo de deur uit, maar voor Karim vind ik het zo sneu...
2 minuten? Kun je wel grappige dingen in doenquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef dasaliz het volgende:
de tijd die de bewoners krijgen tijdens de live missies is altijd te kort. vind ik.
Sorry heb een geheime missie, mag er niet over pratenquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed zo henk, zo ken ik je weer!
Dat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ze deed nu hetzelfde als met elke missie die ze kreeg.. rondwandelen met haar handen voor haar mond en laten zien hoe erg ze het vind. Deed ze zelfs met het vragen naar favoriete liedjes. Ze faalt dus niet omdat ze het wil.. ze heeft gewoon nergens zin in en al helemaal niet de ballen om Karim en Alex niet te kwetsen en gewoon nee te zeggen.
Byequote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er voor vanavond klaar mee. Iedereen weet ervan en saaie Laura doet alsof ze van niks weet. Fijne avond allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |