We will rock you musicalquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon even ongegeneerd Queen draaien
Na een week afkicken mag dat wel weer
Klassenboek?quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het met het klassenboek meppen kan ik ook, ben ik vandaag achtergekomen
Ik heb de Engelse versie in Londen gezienquote:
daar wil ik eigenlijk wel een keer heen.quote:
Geef een gil wanneer je die doetquote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar wil ik eigenlijk wel een keer heen.
Ik ga binnenkort een keer de Queen top 15 doen op ONZ radio
Roep ff van te voren. En geen BohRap op 1!quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Under pressure op 1quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Roep ff van te voren. En geen BohRap op 1!
Met optimel euro's kan je met korting heenquote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die schijnt zoveel beter te zijn dan de Nederlandse, terwijl die ook goed is.quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb de Engelse versie in Londen gezien
Menig ander schoolboek is dikkerquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het met het klassenboek meppen kan ik ook, ben ik vandaag achtergekomen
Nederlandse NOG niet gezienquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Die schijnt zoveel beter te zijn dan de Nederlandse, terwijl die ook goed is.
Nee ik wil de mensen een top 10 in laten zenden en daar maak ik een lijst vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Roep ff van te voren. En geen BohRap op 1!
Uhh gewoon een boek waarin de leraren de geplande proefwerken en so's schrijven en afwezigen, etc...quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klassenboek?
Net zoals het grote boek van Sinterklaas?
Die zitten meestal in je tasquote:
dat hebben wij nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh gewoon een boek waarin de leraren de geplande proefwerken en so's schrijven en afwezigen, etc...
quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik wil de mensen een top 10 in laten zenden en daar maak ik een lijst van
Chillquote:
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doenquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Goede reden om weer eens wat platen en cd's van Queen te luistern.
Bij ons had iedere week iemand anders hem bij zich.quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ChillIk krijg er wel 10 uur voor op de 20-extra-uren-kaart
Hier met z'n tweeën om de weekquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons had iedere week iemand anders hem bij zich.
jajajajaquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doen
Jao bij ons ook, en hij moest 's ochtends opgehaald worden op het kantoortje van de mentoren op de bovenste verdieping. Wat dus betekende dat ie standaard het eerste uur er nooit wasquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En met PF kun je dat ook wel eens doen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doen
wasdadan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ChillIk krijg er wel 10 uur voor op de 20-extra-uren-kaart
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggenquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat, meestal nog wel meerdere keren per week ook.quote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |