Ik las tetten en dacht dat pgr dit zeiquote:
een of twee keer per jaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat.
Een fijne single malt is niet te versmaden.
Wijn?quote:
Ik probeerde het een keer, maar wat een slome bufferdingesquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar dat ONZradio geluisterdBen ik nu heel slecht? Moet ik gaan luisteren?
Symph draait nu, en onze muzieksmaak komt wel aardig overeen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar dat ONZradio geluisterdBen ik nu heel slecht? Moet ik gaan luisteren?
Er zijn er wel een paar die hele fijne muziek draaien.quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Pien85 het volgende:
Komt hier braaf binnen nuquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik probeerde het een keer, maar wat een slome bufferdinges
Ik vind dit ook wel leukquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Symph draait nu, en onze muzieksmaak komt wel aardig overeen.
Herrie hou ik niet vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die hele fijne muziek draaien.
Bij teringherrie schakel ik ook uit
Echt om te huilen zo slechtquote:
Yup, jij en LLquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die hele fijne muziek draaien.
Bij teringherrie schakel ik ook uit
Hoezo slecht?quote:
Dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef JJH het volgende:
Alleen Hardstyle en aanverwanten ben ik geen fan van. Voor de rest heb ik een heeeeel brede muzieksmaak.
Queenquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon even ongegeneerd Queen draaien
Na een week afkicken mag dat wel weer
Wat Innuendo?quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon even ongegeneerd Queen draaien
Na een week afkicken mag dat wel weer
De mijne 15 min laterquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Bah, morgen gaat om 06.15 al mijn wekkerDus eigenlijk moet ik zo naar bed
Geen zin in, niet moe
Mijne gaat normaal een uur laterquote:
Ik kan wel schoppen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |