Ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat hij het over video-opnames heeft.
Heb je speciaal voor iTunes winxp erop gezet of begrijp ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
Ok, ik heb Win XP op m'n netbook gezet, nu kan ik eindelijk met iTunes aan de gang.
Eerst effe 16gig muziek importeren
Is het niet mogelijk door de telefoon op luidspreker te zetten en de dictafoon aan te zetten? Erg omslachtig, dat sowieso wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:04 schreef Saninl het volgende:
Is er een (Cydia)app waardoor ik gesprekken die ik voer op mijn iPhone op kan nemen?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor iTunes winxp erop gezet of begrijp ik het verkeerd?
maar hoor je dan ook wat er aan de andere kant gezegd wordt?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef Orbis het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk door de telefoon op luidspreker te zetten en de dictafoon aan te zetten? Erg omslachtig, dat sowieso wel.
Met Mediamonkey en Copytrans kan je ook muziek op je iPod/ iPhone zettenquote:
Bel met je huistelefoon naar je mobiel en probeer hetquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Misan het volgende:
[..]
maar hoor je dan ook wat er aan de andere kant gezegd wordt?
heb het ook geprobeerd, uiteindelijk simkaartje in andere telefoon gedaan, luidspreker aan en opnemen met een of andere recorder-appquote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef Orbis het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk door de telefoon op luidspreker te zetten en de dictafoon aan te zetten? Erg omslachtig, dat sowieso wel.
ik heb geen 'vaste' telefoonquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Met Mediamonkey en Copytrans kan je ook muziek op je iPod/ iPhone zetten
Is sneller als iTunes en toegankelijker dan dat tyfus programma!
[..]
Bel met je huistelefoon naar je mobiel en probeer het
http://www.brighthub.com/mobile/iphone/articles/82001.aspxquote:Op woensdag 13 april 2011 13:04 schreef Saninl het volgende:
Is er een (Cydia)app waardoor ik gesprekken die ik voer op mijn iPhone op kan nemen?
Ja maar dan moet ik m'n aaifoon eerst justinbieberenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Met Mediamonkey en Copytrans kan je ook muziek op je iPod/ iPhone zetten
Is sneller als iTunes en toegankelijker dan dat tyfus programma!
als je itunes zelf opstart, staat je iphone er dan wel bij?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn iphone geeft de mededeling itunes met kabeltje(zoals bij het begin) na een automatische update. Als ik hem vervolgens aansluit op itunes geeft de computer wel aan dat hij hem herkend(door zo'n rare tune) en vervolgens gebeurt er niks
Ben net ook bij een telefoonwinkel geweest en daar startte hij wel gewoon op bij de itunes bij de computer van daar. Die gozer die zei dat het aan de windows firewall ligt en ik heb windows 7.
Iemand die weet welke stappen ik nu moet doen?
je ziet 'm dus ook niet in itunes?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Andere USB poort al geprobeerd
Itunes opnieuw installeren al geprobeerd
Firewall nog niet uitgeschakeld en weet ook niet precies hoe dat moet. Heb ook een kapersky virusscanner
Heb ook al geprobeerd met een andere computer en daar heb ik het zelfde probleem, terwijl ze het bij de telefoonwinkel niet hadden.
Laat 'm herstellen in die winkel, kan je 'm thuis weer syncen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar hij geeft wel het 'ik herken hem in de usb poort' tune
Duurde 40 min dus dat kapte ie afquote:Op donderdag 14 april 2011 17:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laat 'm herstellen in die winkel, kan je 'm thuis weer syncen.
Nee, wil ook wel zonder jailbreak. Download het en probeer het uitquote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik m'n aaifoon eerst justinbieberen
http://forum.iculture.nl/wiki/DFUquote:Op donderdag 14 april 2011 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Duurde 40 min dus dat kapte ie af
Vind het raar want bij die ene gozer werkte ie wel maar bij mij op 2 comps niet
Is op elke iPhonequote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke loader is dat? Ik denk niet dat ik die heb
Ik zie ze niet in de App Store staan, vandaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nee, wil ook wel zonder jailbreak. Download het en probeer het uitIk gebruik iTunes nooit, heb het niet eens op de pc staan.
http://www.mediamonkey.com/quote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie ze niet in de App Store staan, vandaar.
Die witte?quote:
gewoon deze stappen uitvoeren http://forum.iculture.nl/wiki/DFUquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die witte?
Die reset van die link werkt ook niet, blijf bij het opstartmenu
Gedaan maar blijf het zelfde houden, iedere keer krijg ik het begin scherm met itunes en de kabelquote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon deze stappen uitvoeren http://forum.iculture.nl/wiki/DFU
probeer anders eerst dit http://forum.iculture.nl/wiki/Recovery-mode
dealextreme?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef Jarno het volgende:
Gisteren de iPhone 4 gehaald, als vervanging voor mijn 3G. Helemaal happy uiteraard, it just works, etc.
Maar nog wel een vraagje. Ben nog op zoek naar een leuke wekker met een iPhone dock. Hebben jullie nog tips of aan / afraders op dat vlak? Ik zag een Fidelio geval van Philips dat iig wel aardig geprijsd is (55 euro bij bol) maar daar lees ik weer in de reviews dat hij niet compatibel zou zijn met de 4...
Nog meer ervaringen?
Dan doen je iets fout, in DFU mode blijft je scherm zwart.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gedaan maar blijf het zelfde houden, iedere keer krijg ik het begin scherm met itunes en de kabel
Die is net een paar uur uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is iOS 4.3.2 nog niet te jailbreaken?
Nou ja, ik lurk soms een beetje mee en een groot deel van de posts gaat over JB's. Wat voor niet JB gebruikers oninteressant geneuzel is.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Baghdaddy het volgende:
Zoveel vraag is er niet na hoor. Plus het feit dat JB'en over het algemeen vlekkeloos verloopt.
| 1 2 3 4 5 6 7 | @synthesize unreadMessageCount; @synthesize authenticatedUser; @synthesize loadingPosts; @synthesize loadingMessages; NSString * server = @"http://forum.fok.nl"; NSString * cookieDomain = @".fok.nl"; |
als je dat bij het pimp-abonnement gratis aanbiedt dan denk ik dat ze als warme broodjes over de toonbank gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef fyah het volgende:
[ code verwijderd ]
Wat zou een mooie prijs zijn voor een fok forum app?
pimp abo gaat mij die 100 euro per jaar dev account niet terughalen vriendquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Misan het volgende:
[..]
als je dat bij het pimp-abonnement gratis aanbiedt dan denk ik dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan
mja, dan moet het wel meer bieden dan het mobiele forum nu biedt en dan zou ik er 79 cent voor vragen. Hierbij denk ik aan reactiemogelijkheid op FP/sport/games/film, dm's en pm's lezen en reageren, forum-mogelijkheid, nieuw topic-knop, kunnen inzoomen op het forum, blablablaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef fyah het volgende:
[..]
pimp abo gaat mij die 100 euro per jaar dev account niet terughalen vrienddat is puur danny/ted money.
Wat zou de app toevoegen aan de mobiele site?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef fyah het volgende:
[ code verwijderd ]
Wat zou een mooie prijs zijn voor een fok forum app?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |