Heeft ook weinig zin, ook al zou je er wel 1 hebben. Als de tijd 'stil staat', beweegt er niks, ook niet de atomen en hun onderdelen, of de elektrische signalen in je lichaam. Oftewel, je merkt er niks van.quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef clevy het volgende:
[..]
doet me denken aan de intro tune van de serie 'off centre':
"I wish that I could freeze time, but I don't have a time freeze-machine. yeah."
Wat een vreselijke postquote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind 't altijd wel leuk als je de veroudering langzaam ziet inslaan bij mooie vrouwen. Steeds iets meer rimpel langs de oogjes, dan bij de wangen. Dan wordt de nek wat dunner, handen, haar gaat vergrijzen enzo.
nerdquote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin, ook al zou je er wel 1 hebben. Als de tijd 'stil staat', beweegt er niks, ook niet de atomen en hun onderdelen, of de elektrische signalen in je lichaam. Oftewel, je merkt er niks van.
Ach, dat stadium ken je toch al?quote:
Het punt waarop jij mijn broekje in komt? Oh nee, dat was er nooit hequote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
@WT en omschrijf nu eens het punt waar MissB al voorbij is?
En langquote:
wat niet is, komt nog welquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het punt waarop jij mijn broekje in komt? Oh nee, dat was er nooit he
ik hoop ook aan de binnenkantquote:
Eh, ieuwquote:
ik vind je liefquote:
Anders voel je niet zoveelquote:
Wil je nu even ophouden over mijn binnenkant?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |