Duur zijn ze allemaal he?quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja die heb ik ook voorbij zien komen
blauw moet ie nog wordenquote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Duur zijn ze allemaal he?![]()
Deze was echt een gelukje, drie jaar oud, matrasje ook, alleen gebruikt voor 1 kleinkind en we kregen het dekbed en een overtrekset en een molton er bij
Dat schiet lekker op...quote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vet![]()
2 maal daags zalf erin, en weg is uw zicht
ja, de kleur is al uitgezocht, Thijs is het er mee eensquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, tot over drie topiquesEens kijken of ik mezelf verafschuw voor de nummers die we hebben aangegeven
Dat is mazzel hebben jaquote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Duur zijn ze allemaal he?![]()
Deze was echt een gelukje, drie jaar oud, matrasje ook, alleen gebruikt voor 1 kleinkind en we kregen het dekbed en een overtrekset en een molton er bij
Hmhm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor eentje willen jullie graag?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
tot en met vrijdagquote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op...
Hoelang blijft dat zo?
ja natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de kleur is al uitgezocht, Thijs is het er mee eens
Spin zequote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, tot over drie topiquesEens kijken of ik mezelf verafschuw voor de nummers die we hebben aangegeven
Wat komt er dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nog 7 dagen en ik weet nog steeds geen cadeau...
Gevaar op de weg dat je d'r bentquote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vet![]()
2 maal daags zalf erin, en weg is uw zicht
niet meer, 'Kut' was in de sloot gevallenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm...Ik wil zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor eentje willen jullie graag?![]()
En toen was kut nat en ging ie zichzelf droog likken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
niet meer, 'Kut' was in de sloot gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |