Ik vind het hoogstens geil om m'n ex zo te zien, maar niet om een andere dude te zien rukken "op" m'n ex.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Phantomesse het volgende:
Heeft dat ook een naam? Als je het geil vind als anderen op je vriendin/ex zitten te fappen?
Hij bekijkt alleen mijn beeld. Van die andere gast hoeftie ook niks te zien ik moet alleen af en toe wat er gezegd wordt overkopierenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Ik vind het hoogstens geil om m'n ex zo te zien, maar niet om een andere dude te zien rukken "op" m'n ex.
Geen kanker meer ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Phantomesse het volgende:
Maaaarreeee, dit topic ging over jou en je ziekte.
Mongool.
Ik loop ook te trollen beunhaas.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef ohwyeah het volgende:
leip wijf.
Je ziet er niet eens verkeerd uit, aldus je fobo.
Dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef erodome het volgende:
Kan iemand niet die meid waarschuwen dat ze een of andere maffe stalker als ex heeft?
ff nieuwe quote voor de nieuwkomers.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb de informatie eigenlijk uit 1e hand, namelijk: ik kan meekijken op haar pc van afstand en bestanden (chatlogs) downloaden. Ik weet dat dit een privacy schending is, maar een betere voorstelling kun je niet krijgen dan rechtstreeks de waarheid op je scherm.. ik wil hier op termijn wel mee kappen, maar ik blijf het volgen omdat ze zo gek bezig is.
Er is gister weer een gozer bijgekomen waar ze mee aan het chatten is trouwens. Ik las ook dat ze gozer 1 (die een relatie wil met haar) nog steeds opschort dmv "ik ben er niet aan toe" en ondertussen gisteren met persoon 2 naar bed is geweest en vanochtend toen ie weg was was ze alweer met een andere gozer van relatieplanet aan het chatten.
Oh ja de sex met mij is wel degelijk goed geweest omdat ze dat tegen haar beste vriendin via msn onthuld had.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef ohwyeah het volgende:
Ik was admin op die laptop, dus dat is mijn zooi waar zij gebruik van maakt, ze kan er ook geen gebruik van maken
Tuurlijk joh, je hebt haar vast ook verteld dat je toegang hebt tot haar pc op afstand.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef ohwyeah het volgende:
Ik was admin op die laptop, dus dat is mijn zooi waar zij gebruik van maakt, ze kan er ook geen gebruik van maken
Kan, maar ben ik niet in geīnteresseerd omdat ik haar hoofd lang genoeg gezien heb :pquote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef speknek het volgende:
haha fuck de haters gewoon lekker blijven stalken TS, heb je ook de controle over d'r webcam?
het een goed idee vind om even terloops te vermelden dat ze er wel lekker uit zietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
2 woorden:
KANKERTRIEST (!!!!!!!!!!)
Jij moet echt nodig, héél nodig, verdergaan met je leven. Gatverdamme wat ben jij een misselijkmakend kankerventje zeg. Ik zou bijna je ipadres doorpasen naar iemand die ermee je adres kan achterhalen om je pctje ff te slopen, maargoed, niet mijn zaken. Waarschijnlijk heb je ook 1 of ander buitenlands ipadres ofzo
Men, je lijkt echt autistisch. Doe normaal man, dit kan gewoon echt niet![]()
Laatste nieuwtje van een uurtje geleden, ze heeft de pc nu uit !quote:Op donderdag 7 april 2011 23:36 schreef fwokker het volgende:
Ahaha is ze op dit moment aan het sexchatten? Post pics dan lafaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |