abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 21:15:10 #151
339661 Yevoul
One more day.
pi_95187761
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

2 woorden:

KANKERTRIEST (!!!!!!!!!!)

Jij moet echt nodig, héél nodig, verdergaan met je leven. Gatverdamme wat ben jij een misselijkmakend kankerventje zeg. Ik zou bijna je ipadres doorpasen naar iemand die ermee je adres kan achterhalen om je pctje ff te slopen, maargoed, niet mijn zaken. Waarschijnlijk heb je ook 1 of ander buitenlands ipadres ofzo :')

Men, je lijkt echt autistisch. Doe normaal man, dit kan gewoon echt niet :')
Wat zij zegt ja. :')
Hot damn that girl's on fire.
pi_95187805
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb de informatie eigenlijk uit 1e hand, namelijk: ik kan meekijken op haar pc van afstand en bestanden (chatlogs) downloaden. Ik weet dat dit een privacy schending is, maar een betere voorstelling kun je niet krijgen dan rechtstreeks de waarheid op je scherm.. ik wil hier op termijn wel mee kappen, maar ik blijf het volgen omdat ze zo gek bezig is.

Er is gister weer een gozer bijgekomen waar ze mee aan het chatten is trouwens. Ik las ook dat ze gozer 1 (die een relatie wil met haar) nog steeds opschort dmv "ik ben er niet aan toe" en ondertussen gisteren met persoon 2 naar bed is geweest en vanochtend toen ie weg was was ze alweer met een andere gozer van relatieplanet aan het chatten.

Oh ja de sex met mij is wel degelijk goed geweest omdat ze dat tegen haar beste vriendin via msn onthuld had.
Je bent je ervan bewust dat dit letterlijk stalken is en nogal ziek is?

Je kan hier wel lekker kwaad over haar komen spreken, maar het is beter als je daarmee ophoud en eens een psychiater op gaat zoeken....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_95187893
Echt, gast, jij bent triestheid als mensen die met kanker schelden tegen kinderen met kanker maar dan in het kwadraat. Heb je kanker? KankerTS, echt... Gatverdamme :') Overigens scheld ik vrijwel nooit met kanker, want dat is triest. Maar hier krijg ik echt kk van... wtf deze gast.

Hoe doe je dat eigenlijk? Zo in andermans pc kijken? Kun jij dat willekeurig doen of moet je er wel speciala data (van haar pc) voor hebben?

(Ik voorzie overigens vanaf dit punt een topichit!)
pi_95188050
Is gewoon puur vermaak mensen, kan niet anders zeggen.
pi_95188117
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef ohwyeah het volgende:
Is gewoon puur vermaak mensen, eens stopt het vast wel.
Ontkenning is dan ook een van de kenmerken van een stalker.

Wat je doet is gewoon strafbaar ;) Ik hoop dan ook echt dat ze hier achterkomt!
pi_95188323
Je wil niet weten waar je allemaal achterkomt als mensen niet weten dat jij het weet !
pi_95188380
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef ohwyeah het volgende:
Je wil niet weten waar je allemaal achterkomt als mensen niet weten dat jij het weet !
Klopt, een normaal mens hoeft dat inderdaad niet te weten nee...
  donderdag 7 april 2011 @ 21:24:45 #158
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_95188522
quote:

[..]

2 woorden:

Jij moet echt nodig, héél nodig, verdergaan met je leven. Gatverdamme wat ben jij een misselijkmakend kankerventje zeg. Ik zou bijna je ipadres doorpasen naar iemand die ermee je adres kan achterhalen om je pctje ff te slopen, maargoed, niet mijn zaken. Waarschijnlijk heb je ook 1 of ander buitenlands ipadres ofzo :')

Zegt een vrouw natuurlijk :') Zodra je de kans hebt om dit bij een man te doen zou je dit ook doen (Al zal je natuurlijk altijd nee blijven zeggen :{w )

:r
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 7 april 2011 @ 21:25:19 #159
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95188576
quote:

[..]

2 woorden:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_95188771
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

Zegt een vrouw natuurlijk :') Zodra je de kans hebt om dit bij een man te doen zou je dit ook doen (Al zal je natuurlijk altijd nee blijven zeggen :{w )

:r
Ik hoef niet te weten wat mijn ex allemaal uitvoert op zijn computer, nee. Wat schiet ik daar nou mee op? Ik zou me er alleen maar kut om gaan kunnen voelen. Hij hoeft ook niet te weten wat ik allemaal doe op mijn pc, die kan ik gewoon open laten staan en een uur de kamer uitgaan en hij zal hooguit een plaatje op youtube aanklikken en andersom ook.

Toen ik het gevoel had dat hij vreemdging heb ik het nog een jaar volgehouden om zijn telefoon met rust te laten, die heb ik pas gepakt toen hij aan het douchen was en ene chantal opeens op zijn beeldscherm verscheen. Tóén pas heb ik die telefoon gepakt, 3 smsjes gelezen en neergepleurd. Als ik 1 ding weet, weet ik genoeg en hoef ik niet de rest ook nog te lezen :')

Mennn, ik betreed mijn zusje haar kamer niet eens als ze er zelf niet in zit :')

Privacy jongen, privacy.
pi_95189215
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
Als ik 1 ding weet, weet ik genoeg en hoef ik niet de rest ook nog te lezen :')
Daar ben ik het mee eens, maar dit is een behoorlijke ongoing story..
  donderdag 7 april 2011 @ 21:33:01 #162
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_95189248
Privacy is in dit land toch al niks.
Mischien hoop je door dat soort dingen bij andere niet te doen, dat ze het bij jou ook niet doen, maar dat hoeft niet automatisch zo te zijn. Leuk dat je er waarde aan hecht ):O
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_95189429
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
Echt, gast, jij bent triestheid als mensen die met kanker schelden tegen kinderen met kanker maar dan in het kwadraat. Heb je kanker? KankerTS, echt... Gatverdamme :') Overigens scheld ik vrijwel nooit met kanker, want dat is triest. Maar hier krijg ik echt kk van... wtf deze gast.

Hoe doe je dat eigenlijk? Zo in andermans pc kijken? Kun jij dat willekeurig doen of moet je er wel speciala data (van haar pc) voor hebben?

(Ik voorzie overigens vanaf dit punt een topichit!)
Jo kun je nog meer kanker zeggen ?
pi_95189512
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Jo kun je nog meer kanker zeggen ?
Nee de K is uitverkocht, kankerrambamtyfusmongool.
pi_95189709
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Nee de K is uitverkocht, kankerrambamtyfusmongool.
Misschien moet je eens hard genomen worden dat je ff uitgeraast bent.
pi_95189814
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Misschien moet je eens hard genomen worden dat je ff uitgeraast bent.
Idem :')

Ik heb vannacht nog heul de nacht legge pompe jonge! (Je hebt toch niet stiekem meegekeken he? Gezien ik mijn cam niet op de muur gedraaid had enzo.. Kun je ook door haar cam kijken?)
pi_95190086
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Idem :')

Ik heb vannacht nog heul de nacht legge pompe jonge! (Je hebt toch niet stiekem meegekeken he? Gezien ik mijn cam niet op de muur gedraaid had enzo.. Kun je ook door haar cam kijken?)
Als ze aan het sexcammen is via bijv. msn, dan kan ik dat zien.
pi_95190115
Maar nu even wat belangrijks, waar blijven de tietenpics.
pi_95190146
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Als ze aan het sexcammen is via bijv. msn, dan kan ik dat zien.
Oh..
mijn..
god.

Sterf :')

Jij haalt echt slechte dingen in mij naar boven :N
pi_95190176
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Scorpie het volgende:
Maar nu even wat belangrijks, waar blijven de tietenpics.
Tevens dit. Als je dan toch al kansloos bezig bent, beter delen.
pi_95190229
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Oh..
mijn..
god.

Sterf :')

Jij haalt echt slechte dingen in mij naar boven :N
Dat is de reden dat het uit ging met m'n ex.. ik kon dat als geen ander.
En dan zelf heel koel blijven :D
pi_95190411
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Dat is de reden dat het uit ging met m'n ex.. ik kon dat als geen ander.
En dan zelf heel koel blijven :D
Aah, je hebt dus gewoon een stuk of wat steekjes los ;) Dat verklaart.
pi_95190464
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Die werd op iedereen boos jo :)
pi_95190514
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie ?
pi_95190767
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Die werd op iedereen boos jo :)
Zij dus ook. Goh als ze zo snel boos is, zou ik bijna jouw pc laten hacken om haar gegeven te achterhalen en dit topic naar haar te sturen en naar je huis racen met een camera :P

Overigens heb je iets gemeen met mijn ex. Die kijkt ook mee als ik aan het sexcammen ben :P Maar dan met mijn toestemming, vind ie geil ofzo. Heeft dat ook een naam? Als je het geil vind als anderen op je vriendin/ex zitten te fappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')