Wat zij zegt ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
2 woorden:
KANKERTRIEST (!!!!!!!!!!)
Jij moet echt nodig, héél nodig, verdergaan met je leven. Gatverdamme wat ben jij een misselijkmakend kankerventje zeg. Ik zou bijna je ipadres doorpasen naar iemand die ermee je adres kan achterhalen om je pctje ff te slopen, maargoed, niet mijn zaken. Waarschijnlijk heb je ook 1 of ander buitenlands ipadres ofzo
Men, je lijkt echt autistisch. Doe normaal man, dit kan gewoon echt niet![]()
Je bent je ervan bewust dat dit letterlijk stalken is en nogal ziek is?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb de informatie eigenlijk uit 1e hand, namelijk: ik kan meekijken op haar pc van afstand en bestanden (chatlogs) downloaden. Ik weet dat dit een privacy schending is, maar een betere voorstelling kun je niet krijgen dan rechtstreeks de waarheid op je scherm.. ik wil hier op termijn wel mee kappen, maar ik blijf het volgen omdat ze zo gek bezig is.
Er is gister weer een gozer bijgekomen waar ze mee aan het chatten is trouwens. Ik las ook dat ze gozer 1 (die een relatie wil met haar) nog steeds opschort dmv "ik ben er niet aan toe" en ondertussen gisteren met persoon 2 naar bed is geweest en vanochtend toen ie weg was was ze alweer met een andere gozer van relatieplanet aan het chatten.
Oh ja de sex met mij is wel degelijk goed geweest omdat ze dat tegen haar beste vriendin via msn onthuld had.
Ontkenning is dan ook een van de kenmerken van een stalker.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef ohwyeah het volgende:
Is gewoon puur vermaak mensen, eens stopt het vast wel.
Klopt, een normaal mens hoeft dat inderdaad niet te weten nee...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef ohwyeah het volgende:
Je wil niet weten waar je allemaal achterkomt als mensen niet weten dat jij het weet !
Zegt een vrouw natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
2 woorden:
Jij moet echt nodig, héél nodig, verdergaan met je leven. Gatverdamme wat ben jij een misselijkmakend kankerventje zeg. Ik zou bijna je ipadres doorpasen naar iemand die ermee je adres kan achterhalen om je pctje ff te slopen, maargoed, niet mijn zaken. Waarschijnlijk heb je ook 1 of ander buitenlands ipadres ofzo
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
2 woorden:
Ik hoef niet te weten wat mijn ex allemaal uitvoert op zijn computer, nee. Wat schiet ik daar nou mee op? Ik zou me er alleen maar kut om gaan kunnen voelen. Hij hoeft ook niet te weten wat ik allemaal doe op mijn pc, die kan ik gewoon open laten staan en een uur de kamer uitgaan en hij zal hooguit een plaatje op youtube aanklikken en andersom ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Zegt een vrouw natuurlijkZodra je de kans hebt om dit bij een man te doen zou je dit ook doen (Al zal je natuurlijk altijd nee blijven zeggen
)
Daar ben ik het mee eens, maar dit is een behoorlijke ongoing story..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
Als ik 1 ding weet, weet ik genoeg en hoef ik niet de rest ook nog te lezen
Jo kun je nog meer kanker zeggen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
Echt, gast, jij bent triestheid als mensen die met kanker schelden tegen kinderen met kanker maar dan in het kwadraat. Heb je kanker? KankerTS, echt... GatverdammeOverigens scheld ik vrijwel nooit met kanker, want dat is triest. Maar hier krijg ik echt kk van... wtf deze gast.
Hoe doe je dat eigenlijk? Zo in andermans pc kijken? Kun jij dat willekeurig doen of moet je er wel speciala data (van haar pc) voor hebben?
(Ik voorzie overigens vanaf dit punt een topichit!)
Misschien moet je eens hard genomen worden dat je ff uitgeraast bent.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee de K is uitverkocht, kankerrambamtyfusmongool.
Idemquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Misschien moet je eens hard genomen worden dat je ff uitgeraast bent.
Als ze aan het sexcammen is via bijv. msn, dan kan ik dat zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Idem
Ik heb vannacht nog heul de nacht legge pompe jonge! (Je hebt toch niet stiekem meegekeken he? Gezien ik mijn cam niet op de muur gedraaid had enzo.. Kun je ook door haar cam kijken?)
Oh..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Als ze aan het sexcammen is via bijv. msn, dan kan ik dat zien.
Tevens dit. Als je dan toch al kansloos bezig bent, beter delen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Scorpie het volgende:
Maar nu even wat belangrijks, waar blijven de tietenpics.
Dat is de reden dat het uit ging met m'n ex.. ik kon dat als geen ander.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh..
mijn..
god.
Sterf![]()
Jij haalt echt slechte dingen in mij naar boven
Aah, je hebt dus gewoon een stuk of wat steekjes losquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Dat is de reden dat het uit ging met m'n ex.. ik kon dat als geen ander.
En dan zelf heel koel blijven
Die werd op iedereen boos joquote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aah, je hebt dus gewoon een stuk of wat steekjes losDat verklaart.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aah, je hebt dus gewoon een stuk of wat steekjes losDat verklaart.
Zij dus ook. Goh als ze zo snel boos is, zou ik bijna jouw pc laten hacken om haar gegeven te achterhalen en dit topic naar haar te sturen en naar je huis racen met een cameraquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |