De weg word genomen met de eerste stap hequote:Op zondag 17 april 2011 12:03 schreef senesta het volgende:
Je hebt gelijk hoor B, ik moet het ook gewoon gaan doen, is ook de manier om verder te groeien en het geld kan ik daarvoor ook goed gebruiken. Zou graag naar meer lezingen en congressen gaan. Astrologieprogramma moet ook nodig geupdate worden![]()
Maar vind het wel erg spannend. En ik hou het in gedachten Nok :p
Had je speciale vragen of dingen die je wilde weten?
Wat weerhoud je dan? Kritiek vanuit de atheïstische lobby? Of bang voor kritiek van ultramontanen? Je snapt natuurlijk wel dat ik bij de laatst genoemden behoor.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef Bastard het volgende:
Overigens.. ik vind het natuurlijk ook heel spannend hoor.. om het wat serieus op te gaan pakken bedoel ik.
Maar ik doe wat ik leuk vind, en ik moet maar eens gaan vertrouwen op mijn eigen kunnen misschien? Het zal een mooie leerweg worden denk ik.. hou voor mijzelf van plannen en dingen vastleggen, weten wat ik kan doen en wanneer en hoe.. en dat heb ik hier niet helemaal mee ik moet het loslaten en zien hoe de dingen gaan lopen en daarop reageren. Meer vertrouwen op het gevoel die zegt "dat het de juiste stap is op het juiste tijdstip" .. dus geef ik mijzelf figuurlijk een duwtje
Wat zijn dat? Oproerkraaiers? Opstandelingen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat weerhoud je dan? Kritiek vanuit de atheïstische lobby? Of bang voor kritiek van ultramontanen? Je snapt natuurlijk wel dat ik bij de laatst genoemden behoor.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Oproerkraaiers? Opstandelingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Streng in de leer dus. De Paus boven alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En één stapje daaronder De_Kardinaal natuurlijk!quote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Streng in de leer dus. De Paus boven alles.
He bah.quote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Streng in de leer dus. De Paus boven alles.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]KatholiekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(no offence)
Luther vind ik een betere stroming.Twiddel
quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Katholieken(no offence)
Luther vind ik een betere stroming.
Verder zie: Wider die räuberischen und mörderischen Rotten der Bauernquote:1525: Luther wijst de boerenopstand af (conflict met hun leider Thomas Münzer) en spoort vorsten aan de boeren bloedig aan te pakken. Hij bevordert de groei van de nationale landskerken (Landeskirchen) met visitaties en kerkordes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_Luther
quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Verder zie: Wider die räuberischen und mörderischen Rotten der Bauern
Oorlogszuchtig mannetje.
Ik las 'Wilders' en dacht, nee he, daar gaan we weerquote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Verder zie: Wider die räuberischen und mörderischen Rotten der Bauern
Oorlogszuchtig mannetje.
Kritiek van die hoek doet mij niks meer eigenlijk, meer de kritiek van mijzelf.quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat weerhoud je dan? Kritiek vanuit de atheïstische lobby? Of bang voor kritiek van ultramontanen? Je snapt natuurlijk wel dat ik bij de laatst genoemden behoor.
Jawel hoor. Net zoals de Stellingen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]maar dat staat niet in de geschiedenisles boeken
Dat is natuurlijk arbitrair, en ook eigenlijk afhankelijk van in welk nest je geboren bent.quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Katholieken(no offence)
Luther vind ik een betere stroming.
De vraag is of Luther die stellingen wel zelf geschreven heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Net zoals de Stellingen.
[..]
Dat is natuurlijk arbitrair, en ook eigenlijk afhankelijk van in welk nest je geboren bent.
Jij denkt aan een ghost (quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vraag is of Luther die stellingen wel zelf geschreven heeft.
Veel stelling waren niet nieuw eigenlijk, maar waren al eeuwen punten van discussie. Het enige verschil was dat deze uiteindelijk vertaald werden in de volkstaal en daarmee toegankelijk werd voor het volk.quote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt aan een ghost () writer ?
Ik moest even googelen voor abitrairquote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Net zoals de Stellingen.
[..]
Dat is natuurlijk arbitrair, en ook eigenlijk afhankelijk van in welk nest je geboren bent.
Ik heb geen uitzending gemist abonnement bij mijn derde oog gekregen!quote:
Lavenderr had een link naar het vorige topic geplaatst en ik reageerde dat dat al dicht staat.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen uitzending gemist abonnement bij mijn derde oog gekregen!![]()
Wat stond daar net dan?
Nee hoor, is niet irritant. Het had te maken met het nieuwe reeks-tooltje, dus die link stond hier verkeerd. Vandaar beide posts verwijderdquote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lavenderr had een link naar het vorige topic geplaatst en ik reageerde dat dat al dicht staat.
Nu zijn die posts ineens weg
(Als ik hiermee iemand (mod) irriteer, sorry)
Ja, erg hequote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha! Eén ander icoontje en Lavender met dubbel r is meteen van slag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |