Welke?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef summer2bird het volgende:
Net een nieuwe dvd en een nieuw boek gekocht
boek: de elfenkoningin ( zag het liggen, dacht hee, leukquote:
Woon jij in Alphen aan den Rijn? Iets meegekregen van die schietpartij in dat winkelcentrum?quote:
Ja woon ik.. genoeg van meegekregenquote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Woon jij in Alphen aan den Rijn? Iets meegekregen van die schietpartij in dat winkelcentrum?
Waarover? Het gebeuren in Alphen of iets anders?quote:Op maandag 11 april 2011 09:39 schreef Bastard het volgende:
Ik was nog op het ontbijnieuws vanmorgen.. ik reed net langs toen ze een live verslag deden.. kreeg er al een telefoontje over.
Het gebeuren in Alphen inderdaad.. mijn ouders hadden net de boodschappen binnen en wij hoefden niet.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarover? Het gebeuren in Alphen of iets anders?
Ik dacht trouwens gelijk aan jou en e gezin en hoopte dat je er niet in de buurt was of woonde.
"Bastard, bekend van TV."quote:Op maandag 11 april 2011 09:39 schreef Bastard het volgende:
Ik was nog op het ontbijnieuws vanmorgen.. ik reed net langs toen ze een live verslag deden.. kreeg er al een telefoontje over.
Yep.. het is heel vaag als zoiets in de buurt gebeurd.. helemaal aan het begin "man met mitraillleur, mogelijke tweede verdachte" en dan rondcirkelende heli's om je woning.. doe de deuren maar even dicht dan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Bastard, bekend van TV."
Wel heftig trouwens zeg.
Ik was zelf al zo blij dat ik het pas 's avonds mee kreeg. Ik haak dan onbewust aan aan zoiets, en dan hang ik de hele dag in zo'n sfeer
Je bedoelt met pers enzo?quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef lezzer het volgende:
Is de omgeving niet vreselijk belast nu?
Of heb jij daar niet zo'n last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |