Heb ooit eens een overval meegemaakt bij het buurtsupertje bij mij op de hoek toen ik nog in Nijmegen woonde. Ik was erg erg blij dat ik zelf mijn boodschapjes had gedaan en niet, zoals eerst het plan was, Joel had gestuurd. Die was toen een heel stuk jonger.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. het is heel vaag als zoiets in de buurt gebeurd.. helemaal aan het begin "man met mitraillleur, mogelijke tweede verdachte" en dan rondcirkelende heli's om je woning.. doe de deuren maar even dicht dan.
En als ik nu een sirene hoor.. dan valt het op.
Jee, ja dan zit je er middenin...ongevraagd overlevingsscenario.quote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ooit eens een overval meegemaakt bij het buurtsupertje bij mij op de hoek toen ik nog in Nijmegen woonde. Ik was erg erg blij dat ik zelf mijn boodschapjes had gedaan en niet, zoals eerst het plan was, Joel had gestuurd. Die was toen een heel stuk jonger.
De kogel vloog minder dan 2 meter achter me langs en ik heb de oude moeder van de eigenaar het magazijn in geschoven.
Eigenaar werd in zijn been geschoten.
Ik hield al nooit van harde knallen, maar daarna schrok ik me telkens om niks het apelazarus.
Is wel vanzelf weer gesleten.
Dat is niet waar. Integendeel zelfs. Het continue doornemen van diverse "what if" scenario's werkt als training. Je moet er alleen geen "Yeah, but ..." voor gaan zetten. Dáár schiet je niets mee op neequote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Bastard het volgende:
Jee, ja dan zit je er middenin...ongevraagd overlevingsscenario.
Probeer zelf ook niet te denken in termen als "what if" hoor.. daar heb je gewoon niks aan, iets gebeurt of het gebeurt niet.
Ok jij je gelijk mister ninjaquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Integendeel zelfs. Het continue doornemen van diverse "what if" scenario's werkt als training. Je moet er alleen geen "Yeah, but ..." voor gaan zetten. Dáár schiet je niets mee op nee
Nee, daar schiet je iets mee dood.quote:
Zeker cool!!quote:
Heftig DW, sterkte..quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker dan. Ben echt omringt door de dood.
Vrijdag heb ik een dierbare poes voor mijn leven zien sterven al kwijlend en stikkende (aangereden) naast mij op de bank terwijl er met paniek de dieren arts werd gebeld.
Zaterdag hoor ik over Alphen en heeft een directe collega bijna zijn broer en moeder verloren.
Gisteren in Baflo is er een meisje vermoord (en een agent) waarvan twee hele goede vrienden de buren waren. Die vriend van mij heeft het meisje dood aangetroffen.
Is het nu verdomme eindelijk eens klaar!? Ja? Mooi... dank je wel...
Rot man, sterkte.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker dan. Ben echt omringt door de dood.
Vrijdag heb ik een dierbare poes voor mijn leven zien sterven al kwijlend en stikkende (aangereden) naast mij op de bank terwijl er met paniek de dieren arts werd gebeld.
Zaterdag hoor ik over Alphen en heeft een directe collega bijna zijn broer en moeder verloren.
Gisteren in Baflo is er een meisje vermoord (en een agent) waarvan twee hele goede vrienden de buren waren. Die vriend van mij heeft het meisje dood aangetroffen.
Is het nu verdomme eindelijk eens klaar!? Ja? Mooi... dank je wel...
Het lijkt er voor mij op dat het wederom laat zien.. nooit te beginnen aan ouija bords, zeker niet als je niet sterk genoeg in je schoenen staat.quote:Supermarktschutter Tristan van der Vlis hoorde stemmen in zijn hoofd en voelde zelfs dat geesten hem op de schouders tikten.
Tristan in de tijd van de middelbare school De 24-jarige Alphenaar was geobsedeerd door occulte zaken, noemde zichzelf een paranormaal onderzoeker en riep geesten op met een zogenoemd ouijabord.
Dit beeld rijst op uit de stapels aantekeningen die justitie heeft aangetroffen in de ouderlijke woning van Van der Vlis. De handgeschreven overwegingen, merkwaardig spiritueel van aard, bieden een huiveringwekkende inkijk in zijn psychische gesteldheid. Hij was boos op god. Vond dat liefde niet bestaat. Eigenlijk zat hij vol met haat
Ja dat denk ik ook.. hij voelde zich al rot genoeg uit zichzelf.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker dan. Dus hij heeft zijn geest in de soep laten draaien door allemaal negatieve troep die hij aan heeft gehaald.
Hij stond natuurlijk al extra open en was extra bevattelijk omdat hij sowieso al depri was van aard. Volgens mij zelfs borderline als ik het goed begrepen heb.
Best gevaarlijk dus, glaasje draaien en dat soort dingen. Kun je je beter verre van houden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.. hij voelde zich al rot genoeg uit zichzelf.
Misschien had hij wel een desillusie van helpende instanties en zocht hij hulp in het geestenrijk.. nou die versterken maar wat graag je gevoelens...
Ik zeg altijd van wel.. een ander zegt dat het maar een kartonnen bord is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best gevaarlijk dus, glaasje draaien en dat soort dingen. Kun je je beter verre van houden.
Maar waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach meer dan wat lager entiteiten kan je ermee niet lokken. Zelf spar ik liever met de duivel zelf.
Om zielen.quote:
Persoonlijk verkoop ik liever die zogenaamde God een paar beuken op z'n neus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach meer dan wat lager entiteiten kan je ermee niet lokken. Zelf spar ik liever met de duivel zelf.
Welke zogenaamd God? Loki? Mars? Shiva?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Persoonlijk verkoop ik liever die zogenaamde God een paar beuken op z'n neus.
Alhoewel, 'verkopen' ... het krijgt ze gratis & voor niks
Als hij maar van Epona afblijft, vind ik het prima.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke zogenaamd God? Loki? Mars? Shiva?
Sleipnir heeft wat meer hoeven om te stampenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als hij maar van Epona afblijft, vind ik het prima.
Overigens... ik denk dat hij dan een stel hoeven in zijn gezicht terug kan verwachten. She aint someone to be messed with!
Welke niet !quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke zogenaamd God? Loki? Mars? Shiva?
A-llah!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Welke niet !![]()
Maar je weet best welke zelfbenoemde alleenheerser ik bedoel. (die van Abraham)
Jahweh ookquote:
Dat toch die ene met die vrolijke krullen, een kepeltje en een baard?quote:
Wow, die is nog lekkerderderquote:
Wat een rotherriequote:
Lekker hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |