Whehehequote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Dan gooi je ze toch gewoon in de Recycle Bin?
En is inmiddels overleden.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Summers het volgende:
naja zeg , iemand heeft zichzelf gisteren op de dam in Amsterdam in brand gestoken
oh gatverdammeuhquote:Op donderdag 7 april 2011 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En is inmiddels overleden.
Ook heeft de vader van het 12-jarige meisje bekend dat hij de vader van haar kind is.
Dit soort dingen, vreselijk
Ik had gisteren alleen 18:00 uur journaal gekeken maar niks van gehoord toenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:56 schreef lezzer het volgende:
Ik zou willen dat ik daar nu pas achter kwam...
Daarom zeg ik, ik zou willen dat ik daar nu pas achter kwamquote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik had gisteren alleen 18:00 uur journaal gekeken maar niks van gehoord toen
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)ief__openbaar__.html
Alsof ze alles openbaar zouden maken
Jaa, in de vorm van groene mannetjes.quote:Nu het bestaan van buitenaards leven in de vorm van schotels en groene mannetjes bijna is uitgesloten, heeft de FBI het volledige 'alien-archief' geopenbaard.
Dat is zelfs zo geheim dat ze het zelf niet wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef summer2bird het volgende:
Maar de echte aliens houden ze geheim....
Kan je zien hoe geheim het isquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is zelfs zo geheim dat ze het zelf niet weten
True!quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:57 schreef Darkwolf het volgende:
...Toch blijft de slowchat het fijnste en lichtste topic van TRU.
Goed zeg!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef summer2bird het volgende:
Even een blij bericht: net een toets van economie gemaakt.ik ben zo blij, ik snapte ALLES!
Na 7 weken achtereen min. 3 uur per week bijles te hebben gehad, snapte ik ook nog wat van eco.
Had ik niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |