In de auto vaak SLAM.FM, ook lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al die oude meuk is goed, early 90's FTW![]()
Staat nog regelmatig aan in de auto iig
Ook een goeie tip inderdaad.. want die ruud de wild smiddags is toch echt niet grappig op 538.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de auto vaak SLAM.FM, ook lekker
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, over 2 maanden komt x-men first class in de bios
Ik ga er wel heenquote:
Ja.. wil eigenlijk zelf ook wel weer eens gaan.. deze lijkt me dan zeker een goeie kandidaat!quote:
Thanksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef bl0emetjE het volgende:
Hier ook even, voor iedereen die het interessant lijkt:
Zometeen op Canvas (België) om 21:30 een docu over de omdraaiing van de polen: TEOTWAWKI-Survival topic 7
Gaan de polen weer terug naar huis dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef bl0emetjE het volgende:
een docu over de omdraaiing van de polen
De lente is in mijn bol geslagen denk ik.quote:
Ja dat is enigzins herkenbaar bij mij ook.. niet zo extreem als jou gelukkig want ben dol op slapen en dromen, maar ben eerder wakker en voel me dan ook meteen fit eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
De lente is in mijn bol geslagen denk ik.
Slaap nu nog minder als eerst: van 5 uur naar 4 uur en sinds de laatste twee nachten 3 uurtjes
Wat zieligquote:
8 mei, heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zieligHopelijk is die over op 8 mei
Was je dat vergeten dan?quote:
Tuurlijk hou ik nog van julliequote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was je dat vergeten dan?Je houdt niet meer van ons he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |