Had op de twitter ook geen rare berichten gezien dus ik ging daar wel van uit jaquote:Op donderdag 21 april 2011 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
[..]
Congratulations... you both got trolled!
Je moet eens weten wat ik allemaal 4x kan in 4 minutenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:27 schreef R0N1N het volgende:
vier op een rij in vier minuten. Best knap.
Daar neem ik toch liever 4 uur de tijd voor. Vindt die vrouw ook wel prettigquote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef Bastard het volgende:
Je moet eens weten wat ik allemaal 4x kan in 4 minuten
Dat gevoel kan ik volhouden tot er iets naars gebeurd, zoals een ruziequote:Op donderdag 21 april 2011 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een schril contrast met nu dan? Of kun je dat gevoel langer vasthouden?
Helaas mediteer ik niet zo heel veel.. maar kan daar wel een paar dagen een lekker kalm gevoel van hebben.
Dat kan ik mij heel goed voorstellen inderdaad..quote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat gevoel kan ik volhouden tot er iets naars gebeurd, zoals een ruzie
Het zijn wel mijn ouders, die een sfeer maken waar je liever niet inzitquote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ik mij heel goed voorstellen inderdaad..
Het beinvloed, ook al wil je dat niet, toch je mood weer.. maar.. het is niet jou ruzie.
Ja weet ik.. maar het zijn ook 2 individuen.. jij bent er ook 1. Die gedachte schept enige comfort denk ik in een dergelijke situatie.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het zijn wel mijn ouders, die een sfeer maken waar je liever niet inzit
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar het zijn ook 2 individuen.. jij bent er ook 1. Die gedachte schept enige comfort denk ik in een dergelijke situatie.
Ga eens op je kop staanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
*meldt
Gebeurt hier nog wat leuks?
Nee dan lachen mijn collega's me uitquote:
Gebeurt er wel wat leuksquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee dan lachen mijn collega's me uit
Boh niks, ik voel me alleen depressief en overweeg van een brug af te springen. Dequote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gebeurt er wel wat leuks
Vanwaar desmiley?
Als je maar zorgt dat er stromend warm water onder de brug is dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Boh niks, ik voel me alleen depressief en overweeg van een brug af te springen. Desmilie leek me daarvoor wel passend.
Niet doenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Boh niks, ik voel me alleen depressief en overweeg van een brug af te springen. Desmilie leek me daarvoor wel passend.
Maar het is zo'n mooie brugquote:
Maar dat zei je er niet bij hequote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is zo'n mooie brugWaarom mag ik niet bungee jumpen van je?
Nee. Dat ik me depressief voel welquote:
Waardeloos zeg. Wat kunnen we doen om je een beetje op te fleuren?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Dat ik me depressief voel wel
Gabber Geertquote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef R0N1N het volgende:
Hey, de tijd voor een winterdip is nu wel voorbij hoor
Ja, hallo, een beetje zichzelf respecterende ECHTE gabber maakt al geen 'vogeltjesdans remix' om te beginnen !!!quote:
Dat is inderdaad toch wel één van mijn meest favorieten ooit jaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Bastard het volgende:
Hier.. misschien wel de beste rave plaat
En de versie die ik misschien dit jaar ook ga horen
1:26.. instant kippenvel!
Al die oude meuk is goed, early 90's FTWquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, hallo, een beetje zichzelf respecterende ECHTE gabber maakt al geen 'vogeltjesdans remix' om te beginnen !!!dus...
[..]
Dat is inderdaad toch wel één van mijn meest favorieten ooit ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |