Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Merci he?quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVraag maar aan onze kookgoeroe's DE, CF en Sun
quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVraag maar aan onze kookgoeroe's DE, CF en Sun
cracottes vullen ook zo lekker, raar dat je nog trek hebt hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb de hele dag trek, blijf maar cracottes eten. Gelukkig zijn t cracottes maar straks lus ik vast niks meer en ik ga zo lekker koken
die rozemarijn met zout zijn lekker met een dun laagje geitenkaasquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, ik heb zaterdag Wasa Thin Crisp gekocht. Ben benieuwd.
ja jullie kunnen leven op crackers, dat lukt me dus echt nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
cracottes vullen ook zo lekker, raar dat je nog trek hebt hoor.
idd, wij eten weinig anders. Raar hoor dat jou dat niet luktquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja jullie kunnen leven op crackers, dat lukt me dus echt niet
Kun je beter van die stoere wasa-crackers eten, dat zet nog wat zoden aan de dijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ja jullie kunnen leven op crackers, dat lukt me dus echt niet
pffquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, wij eten weinig anders. Raar hoor dat jou dat niet lukt
dat is idd hetzelfde als leven op crackers ja..quote:Op maandag 4 april 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pffjij eet weleens crackers als lunch dus niet ontkennen
Het smaakt groen, naar het voorjaar.quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef DarkElf het volgende:
Raapsteeltjesstappot, misschien volgende week eens maken want daar hoor ik mensen vaker over.
ah die...vind ik niet zo lekker helaas. Heb een pak cracottes vital. Maar die vezels helpen niet blijkbaarquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je beter van die stoere wasa-crackers eten, dat zet nog wat zoden aan de dijk
Graag gedaanquote:
Onzinquote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik hoor niet in dat rijtje hoor!!
neem t maar letterlijk, zucht. Ik red een lunch niet alleen op crackers..quote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is idd hetzelfde als leven op crackers ja..
Of met Filet Americainquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die rozemarijn met zout zijn lekker met een dun laagje geitenkaas
Waarom eet je dan niet eens wat vullendersquote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb de hele dag trek, blijf maar cracottes eten. Gelukkig zijn t cracottes maar straks lus ik vast niks meer en ik ga zo lekker koken
Dat klinkt als iets met dubbel-kartonsmaakquote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef FutureFairytale het volgende: ah die...vind ik niet zo lekker helaas. Heb een pak cracottes vital. Maar die vezels helpen niet blijkbaar
Mag ookquote:
doe ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem t maar letterlijk, zucht.
Welke tomatensoep?quote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinDie tomatensoep was errug lekker
Misschien denkt die postbode ook: hey, postbus dichtgetimmerdquote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geklaagd bij de TNT.
Huis verderop, mensen verhuisd. Ik krijg steeds post voor de vorige bewoners. Ga ik het net daar in de bus doen, brievenbus dichtgetimmerd.Nu ben ik het zat! Laat TNT het zelf maar oplossen!
Dat ding met je verjaardagquote:
Je bent uitgeslapen he?quote:
Was het iets anders wat P aanziet voor soep?quote:
Hmmmm....waar zou ik aan moeten denkenquote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het iets anders wat P aanziet voor soep?
Ja, dat denk ik ook. Maar dat is niet mijn probleem. Er wordt trouwens wel meer fout bezorgd, bij de buren.quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien denkt die postbode ook: hey, postbus dichtgetimmerdIk doe het hier wel in de bus
![]()
*floep bij krakje in de bus*
En die cracottes zijn heel erg vies en vullen voor geen meter
Het had een soep-achtige structuur en er zaten tomaten inquote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat was geen tomatensoep joh! Dat was minestrone
quote:Minestrone is een dikke soep
quote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het iets anders wat P aanziet voor soep?
quote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het had een soep-achtige structuur en er zaten tomaten inDat is dus tomatensoep
![]()
Lekker, dacht ik. Die hebben wij ook nog. Maar helaas...op wonderbaarlijke wijze verdwenen uit het keukenkastje.quote:
Ik ben aan het generaliserenquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ineens snap ik waarom je mij voor kookguru aan ziet
Bloesquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker, dacht ik. Die hebben wij ook nog. Maar helaas...op wonderbaarlijke wijze verdwenen uit het keukenkastje.
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn aan het experimenteren met de layout of zo. Dingen veranderen hier steeds.
Zonde van t avondeten straksquote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet eens wat vullendersBrood of zo
Goed stevig bruin brood? Of een kop soep
Ik kan inderdaad in dit geval niet ook Xena de schuld geven.quote:
neee ik hou niet van karton en vind Wasa gauw karton. Cracottes zijn heel licht, bros en lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets met dubbel-kartonsmaak
Ik heb razende honger, want lunch overgeslagen. Ik zou een moord doen voor een cracker, nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |