Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Merci he?quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVraag maar aan onze kookgoeroe's DE, CF en Sun
quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVraag maar aan onze kookgoeroe's DE, CF en Sun
cracottes vullen ook zo lekker, raar dat je nog trek hebt hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb de hele dag trek, blijf maar cracottes eten. Gelukkig zijn t cracottes maar straks lus ik vast niks meer en ik ga zo lekker koken
die rozemarijn met zout zijn lekker met een dun laagje geitenkaasquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, ik heb zaterdag Wasa Thin Crisp gekocht. Ben benieuwd.
ja jullie kunnen leven op crackers, dat lukt me dus echt nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
cracottes vullen ook zo lekker, raar dat je nog trek hebt hoor.
idd, wij eten weinig anders. Raar hoor dat jou dat niet luktquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja jullie kunnen leven op crackers, dat lukt me dus echt niet
Kun je beter van die stoere wasa-crackers eten, dat zet nog wat zoden aan de dijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ja jullie kunnen leven op crackers, dat lukt me dus echt niet
pffquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, wij eten weinig anders. Raar hoor dat jou dat niet lukt
dat is idd hetzelfde als leven op crackers ja..quote:Op maandag 4 april 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pffjij eet weleens crackers als lunch dus niet ontkennen
Het smaakt groen, naar het voorjaar.quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef DarkElf het volgende:
Raapsteeltjesstappot, misschien volgende week eens maken want daar hoor ik mensen vaker over.
ah die...vind ik niet zo lekker helaas. Heb een pak cracottes vital. Maar die vezels helpen niet blijkbaarquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je beter van die stoere wasa-crackers eten, dat zet nog wat zoden aan de dijk
Graag gedaanquote:
Onzinquote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik hoor niet in dat rijtje hoor!!
neem t maar letterlijk, zucht. Ik red een lunch niet alleen op crackers..quote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is idd hetzelfde als leven op crackers ja..
Of met Filet Americainquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die rozemarijn met zout zijn lekker met een dun laagje geitenkaas
Waarom eet je dan niet eens wat vullendersquote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb de hele dag trek, blijf maar cracottes eten. Gelukkig zijn t cracottes maar straks lus ik vast niks meer en ik ga zo lekker koken
Dat klinkt als iets met dubbel-kartonsmaakquote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef FutureFairytale het volgende: ah die...vind ik niet zo lekker helaas. Heb een pak cracottes vital. Maar die vezels helpen niet blijkbaar
Mag ookquote:
doe ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem t maar letterlijk, zucht.
Welke tomatensoep?quote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinDie tomatensoep was errug lekker
Misschien denkt die postbode ook: hey, postbus dichtgetimmerdquote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geklaagd bij de TNT.
Huis verderop, mensen verhuisd. Ik krijg steeds post voor de vorige bewoners. Ga ik het net daar in de bus doen, brievenbus dichtgetimmerd.Nu ben ik het zat! Laat TNT het zelf maar oplossen!
Dat ding met je verjaardagquote:
Je bent uitgeslapen he?quote:
Was het iets anders wat P aanziet voor soep?quote:
Hmmmm....waar zou ik aan moeten denkenquote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het iets anders wat P aanziet voor soep?
Ja, dat denk ik ook. Maar dat is niet mijn probleem. Er wordt trouwens wel meer fout bezorgd, bij de buren.quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien denkt die postbode ook: hey, postbus dichtgetimmerdIk doe het hier wel in de bus
![]()
*floep bij krakje in de bus*
En die cracottes zijn heel erg vies en vullen voor geen meter
Het had een soep-achtige structuur en er zaten tomaten inquote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat was geen tomatensoep joh! Dat was minestrone
quote:Minestrone is een dikke soep
quote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het iets anders wat P aanziet voor soep?
quote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het had een soep-achtige structuur en er zaten tomaten inDat is dus tomatensoep
![]()
Lekker, dacht ik. Die hebben wij ook nog. Maar helaas...op wonderbaarlijke wijze verdwenen uit het keukenkastje.quote:
Ik ben aan het generaliserenquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ineens snap ik waarom je mij voor kookguru aan ziet
Bloesquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker, dacht ik. Die hebben wij ook nog. Maar helaas...op wonderbaarlijke wijze verdwenen uit het keukenkastje.
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn aan het experimenteren met de layout of zo. Dingen veranderen hier steeds.
Zonde van t avondeten straksquote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet eens wat vullendersBrood of zo
Goed stevig bruin brood? Of een kop soep
Ik kan inderdaad in dit geval niet ook Xena de schuld geven.quote:
neee ik hou niet van karton en vind Wasa gauw karton. Cracottes zijn heel licht, bros en lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets met dubbel-kartonsmaak
Ik heb razende honger, want lunch overgeslagen. Ik zou een moord doen voor een cracker, nu
Wantquote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zonde van t avondeten straks
Hé, ik heb heus niet de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd hoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
neee ik hou niet van karton en vind Wasa gauw karton. Cracottes zijn heel licht, bros en lekker
quote:Op maandag 4 april 2011 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad in dit geval niet ook Xena de schuld geven.
ah, ligt het niet aan mij gelukkigquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
En die cracottes zijn heel erg vies en vullen voor geen meter
wie zei dat ik dat niet gedaan had? Kreeg daarna dus weer trek en voor ik nog meer brood ga eten pakte ik crackers.quote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantWaarom zou dat nou zonde zijn? Nu heeft dat idd weinig zin meer, maar als je dat gewoon op een normale tijd zou eten (een uur of 1 a 2) dan zou er niets aan de hand zijn.
Met zo'n blikje fruitcocktail?quote:Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik eet trouwens tomatensoep met vruchtjes vanavond.![]()
Je kan dus beter brood eten! Vult meer dan crackers. Kortom....beter voor je.quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie zei dat ik dat niet gedaan had? Kreeg daarna dus weer trek en voor ik nog meer brood ga eten pakte ik crackers.
haha, ja zoiets. Heb ook nog bonbonbloc dus doe t ergens toch nog goedquote:Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hé, ik heb heus niet de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd hoorIk weet wel hoe cracottes smaken. Zo'n beetje muffig en knisperig.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik eet trouwens tomatensoep met vruchtjes vanavond.![]()
zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten isquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan dus beter brood eten! Vult meer dan crackers. Kortom....beter voor je.
Dan moet je het zelf wetenquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten is
Kardemompeulen hebben ze toch gewoon bij de appie?quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm nu nog een passend desert bedenken.. heb een mooi recept voor kardemomijs met peren in rozensiroop, erg Indiaas, maar weet niet zeker of ik kardemompeulen en rozenwater op de kop kan tikken deze week
Ok. En leg het nu nog eens duidelijk uitquote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
agent belde... SlamFM gaat met huidig entertainmentbureau overleggen, ik wist het. Wij de vuile klusjes in Duitsland opknappen, allerlei complimenten krijgen vanwege het dansentertainment wat we doen en huidige bureau niet en nu weet ik gewoon dat ze tegen dat bureau zeggen dat ze dat ook willen maar dan wel mogen blijven. Maar ik moet positief denken van agent..zie dit alleen altijd gebeuren en heb nu dus n negatief gevoel erbij. Zo werkt dat in de bizz.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf wetenEet je maar lekker ongans aan die crackers dan
Overigens, vind je het dan ook niet een beetje zonde van je avondeten als je die bonbonbloc op gaat eten
Nou.. volgens mij niet.. ik zal morgen eens kijken..quote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kardemompeulen hebben ze toch gewoon bij de appie?
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, ja zoiets. Heb ook nog bonbonbloc dus doe t ergens toch nog goed
quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten is
Ik heb het er in een grijs verleden weleens gekocht, maar dat wil niet zeggen dat ze 't nu nog hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. volgens mij niet.. ik zal morgen eens kijken..
Ehm.. moeten we eerst weten wáár ik hem langs moet sturen hequote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het er in een grijs verleden weleens gekocht, maar dat wil niet zeggen dat ze 't nu nog hebben
Rozenwater koop ik bij de Turk, kun je TAV d'r niet langssturen?
jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts hequote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. En leg het nu nog eens duidelijk uit
Ik denk dat weinig mensen hier steeds tot in detail onthouden voor welke opdrachtgevers en feestjes jij zoal danstquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts heik heb ff geleden over Slam en Duitsland invalboekingen gepost. Slam werkt met ander bureau maar die konden Duitsland om een of andere reden niet doen en toen werden wij gevraagd met als lokkertje dat ze ontevreden over huidig bureau zijn en als ze ons goed vonden ze over zouden stappen naar ons
juist, ik zeg dat ik bonbonbloc HEB dus dat ik het nu beter doe door cracottes te eten want minder slechtquote:
Dus jullie krijgen alleen de rotklusjes in Duitsland?quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij begrijpt het laatste uur weinig van mijn posts heik heb ff geleden over Slam en Duitsland invalboekingen gepost. Slam werkt met ander bureau maar die konden Duitsland om een of andere reden niet doen en toen werden wij gevraagd met als lokkertje dat ze ontevreden over huidig bureau zijn en als ze ons goed vonden ze over zouden stappen naar ons
Ik onthou alleen interessante weetjesquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geloof ik wel maar dacht dat deze post wel duidelijk was, zoniet dan alsnog verduidelijkt hoop ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen hier steeds tot in detail onthouden voor welke opdrachtgevers en feestjes jij zoal danst
Nu begrijp ik het ook pas hoor en dat terwijl ik er toch een hele studie aan besteed heb om jouw posts allemaal te begrijpen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
bedankt weerquote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik onthou alleen interessante weetjes
En de foto's zeker?quote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik onthou alleen interessante weetjes
100 gr. bonbonbloc = 545 kcalsquote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
juist, ik zeg dat ik bonbonbloc HEB dus dat ik het nu beter doe door cracottes te eten want minder slecht
Zelfs die nietquote:
Ywquote:
haha geslaagd?quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het ook pas hoor en dat terwijl ik er toch een hele studie aan besteed heb om jouw posts allemaal te begrijpen.
Ja, die ruiken echt verrukkelijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: Ik heb overigens wel kardemompoeder, dus in uiterste nood kan ik daar wat van gebruiken, maar peulen om te laten trekken is lekkerder denk ik..
wel zonde dat ik t uitleg als het je toch niet interesseert. Dieren interesseren mij ook niks maar anderen zijn er erg aan gehecht en hoop ik dus dat het daarmee goed gaat, bv bij Muffin.quote:
Een brave heup, goed nieuws!quote:Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef AnneX het volgende:
dag allemaal... Lein op de fiets ? wordt dat een (goede) gewoonte?
En Krakke met een buro in zee ? Haal er uit wat erin zit...
Haha Sun ! rozenwater bij Intratuin ? !
Ik heb wel even gegoogled voor dalsoeprecepten. Nu nog linzen scoren.
Vanavond: quiche (Danone) gevuld met zalmsnippers - aard - en fijngesneden venkel.
De heup gedraagt zich.
Nee, Ik kom binnenkort weer eens bijles nemen en een hertentamen doen.quote:
quote:
die sinaasappelsap/grapefruitsap/citroensap jelly met kardemonpeulen van Nigel slater moet je ook eens maken, die is zo lekker!quote:
Ik heb jaaaaren geleden eens met de ijsmachine ijs gemaakt van gecondenseerde melk met kardemom en pistachenootjes. Geen succes, de gecondenseerde melk is zo zoet dat het niet mooi stevig bevriest. Plus: het glazuur springt van je tandenquote:Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe.. nja lijkt me leuk een keer zelf ijs te maken iig
handig is dat.quote:Op maandag 4 april 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er zit hier een groot filiaal met een grote 'Aan de dis' afdeling waar ze ook taartbakproducten verkopen en naar ik weet wordt rozenwater ook vaak bij banket gebruikt toch? Dus die kans lijkt me vrij groot dat ze het daar wel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |