kerelquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's klote kerel
Doe je nu vrijwilligerswerk?
pgrferrari en RockNijntje sitting in a tree on a roof.....quote:
Mwoa. Zo bot was het niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
O kut ik ben weer een botte lul geweest. Zo bedoelde ik het niet PGR
eerst verliefd, toen getrouwd...quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
pgrferrari en RockNijntje sitting in a tree on a roof.....
Oh, dude zeg ik ook altijdquote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woeps, ik noem iedereen kerel, gaat vaak perongeluk
of dude, een van de twee.
En toen met een hoop drama, geschreeuw en gegooi met spullen uit elkaarquote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eerst verliefd, toen getrouwd...
En daarna als een stel konijnen...quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eerst verliefd, toen getrouwd...
Dus je komt een leuk meisje tegen en je vraagt haar om wat te gaan drinken zeg jequote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woeps, ik noem iedereen kerel, gaat vaak perongeluk
of dude, een van de twee.
toen kwam Nijner met een baby aangesjouwd...quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toen met een hoop drama, geschreeuw en gegooi met spullen uit elkaar![]()
Heerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toen met een hoop drama, geschreeuw en gegooi met spullen uit elkaar![]()
En zolang PGR niet erkend heeft, heeft Nijn geen poot om op te staanquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
toen kwam Nijner met een baby aangesjouwd...
Ehh, zo gaat dat bij mij iig niet, maar soms is het wel irritant, ik probeer het af te lerenquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je komt een leuk meisje tegen en je vraagt haar om wat te gaan drinken zeg je
Hey kerel, wil je met me wat gaan drinken?
quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
pgrferrari en RockNijntje sitting in a tree on a roof.....
bluhquote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een jaren zestig flatje, en heb ook nog paneeldeuren erin zitten, ze hebben alleen die ouderwetse zwarte deurklinken eraf gesloopt, er zitten nu van die moderne nieuwbouwdingen op.
en ging PGR er als een haas vandoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hé hé, gebruik mijn naam niet voor de avonturen die je met je vriendin beleefdquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
Als RN maar niet als als kerstmaal wordt verslonden!
NOOOOOOOOOOquote:
De overheid heeft me een aantal jaren onvruchtbaar gemaakt, ze wouden niet dat ik me ging vermenigvuldigen, want dan zou het pas echt goed mis gaan met onze samenlevingquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé hé, gebruik mijn naam niet voor de avonturen die je met je vriendin beleefd
"Het was kerstochtend 1961, ik weet het nog zo goed....."quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
kuipjequote:
Ik had ze best willen houden, ook al zagen ze er niet echt meer uit. Karakter.quote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
bluh
Hier hadden ze triplex over de originele deurposten heen getimmerd
Een project waarbij je kaartjes naar het buitenland stuurt en random kaartjes terugkrijgtquote:
het konijnenhok was leeg.quote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Het was kerstochtend 1961, ik weet het nog zo goed....."
Preciesquote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ze best willen houden, ook al zagen ze er niet echt meer uit. Karakter.
Dat is wel een boel.quote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef Muck het volgende:
Mag een huisbaas 60 euro administratiekosten rekenen om een naam toe te voegen op een hhuurcontracht?
Is het een grietje?quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
Waarom zie ik typefoutjes nou weer pas op het moment dat ik op verzenden drukte... nu heeft iemand een mail met een vriendelijke griet in plaats van een vriendelijke groet erin.
Wel aardig dat je iemand een vriendelijke griet wenst. Je zou ook een heks kunnen wensen!quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
Waarom zie ik typefoutjes nou weer pas op het moment dat ik op verzenden drukte... nu heeft iemand een mail met een vriendelijke griet in plaats van een vriendelijke groet erin.
Ik vind het nogal belachelijk eigenlijkquote:
dat is nogal forsquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal belachelijk eigenlijk
quote:
Het was een mail aan een vrouw, dus geen idee of ze een griet leuk vindt om te krijgenquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel aardig dat je iemand een vriendelijke griet wenst. Je zou ook een heks kunnen wensen!
met vriendelijk griet,quote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Het was een mail aan een vrouw, dus geen idee of ze een griet leuk vindt om te krijgen.
Het is al 14x goed gegaan hoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
Alsof jij dat erg zou vindenquote:
Volgens mij was ze wel getrouwd hoor, ze had namelijk een dubbele achternaamquote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met vriendelijk griet,
Damart
en weer een kans verkloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |