Nuut, want dan ben je bij mijquote:
Hoezo?quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant
quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant.
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Stom verkeerquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
hartverzakking
Mits daadwerkelijk vol bierquote:Op maandag 4 april 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
Wil iemand nog een volle bierfles van 1,5 liter?
Nou enquote:
Bejaarden zijn serieus de grootste aso'squote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
Wat anders.quote:
Bah, sommige mensenquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
'Appelsap'quote:
gewoon in japan gaan wonen, daar lezen ze ook andersomquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn huiswerk weer in de verkeerde volgorde gemaakt![]()
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet wasquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Bejaarden zijn serieus de grootste aso's![]()
En maar klagen over de jongeren...quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
[..]
Jij bent ook meegelseept zo'n lushwinkel inquote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid af
ookquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet was
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
[..]
anmorgen
Ik ben nog clean hoorquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent ook meegelseept zo'n lushwinkel in?
Nee, geduwdquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Slepen? Ruikt lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet was
Stomme doosquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En toen begon er ook nog een mama op het schoolplein tegen me te janken dat ik wat gezegd had over het feit dat haar zoon scheurend op zijn fiets over het schoolplein fietste
Wat heul niet mag...
kuttekop
Echt he.. allemaal in een half uurtje tijd, en ik was nog wel zo vrolijk vanmorgen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En toen begon er ook nog een mama op het schoolplein tegen me te janken dat ik wat gezegd had over het feit dat haar zoon scheurend op zijn fiets over het schoolplein fietste
Wat heul niet mag...
kuttekop
Echt he.. allemaal in een half uurtje tijd, en ik was nog wel zo vrolijk vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |