Jorja zwemt ook al sinds dat ze een half jaar is zonder zwemluier. Ze heeft 1x een zwemluier aangehad, maar die was haar toen nog veel te groot (jorja woog 6kg met 6m geloof ik) dus dat had geen nut.... En ze laat altijd duidelijk merken wanneer ze gaat poepen, dus zou het nodig zijn, zijn we snel gevlucht (maar het is nooit nodig geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef SacreCoeur het volgende:
O oke, ik deed in 't begin alleen zo'n pamper lekker makkelijk![]()
En later gewoon alleen broekje, ook toen ze nog niet zindelijk was
Die heeft Ko ook. Staat heel lief!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef Spewey het volgende:
Z'n papa heeft ook liever niet dat zoonlief in het openbaar in een badpak loopt, ik vind het erg schattig staan.
Vorig jaar had hij een blauw/grijze met bodybuildende neushoorn.
Because this is the place to be, you know!quote:
Wat lief! Zal morgen even een paar foto's maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef bodpa09 het volgende:
@spewey: ik vind de kleding die jij voor je jongetje koopt erg leuk. Wat ik tot nu toe gezien heb is vrolijk en toch stoer. Wat heb je nog meer voor hem in de kast liggen? Of onlangs aangeschaft?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ twinkly: Mika's eerste teva's hadden ook meer dan 1 cm speling. Dat werd toen aangeraden. Het voordeel was dat hij ze 2 jaar aan kon, hij liep er ook goed op. Wat ik dan wel weer jammer vond was dat je z'n spekteentjes niet heel goed zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |