Nog nooitquote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je serieus nog nooit gewerkt?![]()
Ik heb echt vanaf mijn 11/12e denk ik wel gewerkt, folders lopen en later schoonmaken enzo
Maar wat is gebuisd?quote:
IDkaart of paspoort is voldoendequote:Op maandag 4 april 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst een visum aanvragen.
Gebuisd is gezopen toch? Tenminste in 't Venloos betekent buizen zuipenquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wat is gebuisd?
Dit is fok.nl he, niet .be
Zoals Mart al zei, dwangbuisquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wat is gebuisd?
Ik heb niet echt geld nodig...quote:Op maandag 4 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup ergens inschijven en aan het werk, is goed voor je en je portomonee
Ik nu ook welquote:Op maandag 4 april 2011 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook zo erg en ik snap je pappie helemaal![]()
Ja, dat dus!quote:Ja preciesAls ik wat wilde dan moest ik werken en sparen
Volgens mij ben jij ook geen verkwister, dat maakt het misschien ook wel iets andersquote:
Niet geslaagdquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wat is gebuisd?
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalenquote:
Ja jeetje...quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik nu ook wel
Ik kwam elke dag helemaal gebroken thuis, en ben meerdere keren in huilen uitgebarsten omdat ik het niet trok.
Bejaarden die uit bed kukelen, terwijl je niets mag doen, omdat je daar niet voor opgeleid bent, bejaarden die in hun broek pissen, schijt aan de muren, kwijlen op hun brood
[..]
Ja, dat dus!
Wordt je zelfstandig van
Ik was een van de weinigen op school die niet uitging van hertentamens, omdat ik mijn studie volledig zelf betaalde. Natuurlijk vond ik dat niet altijd even eerlijk, maar achteraf gezien heeft het me wel ontzettend zelfstandig gemaakt en de waarde van geld leren kennen.
Halloquote:
Ik geef niet veel uit neequote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook geen verkwister, dat maakt het misschien ook wel iets anders
Goed plan.quote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalen
Irritant hè!quote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
man, wat kan aangekoekt snot hardnekkig zijn
Ik heb de rest van die zomer extra kranten bezorgd en mijn pa met klusjes geholpenquote:
Zo, echt welquote:En vooral dat laatste.. Als ik zie door wat voor onzinnige dingen de meesten in de schulden komen ben ik erg blij met mijn opvoeding
quote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo
Fixed en kusje op je hoofd
Als ik zie hoe sommige stagiaires met geld omgaan bij onsquote:
dan is het dag Fok voor mij en velenquote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of we voortaan per post moeten gaan betalen
Iehhhhquote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
man, wat kan aangekoekt snot hardnekkig zijn
nee, die doen noooooit smerige dingenquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Iehhhh
TJ laat maar, houd je broek maar aan, we nemen wel een kat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |