Dus ik mag als man niet koken en kaartjes leuk vinden.quote:
Neuh, mijn zus wel. Die kan ik er altijd zo heerlijk mee pesten.quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
jullie worden nu toch niet echt misselijk van een verhaaltje over poep aan een papiertje?
Dat mag je juist wel, ik was in aanbiddingsmodus, zag je dat niet?quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
Dus ik mag als man niet koken en kaartjes leuk vinden.
Nou, dan ga ik wel een buffel vangen en rauw opeten hoor!
o.quote:Op maandag 4 april 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag je juist wel, ik was in aanbiddingsmodus, zag je dat niet?
En een vrouwmensch aan dr haren naar je hut slepenquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus ik mag als man niet koken en kaartjes leuk vinden.
Nou, dan ga ik wel een buffel vangen en rauw opeten hoor!
Dan zal ik maar niet zeggen hoe het eruitzagquote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
jullie worden nu toch niet echt misselijk van een verhaaltje over poep aan een papiertje?
Bruin zeker?quote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen hoe het eruitzag![]()
Echt niet. Sammeke Gooris wel hèhè.quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
Neuh, mijn zus wel. Die kan ik er altijd zo heerlijk mee pesten.
quote:
loop even langs het stationquote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef JJH het volgende:
Wat een heerlijk weertje trouwens, het liefst zou ik op de fiets boodschappen gaan doen. Maar die heb ik niet.
van mij mag het hoorquote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
loop even langs het station
Heb je geen foto gemaakt?quote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met stukkiesquote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Bruin zeker?
Nog andere interessante pasteltinten?
Zeg niet bij de hornbachquote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was wel dichtbij de Efteling zaterdag. Ik was in Dongen, dat ligt er toch dichtbij?
Ik heb een nieuwe tuinset gekocht bij.... weet even niet meer hoe het heetMaar erg goedkoop
Neeejuh. Ze is bij Cranenbroek geweest.quote:Op maandag 4 april 2011 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg niet bij de hornbach
en dongen is voor mij ook 10 min fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |