Ik woon nu al anderhalf jaar samen en heb een erg fijne relatie. Natuurlijk kibbelen we zo nu en dan over het huishouden, maar we lossen elk geschil op en we zijn altijd eerlijk tegen elkaar. Door dat ik bepaalde medicijnen moest slikken is mijn sexdrive een stuk minder geworden, en waar we eerst vaker per week seks hadden, is het nu een paar keer per maand. Overigens heb ik er dan alsnog weinig zin in, maar ik vind dat het er gewoon bij hoort en als we helemaal nooit meer seks hebben is de drempel straks wel heel hoog. Overigens knuffelen en zoenen we nog wel veel. Ik hoop dat zodra ik de medicijnen niet meer hoef te nemen mijn sexdrive weer terug is.
Zo kabbelde dit een tijdje door, tot vorige week. Ik ging wat drinken met een ex van mij, en die nam zijn collega mee. En daar komt het... de collega vond mij leuk. Heel erg leuk. Hij voegde me toe op msn en ik , die wel van flirten houd, accepteerde het. een beetje flirten kon geen kwaad toch? Mijn vriend wist ervan, hij wist dat ik nooit vreemd zou gaan dus hij vond het ook niet erg. Ik heb die jongen ook meteen verteld dat ik samen woon en dat ik ook nooit vreemd zou gaan, dus dat het gewoon een flirt spelletje was. Maar wat ik niet verwachte was dat het zo zou klikken tussen mij en hem. We blijken super veel gemeen te hebben en ik spreek hem erg graag. Gisteren spraken we zelfs een halve dag over msn!!! Ik was bezig met een paper dus ik vond het wel oke, een beetje afleiding. Mijn vriend was namelijk met zijn vrienden naar buiten gegaan.
Maar toen kwam het. Hij gaf toe dat hij me heel erg leuk vond en ik zijn ideale meisje was. Ik voelde me gevleid... té gevleid. ik kreeg er zelfs een beetje een warm gevoel bij. Maar nu ben ik echt een beetje bang. Bang om meegesleurd te worden met het nieuwe, spannende. Ik heb die jongen gezegd dat hij echt geen kans maakt, dat het gewoon bij flirten blijft, maar ik weet ook dat ik eigenlijk gewoon het contact af zou moeten kappen. Ik wil gewoon niets doen wat mijn relatie kapot maakt, we zijn al door zoveel rottigheid geweest samen , ik weet wat ik aan mijn vriend heb en ik vind het zo fijn om samen te wonen met hem. maar die andere jongen is zo leuk en lief tegen mij. terwijl ik ook wel weet dat het gewoon achterbaks is om zoiets tegen een bezette meid te vertellen. Mijn hoofd blijft maar schreeuwen KAP HET AF!! DIT KAN JE NIET MAKEN EN HIJ OOK NIET. Maar mijn hart zegt dat ik ook gewoon dol op hem ben als een close vriend, omdat we samen ook gewoon goed kunnen praten... Help??!!!