ik wil gewoon de hele serie op volgorde : pquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Is gewoon te koop op bol.com, het is alleen wel ingedeeld op thema.
HOOOOOOLY SHIT WUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Wesleybrabant het volgende:
Geweldig goed nieuws voor alle fans, de website van Kindernet meldt dat vanaf 30 mei DOMMEL weer uitgezonden gaat worden, echt geweldig!
En Teddy Ruxpinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HOOOOOOLY SHIT WUUUUUUUUUUUUUUT
Dikke pimp. Nu nog Ovide
Het blijft ook een erg leuk programma. En er komen op Kindernet ook afleveringen die al jaren niet meer op tv zijn geweest, ook niet op Ketnet. Vanmorgen ook weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef vencodark het volgende:
Ik kijk trouwens toch ook weer semi-stiekem naar Samson en Gert.Het is zo simpel maar grappig. Zelfs mijn vader zou er weer om kunnen lachen. Het is gericht op kinderen maar niet kinderlijk zeg maar. De opmerking van Samson en de woorden die hij door elkaar haalt. Hoe verzinnen ze het.
![]()
En dat henk nog henk(uh) heetquote:Op zondag 17 april 2011 01:33 schreef Frey het volgende:
Grappig dat ze in de Japanse versie van Alfred J. Kwak de liedjes NL hebben gelaten.
Het waren inderdaad vroeger geen Vlaamse stemmen, maar het Nederlandse geluidsspoor is in de archieven verloren gegaan, en helaas hebben die belgen het nodig gevonden het dan maar door Vlamingen in te laten spreken en niet door Nederlanders. (want het Vlaamse bedrijf Studio 100 bezit de rechten van deze serie)quote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog een klacht over Vrouwtje Theelepel:
Dat intro is knettervals, echt niet om aan te horen eigenlijk.
En bij Heidi waren het vroeger toch geen Belgische stemmen?
Dit is dus mijn klacht. De afleveringen van Nils en Heidi lopen niet door. Ook ik wil Akka in Lapland zien aankomen en Heidi weer terug bij opa Alp.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb een poging gedaan om Nils te volgen. Echter zijn er al een paar weken continue herhalingen.
De laatste afleveringen zijn toch nog niet geweest?
Wil natuurlijk wel zien als Akka en haar club eindelijk in Lapland aankomen![]()
Daar kan ik nog mee leven opzich, alleen dat in combinatie met die Belgische zinsconstructiesquote:Op maandag 16 mei 2011 12:49 schreef Frey het volgende:
Ik vind vooral het stemmetje van Heidi irritant en dat is helaas de hoofdpersoon.
Heb sinds kort toch ineens via een bepaalde torrent weg alle afleveringen.quote:
Er is idd nog een vervolg dat Clara bij Heidi in de bergen komt wonen en daar weer leert/kan lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:19 schreef hexje het volgende:
Lijkt net alsof ze niet alle afleveringen van Heidi hebben. Steeds als De vader van Klara komt, begint het opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |