Dit. Waarom zou je moeite doen voor iemand die niet hetzelfde -nog niet eens uit goed fatsoen- voor jou zou doen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:58 schreef WinterBreeze het volgende:
Waarom zou je er nog energie in steken? Hij heeft je gedumpt, nota bene per SMS. Hij is verdere moeite niet waard.
Ja, SMS is zo ouderwets. Gebruik dan Whatsapp.quote:Op maandag 4 april 2011 11:58 schreef WinterBreeze het volgende:
Waarom zou je er nog energie in steken? Hij heeft je gedumpt, nota bene per SMS. Hij is verdere moeite niet waard.
dit welquote:Op maandag 4 april 2011 11:57 schreef zout-droppie het volgende:
Hij heeft je veroverd en nu dumpt hij je weer... De lol is er vanaf voor hem en jij hebt je lesje geleerd dat het gras altijd groener is bij de buren.
Gelukkig valt 200 km nog wel mee danquote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
Het zou wel zuur zijn als je dan tweehonderd kilometer gaat reizen en dan de deur in je gezicht krijgt.
Is ook, maar voor niks ga je het niet rijden.quote:Op maandag 4 april 2011 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig valt 200 km nog wel mee dan
Of ze heeft weekOV? Dan kost het je alleen tijd, moeite en een gecrashte eigenwaarde op de weg terug.quote:Op maandag 4 april 2011 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is ook, maar voor niks ga je het niet rijden.
Als dat is wat TS wil houd ik haar niet tegen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Of ze heeft weekOV? Dan kost het je alleen tijd, moeite en een gecrashte eigenwaarde op de weg terug.
Alhoewel ik de opmerking zelf wel snap neem ik aan dat TS haar gevoelens voor haar ex over waren voor er een ander in beeld kwam, en dus niet spijt heeft van de beslissing te breken met iemand waar ze niet van hield. Dat ze verliefd werd op een ander was misschien de spreekwoordelijke druppel. Niet iedereen dumpt 'de ex' puur alleen omdat ze verliefd worden op iemand anders. Vaak is dat één van vele redenen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik hoop dat die ex, waar je 4 jaar een relatie mee had, je nu keihard uit loopt te lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef Techno het volgende:
Je hebt het t-shirt i.i.g. verdiend.
"I dumped both my boyfriends and all I got was this lousy T-shirt."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Deze reactie raakt kant noch wal. Je reden om erheen te gaan zou zijn om een verklaring af te dwingen en/of om hem hier niet zo makkelijk af te laten komen.quote:Ik zou langsgaan. Het geeft je meestal wat meer rust als je een verklaring krijgt voor zo'n abrupte omslag, maakt het makkelijker om het af te sluiten. Ik zou er niet op rekenen dat t nog goed komt. En ik zou er ook niet vanuit gaan dat je die verklaring krijgt, t kan zijn dat je voor een dichte deur staat.
Maar het is lomp gedrag en dan mag je best een verklaring eisen. Is ook wel lekker makkelijk als hij er zo mee wegkomt - met één lullig smsje van je af zijn.
Zal voor iedereen anders liggen. Ik zou de poging iig willen wagen, voor mijn eigen gemoedsrust. Als ik dan bot vang, heb ik iig alles (binnen de grenzen van redelijkheid) gedaan om een antwoord te krijgen op mijn vragen en zaken op een normale manier af te sluiten. En dan zou ik gewoon moeten accepteren dat die sms het enige is wat ik aan verklaring zal krijgen. Ik weet liever waar ik aan toe ben dan dat ik nog dagen blijf piekeren/hopen dat ie alsnog opneemt om iig even uit te praten wat er aan de hand is etc.quote:Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Deze reactie raakt kant noch wal. Je reden om erheen te gaan zou zijn om een verklaring af te dwingen en/of om hem hier niet zo makkelijk af te laten komen.
Je geeft zelf al aan dat TS niet moet rekenen op een verklaring. Wat voor gevoel zou het je geven als je daar voor een dichte deur een verklaring staat te eisen? Je dramatiseert het dan alleen maar voor jezelf, en dat is echt het tegenovergestelde van verwerken of afsluiten. En hij komt hier wel makkelijk van af; hij heeft mogelijk wel al een ander.
Door erheen te gaan zou TS zichzelf alleen maar harder kwetsen. Zelfs rebound-seks zou beter zijn.
Ben ik met je eens. Maar dat meisje moet natuurlijk niet gaan schermen met: Ja, ik heb mijn 4jaar lange relatie voor hem verbrokenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:51 schreef cinnamon_M het volgende:
Overigens, wat een bullshit hier allemaal over karma. Het meisje heeft een relatie maar wordt verliefd op een ander. Dat kan gebeuren, mensen. En who knows, misschien liepen er al dingen niet lekker met haar vorige vriend, was ze niet meer verliefd etc., en heeft ze het gewoon heel netjes aangepakt door bijv. meteen open kaart te spelen en te zeggen dat ze gevoelens begon te krijgen voor een ander en twijfelde aan haar huidige relatie.
Ja ok, daar kan ik dan ook wel weer inkomen. Een 'ik zat in een prima relatie maar als ik iemand tegenkom die me toevallig leuker lijkt, dan ga ik er met hem vandoor' situatie is natuurlijk niet fair. Het was op mij alleen niet op die manier overgekomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar dat meisje moet natuurlijk niet gaan schermen met: Ja, ik heb mijn 4jaar lange relatie voor hem verbroken
Dat klinkt alsof wanneer dat knuppeltje niet langs zou zijn gekomen ze nog bij haar ex zou zijn geweest en wachtend op iets beters. Ja, er leek even wat beters maar dat blijkt een slappe hap. Ja goed, zit maar even op de blaren want je kunt mensen niet even achter de hand houden voor de gezelligheid. Die reacties zijn wel te begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |