Lekkere panini-broodje hierzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godver, begin eens niet over eten, heb al zo'n honger en moet nog 20 minuutjes wachten
Daar had ik al een claim op gezet.quote:
Lekkere boterham met grillworst.quote:
dat was me ontbijtquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Lekkere boterham met grillworst.
uhm nou kijk hij rijdt 1:10 en ik verdien nou geen scheepsladingen geld en wil ik een nieuwe kopen en van de andere af. Jij mag em hebben voor 800 begrensd of 900 onbegrensdquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom wil je er zo graag van af?Ik vertrouw het niet
Ik heb nog 800 ms points. Ook goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm nou kijk hij rijdt 1:10 en ik verdien nou geen scheepsladingen geld en wil ik een nieuwe kopen en van de andere af. Jij mag em hebben voor 800 begrensd of 900 onbegrensd
nee gewoon euro'squote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb nog 800 ms points. Ook goed?
wtfquote:
Zag hem in een ander topic al voorbij komen, jezus dan zul je schrikken!! Damnquote:
Jezus.quote:
uhm ik heb een susuki gsxr400r supersport goeie opstap motorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Wat voor merk en type brommert had je ook alweer?Ben stiekem wel een beetje veliefd aan het worden op zo'n suzuki sv1000 zoals die van SDM
Wat ik me dan afvraag waarom zit je met je camera te filmen als je het niet weet dat er iets gaat gebeurenquote:
wss vond hij die vrachtwagen heel mooi en dacht ie die ga ik filmen voor de jongens bij de club, dan gaan ze nie geloven niequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag waarom zit je met je camera te filmen als je het niet weet dat er iets gaat gebeuren
Tering, met geluid is het nog erger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |