quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:40 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom krijg ik iedere keer invites van jullie.![]()
Ik heb toch geen fucking homefront.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:50 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Homefront echt vreselijk. Miskoop van het jaar.
Crysis 2 daarentegen viel me erg mee
Wie?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahahaha, echt steeds die glimlach op me kop.
Pierre, deze is voor jou jonge!
Mooi! Speel je ook MW2 of BO?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb het wel over de SP trouwens, alhoewel ik ook even aan de MP van Homefront heb gesnuffeld, maar daar vond ik ook weinig vernieuwends aan. Dan blijf ik liever BF:BC2 spelen.
Dat battlepoints systeem is echt briljant inderdaad. Ook omdat op deze manier het cappen van punten veel meer BP opleverd dan campen in een hoekje. Op deze manier "killstreaks" halen wordt dan ook wel redelijk ontmoedigd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is dat toch met crysis mensen die in alle topics moeten verkondigen dat crysis beter is dan homefront? In de titel staat hier zelfs MW2 dus waarom zou je dan in dit topic daarover gaan spammen?
Maar ik vind dat BF3 wel wat van het systeem van homefront mag gebruiken want het battlepoints systeem is wel echt tof!
En met dat commander is het helemaal leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat battlepoints systeem is echt briljant inderdaad. Ook omdat op deze manier het cappen van punten veel meer BP opleverd dan campen in een hoekje. Op deze manier "killstreaks" halen wordt dan ook wel redelijk ontmoedigd.
Ik krijg onwijs veel zin in BF3 van Homefrontquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En met dat commander is het helemaal leuk!
wel op de ultieme bazen map voorstadquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En met dat commander is het helemaal leuk!
TDM speel ik nooit, Gound Controle is dan ook het enige wat belangrijk isquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wel ruk is aan homefront is dat het maar 2 gamemodes heeft waaronder TDM.
Ik speel uberhaupt nooit TDM als ik iets saai vind is het dat wel. Kan hem hopelijk deze week ook oppakken en zal me er vast en zeker een maand oid mee vermaken maar COD blijft mijn bread and butterquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TDM speel ik nooit, Gound Controle is dan ook het enige wat belangrijk isEn Commander maakt het nog een stuk spannender, al is dat ook ontiegelijk veel moeilijker zeg
Aaaaawhhhh, je mist ons gewoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja ik heb hier nog wat games liggen die ik wel kan inruilen dus dat drukt de prijs een beetje maar ik vind het gewoon saai om alleen MP te spelen
Godver, begin eens niet over eten, heb al zo'n honger en moet nog 20 minuutjes wachtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn pak gevulde koeken zijn echt ranzig![]()
Vast een andere bakker
je mag mijn koeken hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godver, begin eens niet over eten, heb al zo'n honger en moet nog 20 minuutjes wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |