SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking brilliant.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
James May werkte eerst bij Autocar:
[ Flickr Photoset ]En de reden van zijn ontslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking brilliant.
En ik ga geen previews kijken. Ik wil zo min mogelijk weten van wat er komt.
Ik keek naar de BBC en toen zag ik de preview al, dus toen kon ik de rest van de previews voor morgen ook wel kijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En de reden van zijn ontslag.
En ik ga geen previews kijken. Ik wil zo min mogelijk weten van wat er komt.
Na vanavond nog eens oordelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:13 schreef galtfactory het volgende:
Ligt het aan mijn gewenning of klopt het wel dat het programma een beetje is ingedut als kijkplezier?
Jeremy's dochter kon de laatste 3 episodes niet echt waarderen, en hij beloofde dat het vanavond voor haar een plezier gaat worden.quote:
Nou ja dan wel als Blackadder, Mr. Bean is niet zo spraakzaamquote:Op zondag 17 juli 2011 18:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jeremy's dochter kon de laatste 3 episodes niet echt waarderen, en hij beloofde dat het vanavond voor haar een plezier gaat worden.
Zal wel een en al lol schoppen zijn, inclusief Mr.Bean wat natuurlijk gewoon uit zichzelf al een held is.
Ja 21:00 nog een lange 2 uur te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:07 schreef NextTVH het volgende:
9 uur nederlandse tijd toch? Mijn TV gids op mijn tv zegt 8 uur en tvgids.nl zegt 9 uur
Gewoon 21:00 uur hoor. Hou anders dit topic maar in de gaten, mocht het om 20:00 beginnen zal ik het wel zeggen voor jequote:Op zondag 17 juli 2011 19:38 schreef Piles het volgende:
Het was vandaag toch op een ander tijdstip, Clarkson zei zoiets vorige aflevering toch?
Aldus http://www.bbc.co.uk/bbctwo/programmes/schedules/englandquote:EVENING
19:00–20:00
Murray Walker: Life in the Fast Lane
An intimate portrait of commentator Murray Walker. (R)
20:00–21:00
Top Gear
Series 17, Episode 4
4/6. Jeremy is out on the track comparing the Jaguar XKR-S to the recently updated Nissan GT-R.
Damn, waarom zie ik dit nu pas.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:43 schreef Guard het volgende:
Voor de F1fans, voorafgaand aan TG een potret van Murray Walker, om acht uur nl tijd dus.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
James May werkte eerst bij Autocar:
[ Flickr Photoset ]Leuk. Kan ik het ook ergens lezen misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking brilliant.
En daar gaat die !quote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef Guard het volgende:
En nu wachten op het moment dat de caravan in de fik gaat...
there you go lolquote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef Guard het volgende:
En nu wachten op het moment dat de caravan in de fik gaat...
Nu weer links.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:57 schreef Nero22 het volgende:
Nadat hij gewisseld had reed hij eerst links, en nu weer rechts...
Ik heb het even opgezocht, maar het is een vrijliggend stuk spoor van een paar kilometer tussen Leicester en Loveborough. Wordt dus helemaal niet meer gebruiktquote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat ze het voor elkaar hebben gekregen, zoveel spoor vrijmaken enzo.
Dat er zo'n lang stuk ongebruikt ligt joh.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar het is een vrijliggend stuk spoor van een paar kilometer tussen Leicester en Loveborough. Wordt dus helemaal niet meer gebruikt
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
James May werkte eerst bij Autocar:
[ Flickr Photoset ]Ik wist dat dit de reden was dat hij ontslagen was bij dat blad, maar ik ken de context niet. Waar gaat die zin over? Een auto? Het blad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking brilliant.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:So I had this idea that if I re-edited the beginnings of all the little texts, I could make these red letters spell out a message through the magazine, which I thought was brilliant. I can't remember exactly what it said, but it was to the effect that "You might think this is a really great thing, but if you were sitting here making it up you'd realise it's a real pain in the arse". It took me about two months to do it and on the day that it came out I'd actually forgotten that I'd done it because there's a bit of a gap between it being "put to bed" and coming out on the shelves. When I arrived at work that morning everybody was looking at their shoes and I was summoned to the managing director of the company's office. The thing had come out and nobody at work had spotted what I'd done because I'd made the words work around the pages so you never saw a whole word. But all the readers had seen it and they'd written in thinking they'd won a prize or a car or something.
Engelse wiki:quote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wist dat dit de reden was dat hij ontslagen was bij dat blad, maar ik ken de context niet. Waar gaat die zin over? Een auto? Het blad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse wiki:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was gisteren wel weer vreselijk duidelijk waarop gasten geselecteerd worden.![]()
Had heel wat anders verwacht te lezen.quote:Tv-recensie: Femke Halsema over Topgear
Het is zo mogelijk het meest milieuvervuilende programma dat de publieke omroep produceert. Toch kijkt Femke Halsema graag naar Topgear.
Als je een professionele tv-kijker bent zoals Jean-Pierre Geelen dan hang je waarschijnlijk zorgvuldig een gordijn tussen de dagelijks verplichte tv-kost die schreeuwt om commentaar en je meer particuliere interesses.
Maar als je, zoals ik, plotseling je ongeoefende kijkgedrag mag delen met het grote publiek, is het alsof de gordijnen worden opengetrokken en een kleine menigte door het raam meestaart naar je tv-scherm. En wat zich daarop afspeelt is meestal niet zo verheffend.
Ik ben een ongeorganiseerde en wisselvallige zapper, die alleen 's avonds laat nog wel eens blijft hangen, en dan te vaak bij commerciële freakshows met verwende Amerikaanse meisjes, overspannen koks of tot God bekeerde criminelen.
Goed tv-kijken vereist voorbereiding, rust en orde - zaken die ik meestal ontbeer. Dus huur en koop ik films en series waar ik op oneigenlijke tijdstippen naar kijk, en pluk ik het nieuws vooral van internet.
Er zijn maar een paar programma's die in mijn hoofd zijn geprogrammeerd en waarvoor ik op het werkelijke uitzendtijdstip ook af en toe tijd neem. Op zondagavond mag ik bijvoorbeeld graag onderuitzakken bij Topgear op BBC 2.
Voor de enkeling die het niet kent: Topgear (dat op een later tijdstip ook door Veronica wordt uitgezonden) is een autoprogramma. Of beter: het is een programma van en voor middelbare mannen die over hun liefde voor auto's praten. Auto's die zij testen, opblazen, in ravijnen storten, harder willen laten rijden dan een straaljager, luchtpost, de tgv enzovoort.
Topgear is zonder twijfel het meest milieuvervuilende programma dat een publieke omroep produceert, zoals ook de invloed van de drie presentatoren op de auto-industrie en -verkoop op zijn minst twijfelachtig is. Vooral presentator Jeremy Clarkson, die Topgear groot heeft gemaakt en op wie het programma drijft, weet met regelmaat relletjes en demonstraties te veroorzaken omdat hij een ongegeneerde propagandist is van te hard en onveilig rijden. Er gaat ook geen uitzending voorbij zonder dat hij Duitsers, Italianen of Amerikanen belachelijk maakt, en vooral natuurlijk hun auto's.
Inmiddels kijken er 350 miljoen mensen, verspreid over zo'n 100 landen naar Topgear. De opbrengsten uit de verkoop van het programma, de merchandising, reclame en sites lopen in de honderden miljoenen. Topgear is niet alleen een televisieprogramma maar zelfstandige industrie van een bedenkelijke signatuur.
Maar alle politiek correcte bezwaren kunnen niet verhinderen dat het een zeldzaam leuk programma is: hobbytelevisie met een vleugje Monty Python, pretentieloos entertainment dat met hartstocht wordt gemaakt. Ik heb niets met auto's en kan de ene nauwelijks van de andere onderscheiden, maar het ongegeneerde plezier, het absurdisme en - juist - de politieke incorrectheid maken het programma onweerstaanbaar.
Televisiemakers worstelen met onrustige tv-consumenten zoals ik, die de afstandsbediening altijd in de aanslag hebben en de kijkcijfers van mooie, met liefde gemaakte programma's dramatisch laten dalen. Wat maakt televisie soms zo verleidelijk, terwijl tegelijkertijd interessante, verrijkende programma's achteloos worden weggedrukt? Ik zal mijn zapgedrag eens beheersen in de komende druilerige zomerweek, en kijken of ik een antwoord vind.
Rowan Atkinsonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:49 schreef Dekatria het volgende:
Die gezichtsuitdrukkingen (6:17) blijven meesterlijk
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
Opmerkelijk Volkskrant stukje kreeg ik net in de mail:
[..]
Had heel wat anders verwacht te lezen.
Bob Geldof en de challengequote:Jeremy Clarkson tries out the new Lotus T125, which brings F1-style performance to the track, and an updated version of the classic Jensen Interceptor. Singer Bob Geldof gets behind the wheel of the Reasonably Priced Car, and for this weeks challenge, the trio employ all manner of seecond-hand military equipment to knock down a row of derelict houses, aiming to complete the job in less time than a team of demolition experts.
Nee, volgende week nog 1.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:36 schreef Rainesz het volgende:
Is dit vandaag alweer de laatste van deze reeks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zou het eigenlijk zitten met de wetten en eisen enzo? Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar - ook met zulk soort voertuigen - woningen in mag rijden qua veiligheid?
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ik had gehoopt (en gedacht) dat de challenge wel gaver zou kunnen wezen, meer over the top.Onder supervisie van de Health & Safety-mensen mag het waarschijnlijk wel.. En de voertuigen die ze gebruikten waren natuurlijk ook niet de minsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zou het eigenlijk zitten met de wetten en eisen enzo? Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar - ook met zulk soort voertuigen - woningen in mag rijden qua veiligheid?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Daar heb je een punt natuurlijk. Maar ik kan me namelijk ook levendig voorstellen dat hier ontzettend strenge regels voor zijn, dat je bij wijze van spreken een veiligheidshelm op moet als je gaat schilderen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Onder supervisie van de Health & Safety-mensen mag het waarschijnlijk wel.. En de voertuigen die ze gebruikten waren natuurlijk ook niet de minste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |