Je bent een schatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga morgen op mn werk wel even bezig voor je
Jij hebt ook geen VCH tochquote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef luciferist het volgende:
Even denken, de eerste paar keer tintelde het volgens mij een beetje, maar pin me er niet op vast
Was druk bezig met andere dingen op dat moment![]()
Het deed in iedergeval geen pijn (:
Oke.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:56 schreef luciferist het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig kom ik ze wel steeds vaker tegen (:
Ik ging naar de shop met een meisje voor een praatje met mijn piercer en had haar met 5 minuten zo'n ding aangepraat
Bloemetjes tekenenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef luciferist het volgende:
Ik ga vanavond trouwens opnieuw voor de Yakuza's
Zenuwachtig as hell...
Op tijd naar huis om het thuis maar eens af te tekenen, in de shop gaat het niet werken dan verstopt hij zich ):
Oh my God! "aan lopen drukken" hahaha. Zooo fout, maar als jij het zegt kan ik er wel weer om lachen...quote:
Die zwelling neemt toch nog wel iets af? Als je er al een hele tijd niks in gedragen hebt..quote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren mijn bestelling van AOP binnen gekregen dus, heb nu een labretsieraad in mijn helix zitten, nadat ik heel lang niks gedragen heb erin. Staafje is net iets te kort eigenlijk, want het zwelt een beetje opkutzooi.
http://www.b9.nl/tattooshops/utrecht.htm kijk hier maar eens.. eerste hit op google. Misschien eentje in de omgeving proberen?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:28 schreef Phantomesse het volgende:
Welke shop is zondag open in Utrecht? Moet nieuw steentje voor mijn md maar hier bij mij is die shop dicht gegaan en dr zit een nieuwe nu maar die vind ik een beetje amateruristisch.
Ja klopt, maar het irriteert nu omdat het staafje nu dus iets te kort is. Uiteindelijk komt het wel goed, maar nu is het gewoon vervelendquote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Die zwelling neemt toch nog wel iets af? Als je er al een hele tijd niks in gedragen hebt..
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:28 schreef Phantomesse het volgende:
Welke shop is zondag open in Utrecht? Moet nieuw steentje voor mijn md maar hier bij mij is die shop dicht gegaan en dr zit een nieuwe nu maar die vind ik een beetje amateruristisch.
Magic Piercing Studio op predikherenstraat is gewoon open (:quote:Op donderdag 28 april 2011 12:28 schreef Phantomesse het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Oh my God! "aan lopen drukken" hahaha. Zooo fout, maar als jij het zegt kan ik er wel weer om lachen...
Volgens mij ben jij zo vrouw-vriendelijk dat je ze allemaal graag aan zou lopen drukken!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:18 schreef luciferist het volgende:
Het klinkt dan ook heel erg vrouwontvriendelijk, en dat ben ik totaal niet
Dat wordt dus poep-zeven de komende dagen!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef luciferist het volgende:
OMG, ik heb zojuist een balletje van mijn septum ingeslikt ):
Hij zat verborgen in mijn neus, ik at een hap van mijn boterham, waar het balletje opviel en zo mijn mond in rolde.. weg...
HAHAHAHAHAH dat klinkt ook gewoon stomquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef luciferist het volgende:
OMG, ik heb zojuist een balletje van mijn septum ingeslikt ):
Hij zat verborgen in mijn neus, ik at een hap van mijn boterham, waar het balletje opviel en zo mijn mond in rolde.. weg...
Ja rechts is aandraaien en links is los. afhankelijk hoe jij de piercing ziet he..quote:Op zondag 8 mei 2011 01:06 schreef Drakire het volgende:
Net voor het eerst het ballletje van m'n labret erafgekregen zit nu een spike op.
Bleek dat ik de hele tijd in de verkeerde richting zat te draaien iedereen op internet zei naar links draaien maar bij mij is het dus naar rechts om hem los te krijgen, the fuck__!
Tevens maar opzoek gegaan naar een piercing shop waar ze 11mm labret studs verkopen alles over piercings heeft dit helaas niet die gaan van 10 naar 12 maar 10 is echt net ietsiepietsie te kort heb 11mm hier kunnen vinden:
http://www.crazy-factory.com/index.php
Die hebben trouwens van 4mm tot 16mm best ruime keuze dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |