Huid is sowieso kut om een naald doorheen te zetten, tepels zijn nog erger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Foto!!!hahaha nee grapje
Vind het al heel wat dat je t gedaan hebt.....maar een stugge tepel? Nog nooit van gehoord![]()
Hoop dat je er niet veel last van krijgt.
Op het werk begon er vandaag iemand te miepen over mijn conch.....tis een piercing dat mag volgens mij niet....ja daaag en mensen met een helix of tragus mogen zeker wel alles laten zitten...![]()
Hij zou t nog navragen, maar niets meer van gehoord.....ik doe dus net of mijn neus bloed...ik ga hem er echt niet uithale!
Stoer! Bloedde het nog erg?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef electronique het volgende:
piercing zit
volgens de piercer had ik een stugge tepel. het deed eerlijk gezegd ook wel enorm veel pijn toen hij er doorheen gingmaar daarna voelde ik eigenlijk niet veel meer.
Bluhquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef electronique het volgende:
Nouja de naald ging er blijkbaar niet goed doorheen. ze moest echt heel hard duwen om hem er doorheen te krijgen haha
Denk goed na over de plek, blijft het hangen achter kleding of is het irritant met sommige activiteiten?quote:Op maandag 25 april 2011 09:20 schreef Muizenbeest het volgende:
hoiik ben muizenbeest en nieuw in dit piercingtopic!
![]()
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een microdermal te nemen op mijn been/enkel. Nu hoor ik allerlei verschillende enge verhalen over verwijderen door chirurgen (al geloof ik dat niet zo) maar dacht misschien hebben jullie nog wat tips?
ik ben niet echt bang dat hij ergens achter blijft hangen, moet alleen ff aftekenen dat hij boven mijn all stars zit aangezien dat niet fijn is als ze wat strakker zitten.quote:Op maandag 25 april 2011 09:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
Denk goed na over de plek, blijft het hangen achter kleding of is het irritant met sommige activiteiten?
Ik had ze bijvoorbeeld op mijn sleutelbeen en had er dus last van als ik auto reed (met de gordel) uiteindelijk 1 zelf uitgesneden en 2 door de piercer. Niet erg pijnlijk, 1 sneedje en wat gepruts.
Stukje keukenpapier pakken werkt altijd bij mij, heb je er meer grip op dan met een tangetje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:15 schreef Drakire het volgende:
Had vandaag een sollicitatiegesprek dacht bijmezelf wel heel erg dat ze die piercing misschien minder leuk zouden vinden, ik kom daar aan eerste persoon die ik zie heeft een piercing door d'r lip.
Na hoelang mag je trouwens bij een side labret het balletje verwisselen want na 2 weken wordt er normaliter toch een korter staafje in gedaan kun je toch metten het knopje verwisselen of werkt dat niet zo?
Ik probeerde zelf trouwens m'n labret los te draaien had daarvoor zon tangetje besteld maar het ging voor geen meter :s.
ik klem de binnenkant dus vast met dat tangetje en het balletje met een ander tangetje maar zelfs dat ging niet dus ik meer kracht zetten schiet ik uit begint dat ding te bloeden.
Maar een keertje langs de piercer ofzo.
Veel plezier ermee alvastquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, spulletjes besteld bij AOP. Inclusief nazorgspul alvast, heb besloten dat ik volgende week toch een VCH laat zetten
Ben me eerst mentaal aan t voorbereiden, dat ik straks een paar weken geen seks mag. Gelukkig neem ik geen fourchettequote:
Maar naar die paar weken geniet je wel van de extra stimulatiequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben me eerst mentaal aan t voorbereiden, dat ik straks een paar weken geen seks mag. Gelukkig neem ik geen fourchette
Ik ga morgen op mn werk wel even bezig voor jequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Drakire het volgende:
[..]
Maar naar die paar weken geniet je wel van de extra stimulatie.
Is het misschien een idee om zo'n plaatje of tabel in de op te verwerken met de naam een plaats van een piercing (moet vast wel te kopieren en plakken zijn van ergens anders) ik ken al die termen nie.
Nee hoor, Ik heb laatst nog een meisje aan lopen drukken welke net 2 uur daarvoor een VCH had laten zettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben me eerst mentaal aan t voorbereiden, dat ik straks een paar weken geen seks mag. Gelukkig neem ik geen fourchette
Brandt kutvocht niet als een malle in t begin?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef luciferist het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik heb laatst nog een meisje aan lopen drukken welke net 2 uur daarvoor een VCH had laten zetten![]()
Gewoon niet aan de VCH zelf zitten dan komt het wel goed (:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |