abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95861960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Foto!!! :P hahaha nee grapje
Vind het al heel wat dat je t gedaan hebt.....maar een stugge tepel? Nog nooit van gehoord :P
Hoop dat je er niet veel last van krijgt.

Op het werk begon er vandaag iemand te miepen over mijn conch.....tis een piercing dat mag volgens mij niet....ja daaag en mensen met een helix of tragus mogen zeker wel alles laten zitten... :{w

Hij zou t nog navragen, maar niets meer van gehoord.....ik doe dus net of mijn neus bloed...ik ga hem er echt niet uithale!
Huid is sowieso kut om een naald doorheen te zetten, tepels zijn nog erger. ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_95862448
Nouja de naald ging er blijkbaar niet goed doorheen. ze moest echt heel hard duwen om hem er doorheen te krijgen haha
pi_95863029
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef electronique het volgende:
piercing zit

volgens de piercer had ik een stugge tepel. het deed eerlijk gezegd ook wel enorm veel pijn toen hij er doorheen ging :') maar daarna voelde ik eigenlijk niet veel meer.
Stoer! Bloedde het nog erg?
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_95863324
toen hij gezet was een beetje, en later toen ik de pleister eraf haalde bloedde het ook nog een heel klein beetje.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 22 april 2011 @ 21:12:32 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95865804
Auw, klinkt pijnlijk :X !
Wel blij mee?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_95866226
jahoor! wil er uiteindelijk alleen kleinere bolletjes in. al kan ik die er over een paar weken al in laten zetten.
pi_95867952
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef electronique het volgende:
Nouja de naald ging er blijkbaar niet goed doorheen. ze moest echt heel hard duwen om hem er doorheen te krijgen haha
Bluh :( Is ook niet leuk voor jou dan.
pi_95868840
ja op t moment deed het echt enorm veel pijn. het eerste stukje viel wel mee maar door het midden deed echt net zoveel pijn als mn andere piercings (helix en navel) samen :')

al moet ik zeggen dat ik nu gewoon nergens last van heb. het eerste uurtje voelde het een beetje vervelend aan, maar daarna helemaal niks meer. was net wel een beetje gevoelig toen ik m schoon ging maken, maar tot nu toe vind ik het reuze meevallen
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:44:30 #134
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95891843
ik heb een tepel piercing en 3 gaatjes in mijn oor. eigenlijk wil ik nog een bil piercing whaha nee, ik vind t genoeg zo.
wat je zegt ben je zelf.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:28:14 #135
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95900778
Mijn tepel ging ook niet lekker in 1x, ook te veel weerstand :')
pi_95946670
hoi :) ik ben muizenbeest en nieuw in dit piercingtopic! :W

Ik zit er al een tijdje aan te denken om een microdermal te nemen op mijn been/enkel. Nu hoor ik allerlei verschillende enge verhalen over verwijderen door chirurgen (al geloof ik dat niet zo) maar dacht misschien hebben jullie nog wat tips?
  maandag 25 april 2011 @ 09:25:28 #137
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95946715
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:20 schreef Muizenbeest het volgende:
hoi :) ik ben muizenbeest en nieuw in dit piercingtopic! :W

Ik zit er al een tijdje aan te denken om een microdermal te nemen op mijn been/enkel. Nu hoor ik allerlei verschillende enge verhalen over verwijderen door chirurgen (al geloof ik dat niet zo) maar dacht misschien hebben jullie nog wat tips?
Denk goed na over de plek, blijft het hangen achter kleding of is het irritant met sommige activiteiten?

Ik had ze bijvoorbeeld op mijn sleutelbeen en had er dus last van als ik auto reed (met de gordel) uiteindelijk 1 zelf uitgesneden en 2 door de piercer. Niet erg pijnlijk, 1 sneedje en wat gepruts.
pi_95946751
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 09:25 schreef luciferist het volgende:

[..]

Denk goed na over de plek, blijft het hangen achter kleding of is het irritant met sommige activiteiten?

Ik had ze bijvoorbeeld op mijn sleutelbeen en had er dus last van als ik auto reed (met de gordel) uiteindelijk 1 zelf uitgesneden en 2 door de piercer. Niet erg pijnlijk, 1 sneedje en wat gepruts.
ik ben niet echt bang dat hij ergens achter blijft hangen, moet alleen ff aftekenen dat hij boven mijn all stars zit aangezien dat niet fijn is als ze wat strakker zitten.
maar geen enge ontstekingen enzo :')?
  maandag 25 april 2011 @ 09:45:37 #139
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95946943
Alles kan ontsteken, maar als je het schoonhoud is de kans zeer klein, op de enkels/been heb je wel als bijkomend nadeel (met dit weer) dat je vaak het water helemaal niet in kan, een verse tepelpiercing geeft je nog wel de kans om tot je middel het water in te gaan.
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:15:10 #140
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_95989686
Had vandaag een sollicitatiegesprek dacht bijmezelf wel heel erg dat ze die piercing misschien minder leuk zouden vinden, ik kom daar aan eerste persoon die ik zie heeft een piercing door d'r lip O+.

Na hoelang mag je trouwens bij een side labret het balletje verwisselen want na 2 weken wordt er normaliter toch een korter staafje in gedaan kun je toch metten het knopje verwisselen of werkt dat niet zo?
Ik probeerde zelf trouwens m'n labret los te draaien had daarvoor zon tangetje besteld maar het ging voor geen meter :s.
ik klem de binnenkant dus vast met dat tangetje en het balletje met een ander tangetje maar zelfs dat ging niet dus ik meer kracht zetten schiet ik uit begint dat ding te bloeden :').
Maar een keertje langs de piercer ofzo.
pi_95994292
ik heb gewoon totaal nog geen last gehad van mijn piercing (vrijdag gezet). zaterdag kwam er nog een beetje bloed uit, daarna niet meer. ik heb ook gewoon zonder BH aan geslapen enzo.
pi_95994435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:15 schreef Drakire het volgende:
Had vandaag een sollicitatiegesprek dacht bijmezelf wel heel erg dat ze die piercing misschien minder leuk zouden vinden, ik kom daar aan eerste persoon die ik zie heeft een piercing door d'r lip O+.

Na hoelang mag je trouwens bij een side labret het balletje verwisselen want na 2 weken wordt er normaliter toch een korter staafje in gedaan kun je toch metten het knopje verwisselen of werkt dat niet zo?
Ik probeerde zelf trouwens m'n labret los te draaien had daarvoor zon tangetje besteld maar het ging voor geen meter :s.
ik klem de binnenkant dus vast met dat tangetje en het balletje met een ander tangetje maar zelfs dat ging niet dus ik meer kracht zetten schiet ik uit begint dat ding te bloeden :').
Maar een keertje langs de piercer ofzo.
Stukje keukenpapier pakken werkt altijd bij mij, heb je er meer grip op dan met een tangetje.
pi_95994661
pi_95996468
Zo, spulletjes besteld bij AOP. Inclusief nazorgspul alvast, heb besloten dat ik volgende week toch een VCH laat zetten O+
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:15:07 #145
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95998375
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, spulletjes besteld bij AOP. Inclusief nazorgspul alvast, heb besloten dat ik volgende week toch een VCH laat zetten O+
Veel plezier ermee alvast :P
pi_95998997
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef luciferist het volgende:

[..]

Veel plezier ermee alvast :P
Ben me eerst mentaal aan t voorbereiden, dat ik straks een paar weken geen seks mag. Gelukkig neem ik geen fourchette :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:14:22 #147
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_96023154
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ben me eerst mentaal aan t voorbereiden, dat ik straks een paar weken geen seks mag. Gelukkig neem ik geen fourchette :')
Maar naar die paar weken geniet je wel van de extra stimulatie :P.
Is het misschien een idee om zo'n plaatje of tabel in de op te verwerken met de naam een plaats van een piercing (moet vast wel te kopieren en plakken zijn van ergens anders) ik ken al die termen nie :').
pi_96023715
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Drakire het volgende:

[..]

Maar naar die paar weken geniet je wel van de extra stimulatie :P.
Is het misschien een idee om zo'n plaatje of tabel in de op te verwerken met de naam een plaats van een piercing (moet vast wel te kopieren en plakken zijn van ergens anders) ik ken al die termen nie :').
Ik ga morgen op mn werk wel even bezig voor je :Y
  woensdag 27 april 2011 @ 00:07:53 #149
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_96026079
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Nee hoor, Ik heb laatst nog een meisje aan lopen drukken welke net 2 uur daarvoor een VCH had laten zetten :P

Gewoon niet aan de VCH zelf zitten dan komt het wel goed (:
pi_96026641
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef luciferist het volgende:

[..]

Nee hoor, Ik heb laatst nog een meisje aan lopen drukken welke net 2 uur daarvoor een VCH had laten zetten :P

Gewoon niet aan de VCH zelf zitten dan komt het wel goed (:
Brandt kutvocht niet als een malle in t begin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')