quote:Op maandag 4 april 2011 08:26 schreef Qwea het volgende:
Hmmmmmm, ondanks de oxa ben ik vroeg wakker... wat klopt er niet?
Ooh, vet maf... ik werd om 05:00 wakker en om 08:00 wakker door een duif. Leek fucking wel alsof ie in de kamer zat zo duidelijk hoorde ik hem. Dus ik MM om 08:00 roepen... kijkt ie uit het raam, stond het raam open zit hij op het raam
Vandaag maar ff een rolstoel regelen
quote:Op maandag 4 april 2011 08:30 schreef Qwea het volgende:
Oeh, oeh oeh oeh.
MM gaat contact opnemen met de tuin maak meneer. Die had intresse in een nieuwe site en wij in een nieuwe tuin
Ik hoop dat ik dan binnenkort bomen voor in de tuin kan sjoppen!
Aardbeiplanten wil ik sowieso. Mike vroeg zich af of die in de zon moesten staan of in de schaduw?Ik dacht zon, maar niet de felle zon...
quote:
Hang aarbeitjes nemen.quote:Op maandag 4 april 2011 08:45 schreef Ynske het volgende:
Lekker!
LOL gaat t hier over aardbeien, zegt de google ads last van grove porien?
Ik ben ook benieuwd. Mm gaat hem zo bellen. Ik twijfel of ik nog pijnstillers moet nemen. Ik denk dat ik nu niet zoveel voel omdat het al in mijn bloed zit telkens.quote:Op maandag 4 april 2011 08:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nieuwe huisgeluiden.
Ben benieuwd wat jullie gaan doen met de tuin, aardbeien doen het hier ook goed in de volle zon.
Inderdaad!quote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ja ja, dat is schrikken! ElisaB voor 9:30 wakker
Ik hoop het niet zegquote:Op maandag 4 april 2011 09:36 schreef vamperotica het volgende:
Inderdaad!Ga je daar een gewoonte van maken?
Fantastisch voor je, meid.quote:Op maandag 4 april 2011 09:58 schreef sararaats het volgende:
Ik droom hardop. Ik was verdorie de hele nacht aan het fok!en
Nu werd ik wakker van de kerkklok. Er is een begrafenis. Ze luiden 1 keer voor, als ze de kerk binnengaan en na de begrafenis.
Waarom plan je het dan ook op een vrijdagquote:
Ooit word je nog es een echt ochtendmenschquote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ja ja, dat is schrikken! ElisaB voor 9:30 wakker
Het lijkt me niet. Dit is adrenaline en koffie. Het eerste door de lage bloedsuikerspiegel, het tweede door te grote innamequote:Op maandag 4 april 2011 10:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooit word je nog es een echt ochtendmensch
quote:Op maandag 4 april 2011 10:15 schreef Nonneke het volgende:
![]()
kindernet is terug
![]()
![]()
*hangt vlag uit voor Alfred, David Maya en al hun matties*
*alle dora dvd's de deur uit flikkert*
quote:Op maandag 4 april 2011 10:15 schreef Nonneke het volgende:![]()
kindernet is terug
![]()
![]()
*hangt vlag uit voor Alfred, David Maya en al hun matties*
*alle dora dvd's de deur uit flikkert*
Ik ben uitzinnigquote:
cartoon network bestaat dat nog ? op digitale tv zeker ?quote:Op maandag 4 april 2011 10:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben uitzinnig![]()
Ik ben zóó blij dat wij ervan verlost zijnMiniatuurtje is namelijk te groot voor kinder-TV (zelfs voor Cartoon Network, behalve als er niemand kijkt
)
Daar kun je nooit genoeg van hebben op een dag als dezequote:
Dat is normaal. Ik vind het fantastisch.quote:
Heerlijk he?quote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Baloe heeft de tijd van zijn leven. Beide baasjes thuis, tuin, mooi weer. Hij ligt nu op de bank te ravotten
Ik heb het echt gemist. Achter amper zin, maar voor vet veel. Beer en ik zaten dan ook in de voortuin. Hij lag op het padje en er kwam een ups man mijn laptop halen. Baloe vet blaffen en die kerel durfde niet te komenquote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Heerlijk he?![]()
Ik zou niet meer zonder tuintje kunnen hoor
Bij mij gaat 't over schaamlipcorrectiesquote:Op maandag 4 april 2011 08:45 schreef Ynske het volgende:
Lekker!
LOL gaat t hier over aardbeien, zegt de google ads last van grove porien?
Pretty muchquote:Op maandag 4 april 2011 11:34 schreef senesta het volgende:
Dus Baloe voelt zich al helemaal het heertje
Mijn vorige hond blafte op geluid. Die was ook slimmer dan Elcoquote:Op maandag 4 april 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
Baloe blaft trouwens steeds vakerook met spelen
quote:Op maandag 4 april 2011 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn vorige hond blafte op geluid. Die was ook slimmer dan Elco
Fucking auch!quote:Op maandag 4 april 2011 11:40 schreef Harajuku. het volgende:
Net bij de orthodontist geweest voor de miljoenste keer. Daarna een afspraak bij de kaakchirurg gemaakt![]()
Maar nu gaan we iig het lelijke beugelwerk van de tandarts oplossen. Maar, snijden in mn kaakOf breken of weet ik wat
Elco is mijn uberschatje, slim of nietquote:Op maandag 4 april 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe blaft soms bij het spelen als ik "rrrrrraaaaaaarrrrrrrgggggggg" doe. En als ik zijn speeltje afpik
Elco is dus een sukkelmaar sukkels zijn kewl!
Was de kermis trouwens nog wat?
"Move and we will kill you".quote:Op maandag 4 april 2011 11:35 schreef Hitomi het volgende:
Goedemorgen!! Tijd om weer naar school te gaan straks.. zucht.
Zo werd ik net wakker
[ afbeelding ]
[..]
Bij mij gaat 't over schaamlipcorrecties![]()
Ik denk dat je enkel erger is, maar tochquote:
Hadden ze toch even pechquote:
Foto'squote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Baloe heeft de tijd van zijn leven. Beide baasjes thuis, tuin, mooi weer. Hij ligt nu op de bank te ravotten
Ze gaan je miss kaak breken, hallo???quote:Op maandag 4 april 2011 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat je enkel erger is, maar tochHet lijkt me heel naar
Zit mobiel. Moet je ff wachten tot ik weer boven ben ofzo. Zal ook ff pics van de plint lat maken die MM tegen de muur aan het maken is.quote:
Ja, dat is wat rigoureus en scares the shit outta mequote:Op maandag 4 april 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze gaan je miss kaak breken, hallo???
Wanneer?
Kom maar langs,breek ik je kaak welquote:Op maandag 4 april 2011 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is wat rigourueus en scares the shit outta meMaar ik denk wel dat ik er minder last van zal hebben i.i.g.
Ik heb een afspraak gemaakt voor 2 mei, maar ik denk dat ik dan of een andere operatie krijg eerst, of geen. En het breken later pas.
Hij moet verder naar voren. Ik weet er zelf het fijne ook nog niet van, moet nog op gesprek.quote:Op maandag 4 april 2011 11:59 schreef sararaats het volgende:
Waarom moeten ze jouw kaak breken Harajuku.? Lijkt me toch heel eng.
Ik ben m'n wijsheidstanden allang kwijt. Ik had daarna echt last van de kaakspieren en hamsterwangen.
Okay, dan win ik qua pijnquote:
Zeg me alsjeblieft dat het volgens haar wel meevielquote:Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft een vriendin van mij ook gehad hara en nog wat aanpassingen.
Operaties zijn nooit prettig maar ik vond een biopt van mijn kaakbeen toch ook erg pijnlijk
Whehehheeh, ik heb ze ook vlakbij huis, rotdingen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef Hitomi het volgende:
Haleluja, schrok me net even een ongeluk..![]()
Fietste net langs zo'n sirene op het moment dat die krengen afgingen.. en ik was nog nooit buiten geweest op het moment dat die krengen afgingenIk schrok me echt kapot!
Hier amper windquote:Op maandag 4 april 2011 12:55 schreef Nonneke het volgende:
mooie blauwe lucht, lekker zonnetje, maar wel veel wind![]()
Sylver dr nieuwe matrasje is onderweg
Je kaak is straks blauwquote:Op maandag 4 april 2011 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Hier soms wel wat zon, maar niets blauw
Hoe was t op t werk?quote:Op maandag 4 april 2011 13:39 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo is ook weer thuis
even wat huishouden doen en niksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef ElisaB het volgende:
Ja Vamp, en jij moet ook uitkijken. Anders ga jij door het raam naar buitenRaam vast open zet danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Over opletten gesprokenquote:Op maandag 4 april 2011 15:09 schreef Barbaaf het volgende:
Niet zo gek dat je een keer instort als je je al die tijd goed probeert te houden, Hitomi, hopelijk helpt de hulp je het verlies van je vader moeder een plekje te geven.
Lekker bezig AsfaltZwabber, let je op?
![]()
Sorry, zat meteen te denken aan het verlies van mijn vader een paar jaar geledenquote:
Zeik toch telkens niet zo over zwabber. Laat hem lekker zijn eigen gang gaan ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja barbaaf hier kan zwabbber nog wat van leren.
Niet afwachten gewoon als een jager op je prooi storten en vastbijten erin.
@ hitomi
Dat wist ik niet. Jij ook al dusquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
Sorry, zat meteen te denken aan het verlies van mijn vader een paar jaar geleden
Wat een klojo. Dan snapt hij het dus niet, getuige die debiele opmerking.quote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Hitomi het volgende:
Nou, die gedachte wordt me ook wel een beetje opgelegd door de betreffende docent. Die was aan het roepen dat ie mijn situatie best snapt, maar dat het ook wel eens een keertje afgelopen moet zijn omdat hij het zat was.
En ja het is doodeng, vooral als je het nu echt in je eigen gezin meemaakt, in plaats van alleen de tante die je nauwelijks gekend hebt omdat ze niet goed met de familie om ging, en de ooms die al lang voor je geboorte zijn heengegaan..
Ik hoop dat de cardioloog iets aan de obductie van mijn moeder heeft gehad waardoor hij er misschien beter achter kan komen wat er precies in de familie speelt en hoe je erachter kan komen of je het hebt of misschien een oplossing heeft.
En geeft niets hoor BarbaafKan me best voorstellen dat als je zoiets leest en dan aan je eigen vader terug moet denken, dat je die woorden heel snel verwisselt
Dat doet iedereen zo vaak met 'gewone' woorden, je denkt aan iets anders terwijl je spreekt/typt en typt hetgeen wat je denkt.
Dank jullie wel
Haiquote:Op maandag 4 april 2011 16:15 schreef Oognip het volgende:
Terug van stage
Hitomi, ik had je verhaal al eens eerder gelezen in je andere topic. Erg heftig zeg en dan ook nog zo'n klotedocent er over heen. Hoe durft ie!
Ik hoop dat je met de therapeut goed kan praten
Ben benieuwd of het nog wat isquote:Op maandag 4 april 2011 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Even iets heel anders tussendoor, voor de liefhebbers: de nieuwe Jean Auel is uitAlleen schijnt dit volgens de mevrouw van de boekhandel het laatste deel te zijn
Zal morgen een kaarsje voor je opsteken,quote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik hoef morgen pas om 12 uur in het ziekenhuis te zijn![]()
Maar dan moet ik wel voor 7 uur ontbijten
Same here.quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog wat isik vond het tot en met deel 3 wel leuk, deel 4 was alleen maar landschapbeschrijving + seks, en deel 5 vond ik ook niet echt sterk.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Zal morgen een kaarsje voor je opsteken,hoe lang moet je blijven of is het poliklinisch?
Bij ons deed alleen mijn oma dat, ik belde haar ook altijd voor een tentamen en dan stak ze een kaarsje opquote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef indaha het volgende:
Bij ons is dat echt traditie in de familie bij alle gelegenheden zoals operaties , examens, bevallingen en wat je nog meer kan bedenken altijd een kaarsje opsteken.
Die met die geile holbewoners?quote:Op maandag 4 april 2011 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Even iets heel anders tussendoor, voor de liefhebbers: de nieuwe Jean Auel is uitAlleen schijnt dit volgens de mevrouw van de boekhandel het laatste deel te zijn
Het is wel fijn voor die therapeut dat ie dat soort verdriet blijkbaar niet kent. Anders zou ie hebben geweten dat het net zo is als met allergie: het kent een opbouw. Opeens slaat het je keihard terwijl je dacht dat je er geen last van had.quote:Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef vamperotica het volgende:
Ow wat een kutdocent! Bah!
Ik snap best dat je je leven weer op moet pakken, maar dit is nog hartstikke vers!
Mijn moeder is in 1990 overleden, na een ziekbed..Ik was toen 16 jaar..Heb jaren lang van alles opgekropt, maar toen mijn vader in 2004 plotseling overleed ging de beerput open.. Ik kwam bij het GGZ Terecht en kreeg een therapeut die eigenlijk sexueel gerelateerde problemen "deed" Die lulhannes vond dat ik geen verdriet meer om mijn moeder mocht hebben, dat was te lang geleden!
Ik wist niet eens dat ie kwam. Nu wil ik hem ook hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die met die geile holbewoners?Ons exemplaar ligt gereserveerd bij de Bruna. ff Ophalen deze week.
Heey Nokquote:Op maandag 4 april 2011 16:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is wel fijn voor die therapeut dat ie dat soort verdriet blijkbaar niet kent. Anders zou ie hebben geweten dat het net zo is als met allergie: het kent een opbouw. Opeens slaat het je keihard terwijl je dacht dat je er geen last van had.
[..]
Ik wist niet eens dat ie kwam. Nu wil ik hem ook hebben
Oei Pagan, das niet zo mooi nieuws, wens haar beterschap en ik hoop dat het voor haar verdere revalidatie geen gevolgen heeftquote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey NokGroetjes van Strega, die is gisteren gevallen, heeft nu zere knieën en geen zin om op te staan. Hoe gaat het met de verkeersregelaar?
quote:Op maandag 4 april 2011 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Heb net even in deel 5 gekeken: dat is uit 2002quote:Op maandag 4 april 2011 17:33 schreef senesta het volgende:
![]()
![]()
Hoe lang hebben we daar niet op moeten wachten?
quote:Op maandag 4 april 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Oei Pagan, das niet zo mooi nieuws, wens haar beterschap en ik hoop dat het voor haar verdere revalidatie geen gevolgen heeft
Haar linkerknie heeft tijdens haar herstelperiode lange tijd al het werk zonder zijn rechtercollega moeten doen, en gisteren ging ze er door waardoor ze ineens op haar knieën zat, erg romantisch, maar vrij onverwacht.quote:Op maandag 4 april 2011 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Strega, wat heb je nou toch gedaan? Kusje op je knieën!
Hey! Jawel. Mijn pijnstillers van 16u niet genomen en net een uurtje geslapen. Lijk wel een oud wijf. Me ogen flikkeren meermaals per dag dichtquote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef indaha het volgende:
Qwea gaat het al iets beter met je pootje?
Och wat sneu, sterktequote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Haar linkerknie heeft tijdens haar herstelperiode lange tijd al het werk zonder zijn rechtercollega moeten doen, en gisteren ging ze er door waardoor ze ineens op haar knieën zat, erg romantisch, maar vrij onverwacht.
Ik heb de wensen overgebracht.
Lekker aan toegevenquote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Jawel. Mijn pijnstillers van 16u niet genomen en net een uurtje geslapen. Lijk wel een oud wijf. Me ogen flikkeren meermaals per dag dicht. Klote zeg, wat ben ik moe
Doe ikquote:
Zie je me al auto rijden met gips??? Ff GA KIJKEN ::Dquote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Pagan het volgende:
Mama_Mia en Rewimo, beiden heel veel sterkte morgen. Wat een ziekenboeg hier zeg.
Qwea, van die tramadol wordt je echt wel een beetje suf hoor. Vooral geen auto rijden.
geloof t of niet, maar wij hebben laatst een mevrouw gehad die belde, ze zat met haar linker been in het gips, of ze dan wel met een automaat mocht rijdenquote:Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie je me al auto rijden met gips??? Ff GA KIJKEN ::D
Da ken toch? Automaat heeft toch geen koppeling?quote:Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof t of niet, maar wij hebben laatst een mevrouw gehad die belde, ze zat met haar linker been in het gips, of ze dan wel met een automaat mocht rijden
Het mag alleen niet. Je zal maar klem komen te zitten onder je rempedaal of zoquote:Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef Barbaaf het volgende:
Da ken toch? Automaat heeft toch geen koppeling?
da ken, maar ge zijt niet verzekerd bij ongelukken vanuit uw autoverzekeringquote:Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vandaar diequote:Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie je me al auto rijden met gips??? Ff GA KIJKEN ::D
Als je geen voetbediende handrem (ik geef toe, dat is een contradictie) hebt zoals sommige Mercedessen en Citroën"s, die zit meestal links, dan zou ik het ook doen hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heeey! Dikkequote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey NokGroetjes van Strega, die is gisteren gevallen, heeft nu zere knieën en geen zin om op te staan. Hoe gaat het met de verkeersregelaar?
quote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Haar linkerknie heeft tijdens haar herstelperiode lange tijd al het werk zonder zijn rechtercollega moeten doen, en gisteren ging ze er door waardoor ze ineens op haar knieën zat, erg romantisch, maar vrij onverwacht.
Ik heb de wensen overgebracht.
Apart is dat, he. Ik heb het een keer gezien en ik vond het een voorrecht.quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
Vandaag op stage lag er een man die vandaag of morgen zou gaat overlijden. Ik heb al wel eens dode mensen gezien maar nooit het sterfproces en hoe mensen veranderen als ze nog in leven zijn, voordat ze dood gaan.
Dus een collega vroeg of ik hem nog even wilde zien en dat deed ik. Wat is dat apart. Al levend veranderen er uiterlijk zo veel dingen! En ook de ademhaling wordt echt heel anders. Allemaal heel logisch misschien, maar ik had het nog nooit meegemaakt dus vond het wel fijn om eens te zien of dat in zijn werk gaat
quote:Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof t of niet, maar wij hebben laatst een mevrouw gehad die belde, ze zat met haar linker been in het gips, of ze dan wel met een automaat mocht rijden
ja echt welquote:
Nee, is bij de chirurg, voor mijn buik. Die hadden we ook nogquote:Op maandag 4 april 2011 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes morgen in het z-huis Rewimo is dit bij de nieuwe orthopeed?
Was je 12 in 2002?quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
En hoi allemaal
Ik heb al de Ayla-boeken ook gelezen, toen ik 12 was!![]()
Kon (kan) nog steeds heel veel namen opnoemen van mensen erin
Ik moet de bloeduitslagen meenemen en wat hij daarmee gaat doen weet ik niet. Hij ook niet denk ik want hij weet geloof ik niet echt wat ie met me aanmoetquote:Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes ermee morgen. Controle of krijg je een uitslag? of onderzoek?
Ik vrees van niet nee.quote:
maar waarom er dan naar toegaan?quote:
Nee, de laatste (op deze nieuwe na) kwam ook veeeeeeeeel later dan de eerste paar hoorquote:
Dat kusje op haar knieen komt wel goed, alleen mik ik misschien niet goed genoeg.quote:Op maandag 4 april 2011 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeey! Dikkevoor Strega. Hoe kwam dat nou weer, dat vallen?
Hoest met jou en je hart?
De verkeersregelaar gaat morgen op cursus. Die was uitgesteld. En dan hoor ik het wel, dat vage verhaal. Blijft raar... ze laten mensen een cursus doen zonder arbeidsvoorwaardengesprek zodat je niet weet waar je nou aan begint.
Morgen begint mijn werkweek ook weer. Ik dacht dat ik de komende maand op woensdag vrij zou zijn, maar dat is ook alweer veranderd. Tis maar goed dat ik flexibel ben, maar de snelheid waarmee plannen hier veranderen of niet worden voorbereid is zelfs voor mij wel ruig.
En ik ben bekaf. Ik heb de hele week maar een nacht fatsoenlijk geslapen en afgelopen nacht was niet die ene nacht.
[..]Ah! zie hier het antwoord. Zeg je dat dan ook tegen haar op dat moment?
[..]
Apart is dat, he. Ik heb het een keer gezien en ik vond het een voorrecht.
@allen hier die onder het mes moeten: Kusje erop.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Wie kijkt er straks ook America's Next Top Model?
Ja dan krijg ik mn kittenquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Leuke serie zo![]()
Nog maar een paar weekjes Maes
Ik moet ff kijken wanneer ik m op kan halen, anders kan ik 3 weken achter elkaar naar Limburgquote:
Ja, dat zei ik ook. Maar van MM moest ik asap van die troep af. Neem om 10, 16 en 23 a 24 u 100 mg tramadol en 1000mg paracetamol. Heb die van 16 vandaag niet genomen en dat was niet heul zo snugger.quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is denk ik wel verstandig even een medicijnlevel in je bloed te hebben.
En pas later langzaam gaan afbouwen
Hoe lang geleden was je operatie? Mijn arts gaf aan dat je de eerste 4 dagen absoluut niet moet stoppen met medicatie.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Maar van MM moest ik asap van die troep af. Neem om 10, 16 en 23 a 24 u 100 mg tramadol en 1000mg paracetamol. Heb die van 16 vandaag niet genomen en dat was niet heul zo snugger.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe komt het dat je zo slecht slaapt Nok?
Strega pas je wel op?
Als je niet goed mikt zit je zo met haar grote teenin je mond. Pas op! Kijk uit!quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat kusje op haar knieen komt wel goed, alleen mik ik misschien niet goed genoeg.![]()
Mijn hart doet redelijk wat de bedoeling is momenteel, alleen voel ik doorlopend wat beklemming en ben doorlopend moe.Volgende week het laatste onderzoek en dan op bezoek bij de cardioloog.
Waarom slaap je zo slecht? Leuk dat ze je rooster zo ad hoc omgooien *NOT* Wens nokManda succes met zijn cursus.
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Leuke serie zo![]()
Nog maar een paar weekjes Maes
Geen idee, hij is net 1,5 weekquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef nokwanda het volgende:
@Tombo, wanneer mag je Sawyer ophalen? (geweldige naam trouwens)
Veel plezier en dankjewelquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef Oognip het volgende:
The big bang theory kijken en naar bed
Veel sterkte morgen Mama_Mia!
Hebberdquote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef senesta het volgende:
Jaaah, de chip van ET staat nu ook op mijn naamAaaallll mine nu
quote:
Ja, dat komt allemaal net een beetje kut uitquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over 6,5 week dus. Als ik het goed heb is 8 weken de standaard bij Redcats
Das toch gezellig?quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat komt allemaal net een beetje kut uit
Dan ben ik 7 mei, 13 mei en 21 mei bij Cat
Ja, maar de benzinekosten enzowquote:
Oh sorry, niet aan gedachtquote:
21 mei is m'n vader jarig, anders had ik 7 wel naar 21 kunnen verplaatsen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk wel ff, als ik van die treinkaartjes kan halen valt dat alweer meequote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
21 mei is m'n vader jarig, anders had ik 7 wel naar 21 kunnen verplaatsen.
Maar als Sawyer het nu heeeel goed doet en als je heeeeel lief naar Cat kijkt, mss mag je hem dan na het ESF wel meenemen
Dat ligt er aan of ik met de trein kan eventueelquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
Tombo zou je mij dan niet ergens in mei ertussen poten?
Sterkte!quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga zo douchen en slapen.
Ik spreek jullie over uhhhh 6 weken ofzo
bedankt voor alle wensen/kaarsjes etc
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterkte!
Laat over 6 weken maar weten of je weer in de OP wilt
Wmbt wel ik pik je wel op, dat is nog geen kwartiertje rijden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ik met de trein kan eventueel
The dwama.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lief naar mij kijken helpt niet, ze moet lief naar Redcat kijken. En die zijn streng op de 8 weken regel, wat ik me ook kan voorstellen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
21 mei is m'n vader jarig, anders had ik 7 wel naar 21 kunnen verplaatsen.
Maar als Sawyer het nu heeeel goed doet en als je heeeeel lief naar Cat kijkt, mss mag je hem dan na het ESF wel meenemen
Hahahahaha, als het zo is dan is het zoquote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The dwama.![]()
![]()
Maar zo zullen de data ongeveer wel vallen, ik denk niet dat ik hem je 13 mei al mee kan geven omdat hij hoogstwaarschijnlijk zijn inenting dan nog niet heeft gehad. Maar ik ga kijken of ik iets kan regelen waardoor je minder vaak hoeft te komen. Ik kan hem ook al niet brengen want je moet hem persoonlijk bij het asiel adopteren.
Aan de andere kant... hij weegt nu al net zoveel als een kitten van 3 weken.![]()
Maar ik vind het zielig hem te snel bij moeder weg te halen omdat dat vervoerstechnisch beter uitkomt.
Ik bedoelde naar Catquote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wmbt wel ik pik je wel op, dat is nog geen kwartiertje rijden.
Je kan ook in mei als je naar Cat gaat via mij reizen dan breng ik je een stukje weg.quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde naar Cat
Maar dat kan ook idd
Bij Redcat gaat dat allemaal heel gestandaardiseerd (wat ook wel moet met 800 kittens per jaar). Pas als hij geënt is krijg ik de adoptiepapieren die naar Tombo moeten en daarmee moet zij hem persoonlijk adopteren bij het asiel. Als het anders was dan zou ik dat papierwerk wel voor d'r gaan doen en dan met Sawyer naar haar rijden. Ik ga wel informeren of het anders kan, maar ik geef het weinig kans van slagen. En het welzijn en gezondheid van Sawyer staat voorop, vind ik.quote:Op maandag 4 april 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ze em niet al eerder adopteren, dat jij hem later brengt?
Dan kom ik kramen in TomboTown
Oh ja, dat kan ookquote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan ook in mei als je naar Cat gaat via mij reizen dan breng ik je een stukje weg.
Mits in het weekend dan
Tuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij Redcat gaat dat allemaal heel gestandaardiseerd (wat ook wel moet met 800 kittens per jaar). Pas als hij geënt is krijg ik de adoptiepapieren die naar Tombo moeten en daarmee moet zij hem persoonlijk adopteren bij het asiel. Als het anders was dan zou ik dat papierwerk wel voor d'r gaan doen en dan met Sawyer naar haar rijden. Ik ga wel informeren of het anders kan, maar ik geef het weinig kans van slagen. En het welzijn en gezondheid van Sawyer staat voorop, vind ik.
Doe dat dan voor wanneer je hem nog niet meeneemt, want anders moet je in Eindhoven nog een end bussen naar het asiel voor de adoptie. Is te doen, maar niet praktisch. Al zou ik jullie dan ook wel naar Eindhoven kunnen rijden, naar het asiel voor het papierwerk en daar op de trein zetten.quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, als het zo is dan is het zoIk ga nog ff kijken of ik van die kruidvat-goedkope kaartjes kan regelen, dan scheelt het alweer
quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ookIk kijk wel
[..]
Tuurlijk
We zien wel, desnoods kom ik de 12 niet
Nee joh, dat doe ik dan als ik met Ing komquote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dat dan voor wanneer je hem nog niet meeneemt, want anders moet je in Eindhoven nog een end bussen naar het asiel voor de adoptie. Is te doen, maar niet praktisch. Al zou ik jullie dan ook wel naar Eindhoven kunnen rijden, naar het asiel voor het papierwerk en daar op de trein zetten.
Je moet me niet zo laten schrikken.quote:
Dat in de eerste plaats natuurlijk, maar ik ging er vanuit dat het een kwestie was van handtekening zettenquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij Redcat gaat dat allemaal heel gestandaardiseerd (wat ook wel moet met 800 kittens per jaar). Pas als hij geënt is krijg ik de adoptiepapieren die naar Tombo moeten en daarmee moet zij hem persoonlijk adopteren bij het asiel. Als het anders was dan zou ik dat papierwerk wel voor d'r gaan doen en dan met Sawyer naar haar rijden. Ik ga wel informeren of het anders kan, maar ik geef het weinig kans van slagen. En het welzijn en gezondheid van Sawyer staat voorop, vind ik.
De juiste papieren krijg ik pas met 7,5 of 8 weken, en Tombo moet zich legitimeren. En dan vind ik het een beetje shady als ik het zou doen, want dan ben ik opeens Sawyers baas. En omdat ik vaker 'zaken' bij hen doe zou dat vragen kunnen oproepen dus dat doen we maar niet.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat in de eerste plaats natuurlijk, maar ik ging er vanuit dat het een kwestie was van handtekening zetten
Nee, Sawyer gaat gewoon legaal geadopteerd wordenquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De juiste papieren krijg ik pas met 7,5 of 8 weken, en Tombo moet zich legitimeren. En dan vind ik het een beetje shady als ik het zou doen, want dan ben ik opeens Sawyers baas. En omdat ik vaker 'zaken' bij hen doe zou dat vragen kunnen oproepen dus dat doen we maar niet.
Goh, waarom zou hij dat zeggen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vertelde meneer I. dat je hele mooie lieve kittens hebt momenteel en dat ik binnenkort een dagje ga Weirden.
Hij zei niet zoveel, maar keek wel vrij wantrouwend en vermeldde nog ff duidelijk dat wij echt genoeg katten hebben
quote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef Hitomi het volgende:
Yes! Voldoende centjes voor de tussentijdse toets (voor autorijles)
Jaaaa!quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef senesta het volgende:
Succes morgen
Ik zag Hummer net ET wassen, dat betekend wel dat de inburgering nu ongeveer wel succesvol genoemd kan worden toch?
Ik vroeg het me net ook al af.quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Hitomi het volgende:
Morgen? Maar ik heb niets morgenHoe komen jullie bij morgen?
Ja M_M toch?quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me net ook al af.
Ik denk dat ze Mama_Mia bedoelen
Wij weten blijkbaar meerquote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Hitomi het volgende:
Morgen? Maar ik heb niets morgenHoe komen jullie bij morgen?
Ssssst Ja maar Qwea zit aan de meds en zoquote:
Goeiemorgen Rewimo en jij ook veel succes vandaag bij de chirurg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Mama_Mia, veel succes vandaag! Laat je via je buuv wel weten hoe het met je gaat?
Goeiemorgen trouwens
Rustig aan vooruit, het liggen en lopen gaat wel goed het rechtopzitten iets minder.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:28 schreef Rewimo het volgende:
Tnx IndahaHoe gaat het met meneer Indaha?
Mhaw. Kutnacht gehadquote:
Ahwquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Kutnacht gehad
vanaf 3 u wakker gelegen want ik kon hem niet kwijtIn welke houding dan ook
Ik zal straks ook denk ik wel een ingetje doen. Hard zelfsquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahwarme frummel.
Dan doe je straks gewoon lekker een Ingetje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, die zin is vrij fout, dat weet je he?
Oehquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal straks ook denk ik wel een ingetje doen. Hard zelfs
Kom je mij helpen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:11 schreef Oognip het volgende:
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte en ik zal goed voor haar zorgen voor zover ik da kan doenik heb al aangeboden om te helpen met douchen maar dat wilde ze niet
Wordt Mike ingeruild?quote:
Nog eventjes volhouden. 8 weken of zo nog?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef ferrari_rood het volgende:
succes vandaag mama_mia
vamp ben je al eens doorgestuurd naar het z-huis
Hoe is het met Q vandaag?
Ik ga vanmiddag werken maar heb zo slecht geslapen ik werd om 12:00 misselijk wakker en ben zo ongeveer de hele nacht misselijk wakker geweest
En die regel is al erg kort. 8 weken is net genoeg voor een beetje socialisatie. je zet je kind normaal ook niet op zijn 12de de deur uitquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief naar mij kijken helpt niet, ze moet lief naar Redcat kijken. En die zijn streng op de 8 weken regel, wat ik me ook kan voorstellen.
11wkquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden. 8 weken of zo nog?
Exact. Maar ik snap het wel vanuit Redcat: zeker in de zomer zijn er weinig gastgezinnen en hopen kittens die staan te springen om een plekje. Dan moet je de doorstroom op gang houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En die regel is al erg kort. 8 weken is net genoeg voor een beetje socialisatie. je zet je kind normaal ook niet op zijn 12de de deur uit
En al helemaal niet om een menselijk vervoersprobleem. Maar jullie kennende komt het tegen die tijd vanzelf goed.
Da's goed hoor, doordeweeks bezoek vinden ze ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:12 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat zou je het leuk vinden als ik ook op kraamvisite kom? Ik stop binnenkort toch met werken en vind mini kittens zo lief
Stiekeme date?quote:
Ik kijk even of ik tegelijk met ing en tombo kan komen. En anders spreken we door de weeks een keer af. Weet niet op welke dagen je vrij bent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's goed hoor, doordeweeks bezoek vinden ze ook altijd leuk.
Volgens mij gaat dat best snel (dagen). Maar ik heb mijn katers altijd laten castreren voor de hormonen ging joelen dus precies weet ik het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:08 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Vraagje voor de kattenkenners hier. Als een kater gecastreerd is, hoe lang duurt het dan voor de hormonen een beetje uitgejoeld zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |