quote:Op maandag 4 april 2011 08:26 schreef Qwea het volgende:
Hmmmmmm, ondanks de oxa ben ik vroeg wakker... wat klopt er niet?
Ooh, vet maf... ik werd om 05:00 wakker en om 08:00 wakker door een duif. Leek fucking wel alsof ie in de kamer zat zo duidelijk hoorde ik hem. Dus ik MM om 08:00 roepen... kijkt ie uit het raam, stond het raam open zit hij op het raam
Vandaag maar ff een rolstoel regelen
quote:Op maandag 4 april 2011 08:30 schreef Qwea het volgende:
Oeh, oeh oeh oeh.
MM gaat contact opnemen met de tuin maak meneer. Die had intresse in een nieuwe site en wij in een nieuwe tuin
Ik hoop dat ik dan binnenkort bomen voor in de tuin kan sjoppen!
Aardbeiplanten wil ik sowieso. Mike vroeg zich af of die in de zon moesten staan of in de schaduw?Ik dacht zon, maar niet de felle zon...
quote:
Hang aarbeitjes nemen.quote:Op maandag 4 april 2011 08:45 schreef Ynske het volgende:
Lekker!
LOL gaat t hier over aardbeien, zegt de google ads last van grove porien?
Ik ben ook benieuwd. Mm gaat hem zo bellen. Ik twijfel of ik nog pijnstillers moet nemen. Ik denk dat ik nu niet zoveel voel omdat het al in mijn bloed zit telkens.quote:Op maandag 4 april 2011 08:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nieuwe huisgeluiden.
Ben benieuwd wat jullie gaan doen met de tuin, aardbeien doen het hier ook goed in de volle zon.
Inderdaad!quote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ja ja, dat is schrikken! ElisaB voor 9:30 wakker
Ik hoop het niet zegquote:Op maandag 4 april 2011 09:36 schreef vamperotica het volgende:
Inderdaad!Ga je daar een gewoonte van maken?
Fantastisch voor je, meid.quote:Op maandag 4 april 2011 09:58 schreef sararaats het volgende:
Ik droom hardop. Ik was verdorie de hele nacht aan het fok!en
Nu werd ik wakker van de kerkklok. Er is een begrafenis. Ze luiden 1 keer voor, als ze de kerk binnengaan en na de begrafenis.
Waarom plan je het dan ook op een vrijdagquote:
Ooit word je nog es een echt ochtendmenschquote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ja ja, dat is schrikken! ElisaB voor 9:30 wakker
Het lijkt me niet. Dit is adrenaline en koffie. Het eerste door de lage bloedsuikerspiegel, het tweede door te grote innamequote:Op maandag 4 april 2011 10:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooit word je nog es een echt ochtendmensch
quote:Op maandag 4 april 2011 10:15 schreef Nonneke het volgende:
![]()
kindernet is terug
![]()
![]()
*hangt vlag uit voor Alfred, David Maya en al hun matties*
*alle dora dvd's de deur uit flikkert*
quote:Op maandag 4 april 2011 10:15 schreef Nonneke het volgende:![]()
kindernet is terug
![]()
![]()
*hangt vlag uit voor Alfred, David Maya en al hun matties*
*alle dora dvd's de deur uit flikkert*
Ik ben uitzinnigquote:
cartoon network bestaat dat nog ? op digitale tv zeker ?quote:Op maandag 4 april 2011 10:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben uitzinnig![]()
Ik ben zóó blij dat wij ervan verlost zijnMiniatuurtje is namelijk te groot voor kinder-TV (zelfs voor Cartoon Network, behalve als er niemand kijkt
)
Daar kun je nooit genoeg van hebben op een dag als dezequote:
Dat is normaal. Ik vind het fantastisch.quote:
Heerlijk he?quote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Baloe heeft de tijd van zijn leven. Beide baasjes thuis, tuin, mooi weer. Hij ligt nu op de bank te ravotten
Ik heb het echt gemist. Achter amper zin, maar voor vet veel. Beer en ik zaten dan ook in de voortuin. Hij lag op het padje en er kwam een ups man mijn laptop halen. Baloe vet blaffen en die kerel durfde niet te komenquote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Heerlijk he?![]()
Ik zou niet meer zonder tuintje kunnen hoor
Bij mij gaat 't over schaamlipcorrectiesquote:Op maandag 4 april 2011 08:45 schreef Ynske het volgende:
Lekker!
LOL gaat t hier over aardbeien, zegt de google ads last van grove porien?
Pretty muchquote:Op maandag 4 april 2011 11:34 schreef senesta het volgende:
Dus Baloe voelt zich al helemaal het heertje
Mijn vorige hond blafte op geluid. Die was ook slimmer dan Elcoquote:Op maandag 4 april 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
Baloe blaft trouwens steeds vakerook met spelen
quote:Op maandag 4 april 2011 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn vorige hond blafte op geluid. Die was ook slimmer dan Elco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |