Wraak is in de maakquote:Op maandag 4 april 2011 05:12 schreef Viro het volgende:
[..]
bam caro in TT en in je post.
Arme staart
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Ja dit moet je kunnen waarderen, jij hebt geen goed getrained oorquote:Op maandag 4 april 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die TT had het bijna zelf kunnen bedenken
en tering wat een kattengejammer is dit
dat zeg je tegen knetterquote:Op maandag 4 april 2011 05:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dit moet je kunnen waarderen, jij hebt geen goed getrained oor
quote:Op maandag 4 april 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg ik zie raymond klaarstaan.
het niveau zakt wel ineens een kilometer he
Mensen zonder ruggengraatquote:Op maandag 4 april 2011 05:13 schreef Viro het volgende:
[..]
moest van knetter anders zou ze mij anaal nemen met mijn eigen lul
nee dit klinkt nog erger dan een kater die anaal uitgewoond wordt door een leeuwquote:Op maandag 4 april 2011 05:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dit moet je kunnen waarderen, jij hebt geen goed getrained oor
en waarom vond ik jou ook alweer aardig?quote:
Ik neem je wel een keertje mee op safariquote:Op maandag 4 april 2011 05:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dit klinkt nog erger dan een kater die anaal uitgewoond wordt door een leeuw
jij doet niet erg aardig dus ik wil niet meequote:Op maandag 4 april 2011 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik neem je wel een keertje mee op safari
maar knetter maar serena maar niple twist maar anaal uitgewoon worden maar monstercock.... ik geef het opquote:
Jij bent bent niet down met mij?quote:Op maandag 4 april 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij doet niet erg aardig dus ik wil niet mee
* Viro piemel uit broek haaltquote:Op maandag 4 april 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en waarom vond ik jou ook alweer aardig?
Ja ze is wel streng voor jequote:Op maandag 4 april 2011 05:18 schreef Viro het volgende:
[..]
maar knetter maar serena maar niple twist maar anaal uitgewoon worden maar monstercock.... ik geef het op
ligt eraan hoe je je gedraagtquote:
en vervolg: maar MYV maar aan ketting gelegd worden maar hondenhok om te slapen.... zwaar leven heb ik tochquote:
heb dr even genoeg van heur.. zo groot is hij nou ook weer niet.. en ik moet al het werk zelf doenquote:
Ga jij maar lekker naar Rotterdamquote:Op maandag 4 april 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je je gedraagt
Schrijf er een boek over misschien kan je Knetter zo ver krijgen dat ze tekeningen voor je maaktquote:Op maandag 4 april 2011 05:20 schreef Viro het volgende:
[..]
en vervolg: maar MYV maar aan ketting gelegd worden maar hondenhok om te slapen.... zwaar leven heb ik toch
ja ik moet de andere meter ervan zelf vast houden anders schiet ie zo in je neusquote:Op maandag 4 april 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb dr even genoeg van heur.. zo groot is hij nou ook weer niet.. en ik moet al het werk zelf doen
dat doe ik soberso vandaag.quote:
die meters lange schaamharen jaquote:Op maandag 4 april 2011 05:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ja ik moet de andere meter ervan zelf vast houden anders schiet ie zo in je neus
Oh jij relnegerquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
voor knetter
dat zou mijn kans op vrijheid betekenenquote:Op maandag 4 april 2011 05:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schrijf er een boek over misschien kan je Knetter zo ver krijgen dat ze tekeningen voor je maakt
quote:Op maandag 4 april 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die meters lange schaamharen ja
i like itquote:Op maandag 4 april 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh jij relneger![]()
Wou je een relletje?![]()
![]()
![]()
i knew it..quote:
waarom denk je dat ik dit nummer voor haar aanvraagquote:Op maandag 4 april 2011 05:25 schreef Karzai het volgende:
Zijn je billetjes ook zo wit als witte chocola knetter?
ging jij niet slapen ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 05:25 schreef Karzai het volgende:
Zijn je billetjes ook zo wit als witte chocola knetter?
Man, dat lukt mij ook niet hoorquote:Op maandag 4 april 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i knew it..
goedmaak sex![]()
![]()
krijg jij hem nou maar eens hard met raymond op de achtergrond
once a nigger smells pussy even raymond cant stop himquote:Op maandag 4 april 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i knew it..
goedmaak sex![]()
![]()
krijg jij hem nou maar eens hard met raymond op de achtergrond
te foutquote:Op maandag 4 april 2011 05:26 schreef Viro het volgende:
[..]
once a nigger smells pussy even raymond cant stop him
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 4 april 2011 05:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er zitten twee glazen in de fles, enne de muziek is goed
omg... dat is het ergste in wansmaak wat ik ooit gehoord hebquote:
wou net al zeggen, bij mij is ie naar binnen geschoten. Heb opeens buikpijnquote:Op maandag 4 april 2011 05:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met dat nummer op de achtergrond? No way..
Schorem uit de Blijlmerquote:
Manpussy conversion zonder snijdenquote:Op maandag 4 april 2011 05:31 schreef Viro het volgende:
[..]
wou net al zeggen, bij mij is ie naar binnen geschoten. Heb opeens buikpijn
omg waarom zie ik dit voor mequote:Op maandag 4 april 2011 05:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Manpussy conversion zonder snijden
je pi er ook bijquote:
dat is mijn standaard PIquote:Op maandag 4 april 2011 05:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je pi er ook bij![]()
stiekem ben je heul blij dat je het voor je ziet
Moet je op Youtube zettenquote:Op maandag 4 april 2011 05:35 schreef Karzai het volgende:
Goeie muziek om je ballen te scheren met een motorzaag
Je maakt me gekquote:Op maandag 4 april 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben douchen, douche is eindelijk vrij![]()
![]()
tot strakkies, slaap lekker als je gaat slapen voor ik terug ben, en anders gedraag je een beetje
Ech niequote:Op maandag 4 april 2011 05:39 schreef Viro het volgende:
oh verzoek is voor karzai, zie titel van het nummer.
vooral een hard life als amsterdammer![]()
KK zieke shit mattiequote:
Heeft Selena je weer te pakkenquote:
Let jij niet op ofzo, die sliep bij ouder want kater en kind gingen niet samen ofzo..quote:
als ik een dagje vrij ben van serena, komt myv om het hoekje kijken. En knetter houd mij 24/7 in de gatenquote:
holy shit jij bent scherp om 6 uur in de ochtendquote:Op maandag 4 april 2011 05:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Let jij niet op ofzo, die sliep bij ouder want kater en kind gingen niet samen ofzo..
Nee, niet de enigequote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een password per mail, dat is een reden om niet te draaien?
Rare lui daar in het boerenland
Gewoon Iphone meenemen in bed en doen alsof je slaaptquote:Op maandag 4 april 2011 05:55 schreef Viro het volgende:
[..]
als ik een dagje vrij ben van serena, komt myv om het hoekje kijken. En knetter houd mij 24/7 in de gaten
iphonequote:Op maandag 4 april 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon Iphone meenemen in bed en doen alsof je slaapt
Dit antwoord gaat natuurlijk nooit meer gelezen worden door Koelkast he Samzzquote:Op maandag 4 april 2011 05:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet de enigeIk heb geen radiostem en ik durf gewoon niet
failquote:Op maandag 4 april 2011 05:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet de enigeIk heb geen radiostem en ik durf gewoon niet
Iemand moet het zijn natuurlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 05:56 schreef Viro het volgende:
[..]
holy shit jij bent scherp om 6 uur in de ochtend
I don't care. Ik heb 't gezegdquote:Op maandag 4 april 2011 05:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit antwoord gaat natuurlijk nooit meer gelezen worden door Koelkast he Samzz
Bellen ze je midden in de nacht nog op?quote:Op maandag 4 april 2011 05:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goedzo, ze zijn van de zaak gestopt met bellen, na 8 keer, waarvan ik 1 keer heb opgenomen..
Ik kan niet werken, ik heb vrij, dus afspraken gemaakt, die kan ik niet meer afzeggen wnat dan heb ik boze mensen
Vanaf 5 uur, dat doen ze als er een chauffeur ziek isquote:Op maandag 4 april 2011 06:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bellen ze je midden in de nacht nog op?
Slaap lekker Viro en doe je nipple-protectors opquote:Op maandag 4 april 2011 06:01 schreef Viro het volgende:
mensen ik ga ff slapen voor mijn nichtje wakker word.
Truste voor degene die straks gaan slapen en een goede morgen voor degene die wakker worden
Goeie tekst ouwequote:Op maandag 4 april 2011 06:05 schreef Karzai het volgende:
Wanneer worden jullie nou is een keer volwassen, kutmuziek
Valt me nog mee danquote:Op maandag 4 april 2011 06:11 schreef Stokstaart het volgende:
Iedereen is er nog ja. Alleen Vro is snel gaan slapen toen hij de vogels hoorde fluiten
quote:Op maandag 4 april 2011 06:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh jij komp allen effe met je koppie hier de clown uithangen? Vuile rotschoft.
Meeste mensen gaan dood in een bed he. Kun je beter wakker zijnquote:
wat ruik je lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 06:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn er nog mensen wakker?![]()
![]()
Goedeeeeeeeeeeeeeeeemorgen
Ik ben wakker maar zit wel in een bedquote:Op maandag 4 april 2011 06:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan dood in een bed he. Kun je beter wakker zijn
quote:Op maandag 4 april 2011 06:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat ruik je lekker,
Neem je wel je pepperspray mee als je naar rotterdam gaat het stikt er van de junkies
quote:
Stokstaart beschermt je welquote:Op maandag 4 april 2011 06:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha ik ruik idd lekker
![]()
heb ik nietmoet ik nu bang zijn?
die is bang voor mij en niet in rotterdam, heb ik dus geen klap aanquote:
Ik ben de baas van Afghanistanquote:Op maandag 4 april 2011 06:16 schreef Melting het volgende:
Maar wie is Karzai? Die heb ik nog niet eerder gezien?
eckte mannen kennen geen angst. Ik ben terminator sowieso dus behalve als je Sarah Connor heet is er geen noodzaak om je te beschermenquote:Op maandag 4 april 2011 06:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is bang voor mij en niet in rotterdam, heb ik dus geen klap aan
Ik haat niet!quote:
Jij bent heul wel bang voor mijquote:Op maandag 4 april 2011 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eckte mannen kennen geen angst. Ik ben terminator sowieso dus behalve als je Sarah Connor heet is er geen noodzaak om je te beschermen
zo eng ben je toch niet?quote:Op maandag 4 april 2011 06:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent heul wel bang voor mij
weet je dat nu nog niet dan?quote:
morgen?quote:Op maandag 4 april 2011 06:22 schreef Melting het volgende:
Knetter.... zorg je wel dat je genoeg slaapt voor morgen.
Dingetje!quote:Op maandag 4 april 2011 06:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is dit voor buurman muziek?
Myreale is engerquote:Op maandag 4 april 2011 06:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je dat nu nog niet dan?
oke wat leuk dat jij daar helemaalquote:
ja en waarom moet ik dan slaap hebben?quote:
die is toch ook heul lievvv enzoquote:
Houdt jij ook niet van maandagen?quote:
vandaag morgen woensdag donderdag vrijdagquote:
Hoezo?quote:
Wat voor connectie dan?quote:Op maandag 4 april 2011 06:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja jullie hebben duidelijk een connectie
quote:
Of dronken.quote:Op maandag 4 april 2011 06:38 schreef Stokstaart het volgende:
Karzai ben je een helderziende of gewoon gek?
Prosecco doet wonderenquote:Op maandag 4 april 2011 06:38 schreef Stokstaart het volgende:
Karzai ben je een helderziende of gewoon gek?
Drinken ze in Amsterdam niet gewoon bier?quote:
Nee geen gewoon bier wij drinken Heineken, de drank van de godenquote:Op maandag 4 april 2011 06:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Drinken ze in Amsterdam niet gewoon bier?
Hier vergelijken ze Heineken met paardenpis....quote:Op maandag 4 april 2011 06:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee geen gewoon bier wij drinken Heineken, de drank van de goden
Daarom zijn jullie barbarenquote:Op maandag 4 april 2011 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier vergelijken ze Heineken met paardenpis....
Dat is toch geen bier meer manquote:Op maandag 4 april 2011 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier vergelijken ze Heineken met paardenpis....
Dat moet wel een oude foto zijn want nu is ze vet lelijkquote:
Post eens?quote:Op maandag 4 april 2011 07:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet wel een oude foto zijn want nu is ze vet lelijk
Bullshitquote:Op maandag 4 april 2011 07:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet wel een oude foto zijn want nu is ze vet lelijk
quote:
Of ik ben in de war met iemand anders. Sorry net wakker enzquote:
Ik vind d'r nog wel ooglijk hoorquote:Op maandag 4 april 2011 07:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Of ik ben in de war met iemand anders. Sorry net wakker enz
Beuk hem aan de kant met je boobs.quote:Op maandag 4 april 2011 07:29 schreef Samzz het volgende:
He verrek, die kerel naast me neemt veel ruimte inMensen
Je kan 't Samzz!quote:Op maandag 4 april 2011 07:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beuk hem aan de kant met je boobs.
Dat zal hem leren
Denk je dat?quote:Op maandag 4 april 2011 07:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beuk hem aan de kant met je boobs.
Dat zal hem leren
Ja chillquote:
Jouw weekend was wel oke las ikquote:Op maandag 4 april 2011 08:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij ook een chill weekend gehad?
Haha wat een nummertje zo 's ochtends vroeg trouwens
Klinkt goedquote:Op maandag 4 april 2011 08:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja chill
Zaterdagmiddag naar het strand geweest, voetbal ging niet door.
'S avonds bij vrienden gezeten, daarna een uurtje gepoold in de stad, toen nog uitgeweest.
Zondag bezig geweest met mijn C.V. en voor een vakantie wezen kijken en 's avonds uit eten geweest.
Euj dat is mijn koosnaampje voor die manquote:
Al het vrouwelijk schoon mag mij toch zo noemenquote:Op maandag 4 april 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euj dat is mijn koosnaampje voor die man
Sorryquote:Op maandag 4 april 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euj dat is mijn koosnaampje voor die man
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 4 april 2011 08:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Al het vrouwelijk schoon mag mij toch zo noemen?
Weet iemand nog een leuke vakantie bestemming ?
Nu heeft Kreta mijn voorkeur, maar ik ben al 3x op Rhodos geweest en 1x op Kos, dus ik ken Griekenland eigenlijk al heel goed
Ik zit nu naar Marokko te kijken, maar ik heb eigenlijk een tyfushekel aan Moslim-landen
Klinkt het ookquote:Op maandag 4 april 2011 08:52 schreef sharr het volgende:
[..]
SorryIk vond het leuker klinker dan So Surreal Baby
Hmm maar Italië is toch niet echt lekker warm enzoquote:Op maandag 4 april 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar![]()
Italië is ook mooi/leuk
[..]
Klinkt het ook
Ligt eraan waar en wanneer.quote:Op maandag 4 april 2011 08:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm maar Italië is toch niet echt lekker warm enzo?
Niet zoals Griekenland bijvoorbeeld ?
Ik wil 2 weken (8 t/m 22 juli)...quote:Op maandag 4 april 2011 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer.
Kroatië schijnt ook prachtig te zijn
Zuid Spanje?quote:Op maandag 4 april 2011 08:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil 2 weken (8 t/m 22 juli)...
En Kroatië ligt toch niet aan de zee?
Dat is toch niet erg? Er is heus wel water hoorquote:Op maandag 4 april 2011 08:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil 2 weken (8 t/m 22 juli)...
En Kroatië ligt toch niet aan de zee?
Ooh Kroatië ligt wel gewoon aan de zeequote:Op maandag 4 april 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Er is heus wel water hoor
Daar ben ik ook al geweestquote:
Hmmquote:Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al geweest
Ik heb de halve wereld zowat al gezien, en mijn vriendin wil perse naar een plek waar ik nog niet geweest ben
Verstandig!!quote:
Maar die click to refresh dingenquote:Op maandag 4 april 2011 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doe het niet, laten we samen stoppen!
Kroatië is tof man. En nog relatief goedkoop ook.quote:Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh Kroatië ligt wel gewoon aan de zee
Maar ik zag een mooit hotel, ¤1.000-, p/p voor 2 weken all-inclusief, is het met eigen vervoer
Met vliegtuig kost het ¤1.800-,
Ja die zijn echt geniaal.quote:
Ja het schijnt echt super mooi te zijn, maar met vliegticket erbij is het gewoon te duur.quote:Op maandag 4 april 2011 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kroatië is tof man. En nog relatief goedkoop ook.
Last minute all-in turkije voor nog geen 600 pleuro 10 dagen in een 5sterren hotel.quote:Op maandag 4 april 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja het schijnt echt super mooi te zijn, maar met vliegticket erbij is het gewoon te duur.
Ik kan het wel betalen hoor, maar mijn vriendin die nog studente is niet
Iemand die wel eens naar de Canarische eilanden is geweest ?
Herkenbaar probleem welquote:Op maandag 4 april 2011 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt te weinig geslapen dit weekend en ben nu echt naar de klote
Turkijequote:Op maandag 4 april 2011 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Last minute all-in turkije voor nog geen 600 pleuro 10 dagen in een 5sterren hotel.
Nja het is maar hoe je jezelf gedraagt toch, ik heb geen last van die mensen gehad.quote:Op maandag 4 april 2011 09:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Turkije!
En ben ik ook al eens geweest.
Ik ben vorig jaar naar Rhodos én Turkije geweest.
Maar Turkije (en Egypte) zal ik nooit meer heen gaan door de verschrikkelijke mensen die er wonen....
Turkijequote:Op maandag 4 april 2011 09:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Turkije!
En ben ik ook al eens geweest.
Ik ben vorig jaar naar Rhodos én Turkije geweest.
Maar Turkije (en Egypte) zal ik nooit meer heen gaan door de verschrikkelijke mensen die er wonen....
quote:Op maandag 4 april 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zusje wilde vorig jaar naar Marokko met haar Marokkaanse vriend.
Zegt mn stiefpa tegen haar: No way dat jij naar Marokko gaat met J. Ik heb liever dat je dan naar Turkije gaat dan is de kans kleiner dat J. z'n familie opeens 3 kamelen stuurt als bruidsschat.
Ja klopt op zich wel maar die mensen kunnen nog wel normaal doen. Toen maat van mij naar Egypte gingquote:Op maandag 4 april 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan hoef je ook nooit naar Frankrijk te gaan
kutfransen![]()
Cicilië, 35 graden in de zomer. Hoe heter wil je het hebben?quote:Op maandag 4 april 2011 08:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm maar Italië is toch niet echt lekker warm enzo?
Niet zoals Griekenland bijvoorbeeld ?
Egypte heb ik ook leuke verhalen over gehoord jaquote:Op maandag 4 april 2011 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt op zich wel maar die mensen kunnen nog wel normaal doen. Toen maat van mij naar Egypte ging!
Bij het hotel werden ze ontvangen door die zandapen en die zeiden, wacht jij hier maar met de koffers dan geef ik je vriendin wel een rondleiding in het hotel. Stelletje smeerlappen daar
In Spanje werd ik door een of andere sukkel bij mn tiet gegrepen en in Italië besloot een of andere hoer dat het wel leuk was om mijn toenmalige vriend bij zn lul te grijpen.quote:Op maandag 4 april 2011 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt op zich wel maar die mensen kunnen nog wel normaal doen. Toen maat van mij naar Egypte ging!
Bij het hotel werden ze ontvangen door die zandapen en die zeiden, wacht jij hier maar met de koffers dan geef ik je vriendin wel een rondleiding in het hotel. Stelletje smeerlappen daar
Daarom. Vooral als blond meisje heb je in de wereld een rare positie...quote:Op maandag 4 april 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Spanje werd ik door een of andere sukkel bij mn tiet gegrepen en in Italië besloot een of andere hoer dat het wel leuk was om mijn toenmalige vriend bij zn lul te grijpen.
Je hebt overal van die ransapen.
Mjahquote:Op maandag 4 april 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Vooral als blond meisje heb je in de wereld een rare positie...
Is toch anders denk ik, ik weet natuurlijk niet in welke situatie dat is gebeurd maar ik denk in beschonken toestand door eventueel aan toeristen? Maar in die islamitische landen houden ze je ook echt gewoon vast als het moet om je te ruilen voor een kameel.quote:Op maandag 4 april 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Spanje werd ik door een of andere sukkel bij mn tiet gegrepen en in Italië besloot een of andere hoer dat het wel leuk was om mijn toenmalige vriend bij zn lul te grijpen.
Je hebt overal van die ransapen.
Stel je niet aan.quote:Op maandag 4 april 2011 09:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met mijn ex in Egypte geweest en met mijn huidige vriendin in Turkije
Maar ze hebben beiden gelukkig bruin haar, dus het viel nog wel mee
Maar ik wil gewoon niet meer naar dat soort opdringerige landen.
Is toch zo. In Italië word ik aan alle kanten nagefloten, het slaat nergens op.quote:
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 4 april 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Van die opdringerige figuren vind je ook in de lokale kroeg
Ga nou gewoon naar Ciciliëquote:Op maandag 4 april 2011 09:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met mijn ex in Egypte geweest en met mijn huidige vriendin in Turkije
Maar ze hebben beiden gelukkig bruin haar, dus het viel nog wel mee
Maar ik wil gewoon niet meer naar dat soort opdringerige landen.
Nope.quote:Op maandag 4 april 2011 09:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is toch anders denk ik, ik weet natuurlijk niet in welke situatie dat is gebeurd maar ik denk in beschonken toestand door eventueel aan toeristen? Maar in die islamitische landen houden ze je ook echt gewoon vast als het moet om je te ruilen voor een kameel.
Daarom weiger ik om naar die pauperlanden te gaan, ik ga echt niet naar een islamitisch land voor mijn plezier.quote:Op maandag 4 april 2011 09:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
Kom op, ik ga toch op vakantie voor mijn rust, niet om door om de 1.5 meter door een moslim in zijn klote winkel geluld te worden.
Hmm dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt hoorquote:Op maandag 4 april 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Ik liep van het strand naar het appartement. Er komt een brommer aan met 2 Spanjaarden, hij remde af en die gast achterop greep me vol en hard bij mn tiet. Is een week blauw geweest.
In Italië stopte er een auto met 2 Italiaanse dames erin, ze vroegen iets aan mn ex. Hij vroeg wat ze zeiden en ze greep hem zo bij zn lul.
Mijn punt is gewoon dat je dat soort figuren overal hebt.
Er vanmiddag naar te kijken?quote:Op maandag 4 april 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga er vanmiddag naar te kijken
Koelkast gaat over een half uurtje hequote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt hoor
Is het met deze verhalen trouwens niet tijd voor een Around the world request uurtje?
ja maar ik bedoel meer om uit te zoeken wat voor klimaat en luchtvochtigheid daar is bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 april 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er vanmiddag naar te kijken?
En het is daar dus 's zomers echt heet. Pa en ma hadden vorig jaar een hittegolf, 45 graden of zo.
Het is er warm. Geloof mij nu maarquote:Op maandag 4 april 2011 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel meer om uit te zoeken wat voor klimaat en luchtvochtigheid daar is bijvoorbeeld
Valt nog steeds niet te vergelijken met landen zoals Turkije en Egypte vind ik.quote:Op maandag 4 april 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Ik liep van het strand naar het appartement. Er komt een brommer aan met 2 Spanjaarden, hij remde af en die gast achterop greep me vol en hard bij mn tiet. Is een week blauw geweest.
In Italië stopte er een auto met 2 Italiaanse dames erin, ze vroegen iets aan mn ex. Hij vroeg wat ze zeiden en ze greep hem zo bij zn lul.
Mijn punt is gewoon dat je dat soort figuren overal hebt.
Mensen willen zelden iets aannemen van blondjesquote:
Het komt door m'n tieten hequote:Op maandag 4 april 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen willen zelden iets aannemen van blondjes
Aanranding is aanranding!quote:Op maandag 4 april 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt nog steeds niet te vergelijken met landen zoals Turkije en Egypte vind ik.
Herkenbaar probleem welquote:
Vielen ze jou ook lastig ?quote:Op maandag 4 april 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt nog steeds niet te vergelijken met landen zoals Turkije en Egypte vind ik.
Dat zou je denken. Maar nee. De wetgeving zit daar heel anders in elkaar, rare Islamieten en hun niet bestaande vrouwenrechtenquote:Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aanranding is aanranding!
Of dat nou in Turkije, Egypte, de lokale kroeg of op de noordpool gebeurd
Ja dat snap ik maar je kan een islamitisch land die totaal anders tegen vrouwen aankijken toch niet vergelijken met een stel dronken mafkezen uit Spanje of Italië?quote:Op maandag 4 april 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aanranding is aanranding!
Of dat nou in Turkije, Egypte, de lokale kroeg of op de noordpool gebeurd
Ik ga niet naar zulke landen.quote:
Ja dat wel.quote:Op maandag 4 april 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Maar nee. De wetgeving zit daar heel anders in elkaar, rare Islamieten en hun niet bestaande vrouwenrechten
Die waren niet dronken. Was niet tijdens het stappen.quote:Op maandag 4 april 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar je kan een islamitisch land die totaal anders tegen vrouwen aankijken toch niet vergelijken met een stel dronken mafkezen uit Spanje of Italië?
Is ook zoquote:Op maandag 4 april 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar toch ik vind een spanjaard die mij een blauwe tiet slaat net zo opdringerig als een egyptenaar die me een rondleiding door het hotel wil geven
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Kutnummer
Mjah ik sloeg hem van de brommer, hij viel met zn hoofd op de stoeprand en toen zag ik bloed en ben dus snel doorgelopen naar mn appartementquote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zoEn in Spanje is het wél aanranding en dus strafbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |