Wraak is in de maakquote:Op maandag 4 april 2011 05:12 schreef Viro het volgende:
[..]
bam caro in TT en in je post.
Arme staart
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Ja dit moet je kunnen waarderen, jij hebt geen goed getrained oorquote:Op maandag 4 april 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die TT had het bijna zelf kunnen bedenken
en tering wat een kattengejammer is dit
dat zeg je tegen knetterquote:Op maandag 4 april 2011 05:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dit moet je kunnen waarderen, jij hebt geen goed getrained oor
quote:Op maandag 4 april 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg ik zie raymond klaarstaan.
het niveau zakt wel ineens een kilometer he
Mensen zonder ruggengraatquote:Op maandag 4 april 2011 05:13 schreef Viro het volgende:
[..]
moest van knetter anders zou ze mij anaal nemen met mijn eigen lul
nee dit klinkt nog erger dan een kater die anaal uitgewoond wordt door een leeuwquote:Op maandag 4 april 2011 05:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dit moet je kunnen waarderen, jij hebt geen goed getrained oor
en waarom vond ik jou ook alweer aardig?quote:
Ik neem je wel een keertje mee op safariquote:Op maandag 4 april 2011 05:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dit klinkt nog erger dan een kater die anaal uitgewoond wordt door een leeuw
jij doet niet erg aardig dus ik wil niet meequote:Op maandag 4 april 2011 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik neem je wel een keertje mee op safari
maar knetter maar serena maar niple twist maar anaal uitgewoon worden maar monstercock.... ik geef het opquote:
Jij bent bent niet down met mij?quote:Op maandag 4 april 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij doet niet erg aardig dus ik wil niet mee
* Viro piemel uit broek haaltquote:Op maandag 4 april 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en waarom vond ik jou ook alweer aardig?
Ja ze is wel streng voor jequote:Op maandag 4 april 2011 05:18 schreef Viro het volgende:
[..]
maar knetter maar serena maar niple twist maar anaal uitgewoon worden maar monstercock.... ik geef het op
ligt eraan hoe je je gedraagtquote:
en vervolg: maar MYV maar aan ketting gelegd worden maar hondenhok om te slapen.... zwaar leven heb ik tochquote:
heb dr even genoeg van heur.. zo groot is hij nou ook weer niet.. en ik moet al het werk zelf doenquote:
Ga jij maar lekker naar Rotterdamquote:Op maandag 4 april 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je je gedraagt
Schrijf er een boek over misschien kan je Knetter zo ver krijgen dat ze tekeningen voor je maaktquote:Op maandag 4 april 2011 05:20 schreef Viro het volgende:
[..]
en vervolg: maar MYV maar aan ketting gelegd worden maar hondenhok om te slapen.... zwaar leven heb ik toch
ja ik moet de andere meter ervan zelf vast houden anders schiet ie zo in je neusquote:Op maandag 4 april 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb dr even genoeg van heur.. zo groot is hij nou ook weer niet.. en ik moet al het werk zelf doen
dat doe ik soberso vandaag.quote:
die meters lange schaamharen jaquote:Op maandag 4 april 2011 05:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ja ik moet de andere meter ervan zelf vast houden anders schiet ie zo in je neus
Oh jij relnegerquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
voor knetter
dat zou mijn kans op vrijheid betekenenquote:Op maandag 4 april 2011 05:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schrijf er een boek over misschien kan je Knetter zo ver krijgen dat ze tekeningen voor je maakt
quote:Op maandag 4 april 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die meters lange schaamharen ja
i like itquote:Op maandag 4 april 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh jij relneger![]()
Wou je een relletje?![]()
![]()
![]()
i knew it..quote:
waarom denk je dat ik dit nummer voor haar aanvraagquote:Op maandag 4 april 2011 05:25 schreef Karzai het volgende:
Zijn je billetjes ook zo wit als witte chocola knetter?
ging jij niet slapen ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 05:25 schreef Karzai het volgende:
Zijn je billetjes ook zo wit als witte chocola knetter?
Man, dat lukt mij ook niet hoorquote:Op maandag 4 april 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i knew it..
goedmaak sex![]()
![]()
krijg jij hem nou maar eens hard met raymond op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |