Vertel het dan aan hem!quote:Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef Phantomesse het volgende:
Waar ik óók niet tegen kan, is dat meneer de werkgever gewoon de hele dag met zijn neefje buiten voor de winkel ijsjes zit te vreten. In plaats van dat hij nou een werkschema voor ons opstelt, gaat hij de hele dag tegenover de winkel op ene bankje ijsjes zitten eten.
Zo te horen heeft hij het goed voor elkaar en is hij terecht baas.quote:Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef Phantomesse het volgende:
Waar ik óók niet tegen kan, is dat meneer de werkgever gewoon de hele dag met zijn neefje buiten voor de winkel ijsjes zit te vreten. In plaats van dat hij nou een werkschema voor ons opstelt, gaat hij de hele dag tegenover de winkel op ene bankje ijsjes zitten eten.
Dat ga ik ook zeker doen. Bij de solli vroeg hij wel of ik een leidinggevende instelling had en die heb ik op het werk ook zeker wel. Ik ga niet lekker zitten afwachten tot alles vanzelf gebeurd ofzo, ik stuur mensen wel aan en observeer ze.quote:
Neeeeequote:Op maandag 4 april 2011 01:48 schreef Micson het volgende:
Aha dus jij denk zo over mij!? Ik vond je al een beetje een ordinair wijf, maar ik wilde er toch wel een keer overheen voordat ik je bij het grofvuil zette.
Nouja dat is nu dus niet meer nodig, je hoeft niet meer te komenJe stond dinsdag ingeroosterd (hoe weet ik dat toch he? Inderdaad ik ben het echt, voor als je daar nog aan twijfelde
), maar ik regel wel wat anders.
Blij dat ik van jou af ben
Dan neem je toch ontslag proeftijd enzo?quote:Op maandag 4 april 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neeeee
Nee nenenenenenneeee asjeblieft
Huilhuilhuilhuil. Hee! Een vacature! Schoonmaakster! Nog liever dat dan in deze winkel blijven werken
Je weet dat je ook een fobo hebt?quote:Op maandag 4 april 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn 'leidinggevende' is een jongetje van 20 waar ik verder niet al te veel informatie over verschaf omdat hij nog best wel eens een Fokker zou kunnen zijn en ik dit baantje voorlopig nog even nodig heb tot ik iets beters en fulltime heb.
Ja, en dan maar lekker thuis gaan zitten niets doen en geen geld verdienen?quote:Op maandag 4 april 2011 01:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dan neem je toch ontslag proeftijd enzo?
quote:Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat je ook een fobo hebt?
Ik las fapwinkelquote:Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, beter werken in een faalwinkel dan niet werken en schooier zijn.
Weet 100% zeker dat hij ligt te slapenquote:Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat je ook een fobo hebt?
Denk dat ik ook maar een keer mijn trots opzij moet zetten en mezelf die wereld in pijp. Eigen hoekkantoor op de bovenste verdieping met grote ramen en een grote veradertafel met een schaal koekjes en een grote plant in de hoek. Lederen bureaustoel en een big ass beeldscherm, jabestquote:Op maandag 4 april 2011 01:56 schreef pussywillow het volgende:
Dat is kut, maar brakke organisatie en leidinggevenden waarvan je je afvraagt wie ze in hemelsnaam hebben gepijpt om het zo ver te kunnen schoppen vind je helaas vrijwel overal
Kom maar langs dan. Alleen pijpen is echter niet genoeg.quote:Op maandag 4 april 2011 02:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Denk dat ik ook maar een keer mijn trots opzij moet zetten en mezelf die wereld in pijp. Eigen hoekkantoor op de bovenste verdieping met grote ramen en een grote veradertafel met een schaal koekjes en een grote plant in de hoek. Lederen bureaustoel en een big ass beeldscherm, jabest
Als ik in zijn positie stond had ik dingen heel anders aangepaktMaargoed, dat hij geen ervaring heeft blijkt nu heel duidelijk.
Niet dat hij dat heeftIkeastoelen en tafel in de kantine.
Godverkut.quote:Op maandag 4 april 2011 02:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee
Ik krijg bruto 7.09, en die luiwammes krijgt 9.09.
Ik kreeg bij mijn oude werkgever rond de 9.40 netto. Dan is dit toch wel ff een hele slag naar beneden op maandbasisquote:Op maandag 4 april 2011 02:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Godverkut.
Ik verdien bijna nog meer.
Jullie krijgen meer want jullie hebben een piemelquote:Op maandag 4 april 2011 02:07 schreef Diabox het volgende:
Pff, daar kom je je nest toch niet voor uit. Ik verdiende al 9 eu netto p/u doordeweeks op m'n 16e, en 13,50 eu netto p/u in het weekend.
75D. En nee zo groot vind ik ze niet maar inderdaad dus omdat ik een klein lichaampje heb krijg je al snel een grotere cup. Iemand die 80 in omvang zou hebben die zou dan weer 80C hebben met hetzelfde formaat boobs alleen een groter lichaam.quote:Op maandag 4 april 2011 02:09 schreef KevinMalone het volgende:
TS welke cupmaat heb jij? Het lijkt groot, maar dat is denk ik door de verhouding tussen je kleinere lichaam en borsten.
Oppervlakkig zeg, als jullie geen tieten hadden gehad waren jullie baan- en carrierekansen ook een stuk lagerquote:Op maandag 4 april 2011 02:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jullie krijgen meer want jullie hebben een piemel![]()
Ik begrijp echt niet waarom die wet nog steeds bestaat, het is gewoon niet eerlijk dat jullie meer krijgen voor dezelfde taken. Gast krijgt 2 euro meer puur omdat hij een piemel heeft, verder voert hij gewoon geen kut uit en wordt alles aan mij overgelaten.
Netjes...quote:Op maandag 4 april 2011 02:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
75D. En nee zo groot vind ik ze niet maar inderdaad dus omdat ik een klein lichaampje heb krijg je al snel een grotere cup. Iemand die 80 in omvang zou hebben die zou dan weer 80C hebben met hetzelfde formaat boobs alleen een groter lichaam.
Neequote:Op maandag 4 april 2011 02:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Oppervlakkig zeg, als jullie geen tieten hadden gehad waren jullie baan- en carrierekansen ook een stuk lager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander werk zoeken waar je meer voor betaald krijgt?quote:Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, en dan maar lekker thuis gaan zitten niets doen en geen geld verdienen?(ik voorzie een webcam post)
Nee, beter werken in een faalwinkel dan niet werken en schooier zijn.
Dit is via een uitzendbureauquote:Op maandag 4 april 2011 02:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ander werk zoeken waar je meer voor betaald krijgt?
Zelfs bij uitzendbureau banen krijg je meer dan 7 euro per uur
Daar gaat het foutquote:Op maandag 4 april 2011 02:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
NeeDan waren tieten niet bekend geweest en dus ook niet als must gezien. (Ja, ik ga hier serieus op in krrrr).
Daarintegen, bij jullie houdt een stoppende popo auto automatisch ook een boete in![]()
Eveneens reizen zonder ticket
Jullie lopen je leven lang blauwtjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen tieten![]()
![]()
![]()
![]()
Veel mannen hebben kleine piemels![]()
![]()
![]()
![]()
Homo's![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
Dank voor de verbetering.quote:Op maandag 4 april 2011 02:24 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Daar gaat het fout.
Het is trouwens daarentegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |