abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95009604
Wegens een faillissement van mn oude bedrijf werk ik nu in een winkel. Heel leuk en aardig allemaal, maar wat is het kut geregeld zeg!

Alles is fucking onduidelijk, er is nog geen vast rooster en ik weet niet wanneer ik nou precies weer moet werken. Mijn 'leidinggevende' is een jongetje van 20 waar ik verder niet al te veel informatie over verschaf omdat hij nog best wel eens een Fokker zou kunnen zijn en ik dit baantje voorlopig nog even nodig heb tot ik iets beters en fulltime heb.

De winkel is net een week geopend, ik heb in totaal 2 dagen gewerkt ofzo :') In die 2 dagen stond ik met een jongen die fucking lui is, alleen iets uitvoert wanneer ik zeg dat hij dat moet doen en anders staat hij alleen maar een beetje naast me tegen me aan te lullen en tegen de muur aan te hangen. Hij gaat niet uit zichzelf ff door de winkel heenlopen om iets nuttigs te doen ofzo. Ik heb de hele tijd alles recht gelegd in de winkel, mensen dingen aangewezen, kassa bediend en hij staat er maar!

Dit is niet eens de klacht, de klacht is dat hij wel bijna elke dag mag komen werken en dat ik maar af moet wachten wanneer ik weer moet werken terwijl hij geen kut uitvoert. Op zijn vroegst werk ik donderdag pas weer. Wat de fuck.

Mensen hadden de boodschappenmandjes midden in de winkel opgestapeld, en ik had dit al gezien maar bewust laten staan om te kijken of het die jongen op zou vallen en hij het misschien terug zou zetten, net toen ik het tegen hem wou gaan zeggen komt de leidinggevende aanlopen en vraagt aan MIJ of ik die manden ff terugzet, wat ze daar doen en of ik graag even de bakken in de winkel recht wou leggen terwijl ik dat een uur daarvoor en daarvoor ook heb gedaan en die gast alleen maar een beetje artikeltjes stond te scannen :')

Ik heb 2 dagen gewerkt en vind het nu al 1 ongeregelde tyfuszooi. 2 mensen zijn al weg gegaan voordat de winkel uberhaupt openging vanwege de slechte organisatie en daarbij krijgt die luie flikker ook nog eens 2 euro meer dan ik terwijl wij beiden 20 zijn. Hij is 3 maandjes ouder.

Ohja te beroerd om ff de bezem door de winkel heen te halen bij sluitingstijd is hij ook nog. Ik heb nu 3 dagen om te solliciteren en dan ben ik meteen pleite. Faal voor dat jochie dat hij in de eerste week al 3 a 4 werknemers is verloren.
  maandag 4 april 2011 @ 01:38:02 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_95009625
Zoek dan een betere baan tot je iets fulltime gevonden hebt. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  maandag 4 april 2011 @ 01:39:16 #3
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_95009650
Tja, wat nu TS? :{
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_95009653
Waar ik óók niet tegen kan, is dat meneer de werkgever gewoon de hele dag met zijn neefje buiten voor de winkel ijsjes zit te vreten. In plaats van dat hij nou een werkschema voor ons opstelt, gaat hij de hele dag tegenover de winkel op ene bankje ijsjes zitten eten.

Hoe professioneel kun je overkomen zeg! :|W
  maandag 4 april 2011 @ 01:40:03 #5
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_95009668
Als je je er nu al zo aan ergert kun je beter ander werk zoeken.
and then...
  maandag 4 april 2011 @ 01:40:04 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_95009670
quote:
Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef Phantomesse het volgende:
Waar ik óók niet tegen kan, is dat meneer de werkgever gewoon de hele dag met zijn neefje buiten voor de winkel ijsjes zit te vreten. In plaats van dat hij nou een werkschema voor ons opstelt, gaat hij de hele dag tegenover de winkel op ene bankje ijsjes zitten eten.
Vertel het dan aan hem!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  maandag 4 april 2011 @ 01:40:32 #7
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_95009677
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef Phantomesse het volgende:
Zo te horen heeft hij het goed voor elkaar en is hij terecht baas. _O_
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_95009733
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:40 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Vertel het dan aan hem!
Dat ga ik ook zeker doen. Bij de solli vroeg hij wel of ik een leidinggevende instelling had en die heb ik op het werk ook zeker wel. Ik ga niet lekker zitten afwachten tot alles vanzelf gebeurd ofzo, ik stuur mensen wel aan en observeer ze.

Ik heb nu in 2 dagen genoeg gezien en ga donderdag maar even met hem praten, dat ik het zo niet vind kunnen en dat ik het gevoel heb dat ik mijn tijd aan het vergooien ben en hij ook dat van zichzelf. Dat hij het niet kan maken om geen duidelijkheid te creeeren wat betreft wie wanneer moet werken. Ik bedoel kom op zeg! Dit is echt op oproepbasis en ik heb bij het gesprek duidelijk aangegeven dat ik daar niet naar opzoek ben.

Kijk ik doe tot nu toe gewoon mijn best, ik neem initiatief en stuur anderen aan om ook dingen te doen, maar in plaats van dat in te zien wil hij denk ik alleen maar dikke buddies zijn met die luiwammes omdat dat de enige jongen in dienst is in de winkel en hij best wel 'cool' is en hijzelf een beetje een puisterig en beugeldragend (ja, serieus) kneusje.
  maandag 4 april 2011 @ 01:48:13 #9
240618 Micson
The lonely stoner
pi_95009788
Aha dus jij denk zo over mij!? Ik vond je al een beetje een ordinair wijf, maar ik wilde er toch wel een keer overheen voordat ik je bij het grofvuil zette.

Nouja dat is nu dus niet meer nodig, je hoeft niet meer te komen :r Je stond dinsdag ingeroosterd (hoe weet ik dat toch he? Inderdaad ik ben het echt, voor als je daar nog aan twijfelde :') ), maar ik regel wel wat anders.

Blij dat ik van jou af ben :r
pi_95009812
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:48 schreef Micson het volgende:
Aha dus jij denk zo over mij!? Ik vond je al een beetje een ordinair wijf, maar ik wilde er toch wel een keer overheen voordat ik je bij het grofvuil zette.

Nouja dat is nu dus niet meer nodig, je hoeft niet meer te komen :r Je stond dinsdag ingeroosterd (hoe weet ik dat toch he? Inderdaad ik ben het echt, voor als je daar nog aan twijfelde :') ), maar ik regel wel wat anders.

Blij dat ik van jou af ben :r
Neeeee :'(

Nee nenenenenenneeee asjeblieft :'(

Huilhuilhuilhuil. Hee! Een vacature! Schoonmaakster! Nog liever dat dan in deze winkel blijven werken :r
  maandag 4 april 2011 @ 01:50:58 #11
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_95009831
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Neeeee :'(

Nee nenenenenenneeee asjeblieft :'(

Huilhuilhuilhuil. Hee! Een vacature! Schoonmaakster! Nog liever dat dan in deze winkel blijven werken :r
Dan neem je toch ontslag proeftijd enzo?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 4 april 2011 @ 01:51:35 #12
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95009843
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn 'leidinggevende' is een jongetje van 20 waar ik verder niet al te veel informatie over verschaf omdat hij nog best wel eens een Fokker zou kunnen zijn en ik dit baantje voorlopig nog even nodig heb tot ik iets beters en fulltime heb.
Je weet dat je ook een fobo hebt? :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_95009863
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 01:50 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dan neem je toch ontslag proeftijd enzo?
Ja, en dan maar lekker thuis gaan zitten niets doen en geen geld verdienen? :') (ik voorzie een webcam post)

Nee, beter werken in een faalwinkel dan niet werken en schooier zijn.
pi_95009884
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

maandag 4 april 2011 @ 01:54:43 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95009893
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef Phantomesse het volgende:

Nee, beter werken in een faalwinkel dan niet werken en schooier zijn.
Ik las fapwinkel :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_95009896
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Weet 100% zeker dat hij ligt te slapen :') En overigens, ook al leest hij dit, jammerdan. Ik kan er niet zo mee zitten, het is pure waarheid en ik ga hem dit donderdag ook allemaal vertellen. Dan geef ik hém de keuze dat hij het of héél snel aanpast en anders ben ik gewoon pleite. Dan heeft hij nog maar 3 werknemers, leuk voor hun uren, ik verdoe mijn tijd niet, hij hoeft minder loon uit te betalen. Win win win.
  maandag 4 april 2011 @ 01:54:52 #17
240618 Micson
The lonely stoner
pi_95009898
Nouja, meldt je morgen maar om half 9 bij mijn bureau, zonder ondergoed en een fatsoenlijke nederige instelling, en dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen.
pi_95009912
Ik voorzie ook een 'wil jij zaterdag werken?' en ik voorzie ook een 'NEE! Afgelopen Zaterdag al gewerkt, aangegeven dat ik doordeweeks wil, vraag maar aan je neefje ofzo :')'
pi_95009914
Dat is kut, maar brakke organisatie en leidinggevenden waarvan je je afvraagt wie ze in hemelsnaam hebben gepijpt om het zo ver te kunnen schoppen vind je helaas vrijwel overal :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  maandag 4 april 2011 @ 01:56:56 #20
331553 Schalks.
pi_95009925
Verdient het eigenlijk wel aardig?
and then...
pi_95009972
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:56 schreef pussywillow het volgende:
Dat is kut, maar brakke organisatie en leidinggevenden waarvan je je afvraagt wie ze in hemelsnaam hebben gepijpt om het zo ver te kunnen schoppen vind je helaas vrijwel overal :P
Denk dat ik ook maar een keer mijn trots opzij moet zetten en mezelf die wereld in pijp. Eigen hoekkantoor op de bovenste verdieping met grote ramen en een grote veradertafel met een schaal koekjes en een grote plant in de hoek. Lederen bureaustoel en een big ass beeldscherm, jabest ^O^

Als ik in zijn positie stond had ik dingen heel anders aangepakt :') Maargoed, dat hij geen ervaring heeft blijkt nu heel duidelijk.

Niet dat hij dat heeft :') Ikeastoelen en tafel in de kantine.
pi_95009981
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2011 01:56 schreef Schalks. het volgende:
Verdient het eigenlijk wel aardig?
Nee :')

Ik krijg bruto 7.09, en die luiwammes krijgt 9.09.
  maandag 4 april 2011 @ 02:01:03 #23
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95009982
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 02:00 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Denk dat ik ook maar een keer mijn trots opzij moet zetten en mezelf die wereld in pijp. Eigen hoekkantoor op de bovenste verdieping met grote ramen en een grote veradertafel met een schaal koekjes en een grote plant in de hoek. Lederen bureaustoel en een big ass beeldscherm, jabest ^O^

Als ik in zijn positie stond had ik dingen heel anders aangepakt :') Maargoed, dat hij geen ervaring heeft blijkt nu heel duidelijk.

Niet dat hij dat heeft :') Ikeastoelen en tafel in de kantine.
Kom maar langs dan. Alleen pijpen is echter niet genoeg.
  maandag 4 april 2011 @ 02:01:45 #24
331553 Schalks.
pi_95009988
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 02:00 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Nee :')

Ik krijg bruto 7.09, en die luiwammes krijgt 9.09.
Godverkut.
Ik verdien bijna nog meer.
and then...
  maandag 4 april 2011 @ 02:02:34 #25
240618 Micson
The lonely stoner
pi_95009999
quote:
Denk dat ik ook maar een keer mijn trots opzij moet zetten en mezelf die wereld in pijp
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')