Wegens een faillissement van mn oude bedrijf werk ik nu in een winkel. Heel leuk en aardig allemaal, maar wat is het kut geregeld zeg!
Alles is fucking onduidelijk, er is nog geen vast rooster en ik weet niet wanneer ik nou precies weer moet werken. Mijn 'leidinggevende' is een jongetje van 20 waar ik verder niet al te veel informatie over verschaf omdat hij nog best wel eens een Fokker zou kunnen zijn en ik dit baantje voorlopig nog even nodig heb tot ik iets beters en fulltime heb.
De winkel is net een week geopend, ik heb in totaal 2 dagen gewerkt ofzo

In die 2 dagen stond ik met een jongen die fucking lui is, alleen iets uitvoert wanneer ik zeg dat hij dat moet doen en anders staat hij alleen maar een beetje naast me tegen me aan te lullen en tegen de muur aan te hangen. Hij gaat niet uit zichzelf ff door de winkel heenlopen om iets nuttigs te doen ofzo. Ik heb de hele tijd alles recht gelegd in de winkel, mensen dingen aangewezen, kassa bediend en hij staat er maar!
Dit is niet eens de klacht, de klacht is dat hij wel bijna elke dag mag komen werken en dat ik maar af moet wachten wanneer ik weer moet werken terwijl hij geen kut uitvoert. Op zijn vroegst werk ik donderdag pas weer. Wat de fuck.
Mensen hadden de boodschappenmandjes midden in de winkel opgestapeld, en ik had dit al gezien maar bewust laten staan om te kijken of het die jongen op zou vallen en hij het misschien terug zou zetten, net toen ik het tegen hem wou gaan zeggen komt de leidinggevende aanlopen en vraagt aan MIJ of ik die manden ff terugzet, wat ze daar doen en of ik graag even de bakken in de winkel recht wou leggen terwijl ik dat een uur daarvoor en daarvoor ook heb gedaan en die gast alleen maar een beetje artikeltjes stond te scannen

Ik heb 2 dagen gewerkt en vind het nu al 1 ongeregelde tyfuszooi. 2 mensen zijn al weg gegaan voordat de winkel uberhaupt openging vanwege de slechte organisatie en daarbij krijgt die luie flikker ook nog eens 2 euro meer dan ik terwijl wij beiden 20 zijn. Hij is 3 maandjes ouder.
Ohja te beroerd om ff de bezem door de winkel heen te halen bij sluitingstijd is hij ook nog. Ik heb nu 3 dagen om te solliciteren en dan ben ik meteen pleite. Faal voor dat jochie dat hij in de eerste week al 3 a 4 werknemers is verloren.