Niet met mannen die tegen me aanplassen, nee. En als ik dat had, hadden ze nu niet meer geleefd.quote:Op maandag 4 april 2011 01:19 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Mannen zijn mannen. Jij geen ervaring dan?
Ik zie dit als een uitdaging,.. wanneer is er een meet?quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Niet met mannen die tegen me aanplassen, nee. En als ik dat had, hadden ze nu niet meer geleefd.
Ik verbaas me meer dat ze het pikte, eigenlijk.
En niet een man, maar twee mannenquote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Niet met mannen die tegen me aanplassen, nee. En als ik dat had, hadden ze nu niet meer geleefd.
Die ouders hebben ineens een heel andere dochter.quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Mo staat qua seks en zo alles toe, zolang die kerel maar bij haar blijft.quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
??ik hoef pas om half tien weg,ook op maandag,en dan 7lapen ze nop hoor,en sorry,de meesten van hier zitten er nog ò half vijf en zijn er weer om half tienquote:Op maandag 4 april 2011 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hele dagen liggen ze op hun nest, geen kudt te beleven, en op maandagmorgen vlak voordat de meesten van ons weer aan het werk moeten zijn ze bijna allemaal wakker. Wat een kudtscript
Wat voor vent is dan bij haar gebleven dan?quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo staat qua seks en zo alles toe, zolang die kerel maar bij haar blijft.
Maar tis zo'n goed verhaal, kan je best tot vervelens toe herhalen..quote:
Geen enkele, zijn uiteindelijk allemaal hard weggerend voor d'r eeuwige geclaim.quote:Op maandag 4 april 2011 01:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Wat voor vent is dan bij haar gebleven dan?
grote liefde?hij heeft geld,een mooi huis,,maar ze gaf vaak aan dat ze hem een lul vindquote:Op maandag 4 april 2011 01:24 schreef schurk65 het volgende:
dennis zal wel denken als ie nu kijkt: zie wel, net gehoord dat het uit is en nu zit ze hand in hand met die flip in het donker op een 1 persoonsbedje!
Sorry hoor maar als je gedumpt wordt door je GROTE liefde zoals zij beweerd, ga je echt niet gelijk hand in hand zitten met een vent die je net 6 weken kent, lijkt me!!
De hoogbegaafde was niet uitgenodigdquote:Op maandag 4 april 2011 01:30 schreef Coos het volgende:
Jo is dus weleens naar swingersfeestjes geweest.![]()
Maar daar kwamen alleen ontwikkelde mensen.
Mee eensquote:Op maandag 4 april 2011 01:31 schreef snetje het volgende:
okey ik heb weer een beeld van iedereen![]()
Mo is hoogbegaafd en grenst idd. aan asociaal zijn zoals Jo het eerder al omschreefmet der 10 minuten vragen en er dan meer als 30 minuten tegenaan gaan rammen! en door der zeikstem moet ik ik 's nachts steeds muten
![]()
Laura zakt steeds verder bij mij! met haar zogenaamde ik ben lief!! gedrag![]()
she's the bitch...
Alex is dus echt een nerd en een meeloper![]()
die 3 mogen van mijn part gelijk weg dus ... blijft over
Flip ...mjah ...hij wist en voelde allanger aan wat er met Jo was ..wij nu ook
Jo..na haar echte huilbuien zie ik haar al wat opener worden
Karim is en blijft een kanjer..
Sharon .. eerlijk en oprecht..
Gerard ... is gewoon de winnaar!!![]()
Maar is al rijk, dus de duivel schijt weer eens op de grote hoop?quote:Op maandag 4 april 2011 01:31 schreef snetje het volgende:
okey ik heb weer een beeld van iedereen![]()
Mo is hoogbegaafd en grenst idd. aan asociaal zijn zoals Jo het eerder al omschreefmet der 10 minuten vragen en er dan meer als 30 minuten tegenaan gaan rammen! en door der zeikstem moet ik ik 's nachts steeds muten
![]()
Laura zakt steeds verder bij mij! met haar zogenaamde ik ben lief!! gedrag![]()
she's the bitch...
Alex is dus echt een nerd en een meeloper![]()
die 3 mogen van mijn part gelijk weg dus ... blijft over
Flip ...mjah ...hij wist en voelde allanger aan wat er met Jo was ..wij nu ook
Jo..na haar echte huilbuien zie ik haar al wat opener worden
Karim is en blijft een kanjer..
Sharon .. eerlijk en oprecht..
Gerard ... is gewoon de winnaar!!![]()
Kun je niks aan doen, is altijd al zo geweest. Hij is wel tegen iedereen het eerlijkst geweestquote:Op maandag 4 april 2011 01:35 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Maar is al rijk, dus de duivel schijt weer eens op de grote hoop?
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 4 april 2011 01:37 schreef Mita het volgende:
[..]
Kun je niks aan doen, is altijd al zo geweest. Hij is wel tegen iedereen het eerlijkst geweest
Showboat??? we hebben hier met een kenner te makenquote:Op maandag 4 april 2011 01:37 schreef Coos het volgende:
Ik vermoed dat Jo in de Showboat is geweest.
Eenschquote:Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef schurk65 het volgende:
maar geer gaat met die ton een megafeest organiseren voor alle deelnemers met aanhang en de rest ging naar een goed doel, geloof iets van kika of cliniclowns! Dat heeft hij gezegd en fenneke ook op tv.
Dus kan ik er wel mee leven als hij die ton opstrijkt, liever dan een laura, alex, mo, maik of joan.
Sharon of karim gun ik het ook wel.
Of misschien op de meest oprechte en sociale persoon in het huis.quote:Op maandag 4 april 2011 01:35 schreef boekenplank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 01:38 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Showboat??? we hebben hier met een kenner te maken![]()
Dus dan klopt het dat iedereen verdiend wat hij waard is toch?quote:Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Of misschien op de meest oprechte en sociale persoon in het huis.
Jij kent het dus ook...quote:Op maandag 4 april 2011 01:38 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Showboat??? we hebben hier met een kenner te maken![]()
Het is Little Sinse geloof ik. En het lijken me inderdaad ook leuke parties.quote:Op maandag 4 april 2011 01:45 schreef Day het volgende:
Mo heeft wel zin in een Sinners Party. Dat verbaast me dus niks.
In sprookjes wel.quote:Op maandag 4 april 2011 01:41 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dus dan klopt het dat iedereen verdiend wat hij waard is toch?
Wat heb jij toch tegen sex?quote:Op maandag 4 april 2011 01:45 schreef Day het volgende:
Mo heeft wel zin in een Sinners Party. Dat verbaast me dus niks.
wie is er rijkquote:Op maandag 4 april 2011 01:35 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Of gewoon haar stembanden uit haar strot trekken?quote:Op maandag 4 april 2011 01:50 schreef Coos het volgende:
Kan Maik niet effe snel z'n lul in die muil van miss Limbabwe duwen???
Wat een tering geluid.
Zijn allang verliefdquote:Op maandag 4 april 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo kruipt steeds dichter tegen Flip aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |