probeer jij maar een lucifer in en groot huis te vindenquote:Op maandag 4 april 2011 01:00 schreef Coos het volgende:
De ridder lag alleen in bed en nu op zoek naar Lau???
De ridder, getrouwd zelfs, verzaakt zijn huwelijkse plichtenquote:Op maandag 4 april 2011 01:00 schreef Coos het volgende:
De ridder lag alleen in bed en nu op zoek naar Lau???
Hij zou het niet eens merken als ze er wel lag.quote:Op maandag 4 april 2011 01:02 schreef trollie67 het volgende:
[..]
probeer jij maar een lucifer in en groot huis te vinden
Andersom! Die hoer van babylon nare mevrouw heeft het echterlijke bed verlaten!quote:Op maandag 4 april 2011 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De ridder, getrouwd zelfs, verzaakt zijn huwelijkse plichten
jawel,dan gaat zijn lans omhoogquote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hij zou het niet eens merken als ze er wel lag.
Ik zie geen verschil.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Andersom! Die hoer van babylon nare mevrouw heeft het echterlijke bed verlaten!
Het verklaart wel haar eerdere gejank: alle mannen die in mijn bed waren, zijn weg. (of iets dergelijks)quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef AYLI het volgende:
Monique scheet d'r bed onder tijdens de seks?
Ik dacht net al dat het niet erger kon.
Om ze weg te trekken van Gerard.quote:Op maandag 4 april 2011 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar? Vandaar dat ze zo lief doet tegen Sharon nu!
quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
Mo vraagt of iemand ervaring heeft met anale sex. Wat dacht je van je vriendje, Mo?
Echt he, en maar zeuren over wat iedereen over haar denktquote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef Mita het volgende:
Geen sex bij Mo, dan maar op een andere manier zich verlagen
quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
Mo vraagt of iemand ervaring heeft met anale sex. Wat dacht je van je vriendje, Mo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |