WTF?!?!quote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze heeft ietwat last van overgewicht en is daardoor een beetje onzeker?
Zoals MyLifeIsGrey zeker?quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
Ik trek me weer terug. Kan dit topic weer gebruikt worden door de mensen die hier serieus posten.
Maak ik nog kans?quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bent dan wel oud, maar je gaat mij zo ontzettend niet versieren
Don't flatter yourself. In de regel word ik versierd.quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent dan wel oud, maar je gaat mij zo ontzettend niet versieren
Ik flatter niksquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Don't flatter yourself. In de regel word ik versiert.
Met dit soort spelfouten?quote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja joh?quote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja klopt, maar je mag de titel niet meer aanpassen.quote:
Jij zou hier voorlopig niet meer posten, of was je dat nu alweer vergeten?quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb net een leuke dame tijdens het gamen ontmoet. Ik heb als nickname "ugly guy" denk je dat ik veel kans maak om haar beter te leren kennen?
[ afbeelding ]
Als de rust was wedergekeerd had ik erbij gezet. En het is weer rustig merk ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij zou hier voorlopig niet meer posten, of was je dat nu alweer vergeten?
quote:
quote:
Verdomme, leek ik maar meer op Achmed de Loverboyquote:
Nah, je lult. Je bent gewoon een aandachtshoer.quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef richard_prf het volgende:
Als de rust was wedergekeerd had ik erbij gezet. En het is weer rustig merk ik
Daar deed je wel heul lang overquote:
je realiseert je dat dat gezicht computergegenereerd is en niet echt he?quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb net een leuke dame tijdens het gamen ontmoet.
Ms zit ze ook op fok, kun je d'r pm'enquote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb net een leuke dame tijdens het gamen ontmoet. Ik heb als nickname "ugly guy" denk je dat ik veel kans maak om haar beter te leren kennen?
[ afbeelding ]
Dit is de OP uit het vorige deel?quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, Techno, kan je de OP erin zetten en verder over de meet praten?
Je bent gewoon een mongool niks zal jou helpenquote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat weet ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je realiseert je dat dat gezicht computergegenereerd is en niet echt he?
Ik denk dat jullie gaan trouwen en zes lelijke kinderen krijgen samen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe denk je iemand te scoren met als username ''ugly_guy''? Ben je nu echt zo achterlijk?quote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid. En we hadden goede teamwork tijdens de zombieslachtpartijen. En we hadden een leuk gesprek op de voicechat. Toevallig is ze Nederlands.
En ze weegt 180 kilo, en heeft een heel erg pokdalig gezicht. Oh, en ze is zwanger van haar 3de lover, en ze heeft al 2 kids van 2 andere lovers...quote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Ja dat weet ik, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid. En we hadden goede teamwork tijdens de zombieslachtpartijen. En we hadden een leuk gesprek op de voicechat. Toevallig is ze Nederlands.
Nee het was meer een sarcastische manier. Ik weet dat ik toch niet sociaal kan zijn en dat ik geen kans maak.quote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe denk je iemand te scoren met als username ''ugly_guy''? Ben je nu echt zo achterlijk?
Zeg dat je haar ongeëvenaard gaat rimmen! Dat zal haar vast overtuigen!quote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef richard_prf het volgende:
Nee het was meer een sarcastische manier. Ik weet dat ik toch niet sociaal kan zijn en dat ik geen kans maak.
Ik heb geen social skills aangeleerd dus daarom ben ik volledig kansloos.
Nee ze ziet er best leuk uit, is 24 jaar, single en een leuk sociaal leven met veel vrienden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
En ze weegt 180 kilo, en heeft een heel erg pokdalig gezicht. Oh, en ze is zwanger van haar 3de lover, en ze heeft al 2 kids van 2 andere lovers...
Wauw. Wat een babemagnet ben jij!quote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee het was meer een sarcastische manier. Ik weet dat ik toch niet sociaal kan zijn en dat ik geen kans maak.
Wil je een Virtuele relatie met haar? En zijn het van die Poppetjes in een 3D-wereld? Dan kunnen jullie samen in die wereld een rustig plekje opzoeken.quote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sarcastische manier.quote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is zeker waar je hebt wel zelfkennis!quote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dankje, mijn warcraft periode heb ik een jaar geleden al afgesloten.quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wil je een Virtuele relatie met haar? En zijn het van die Poppetjes in een 3D-wereld? Dan kunnen jullie samen in die wereld een rustig plekje opzoeken.
Het worden vast heel goede vriendinnen van elkaarquote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sarcastische manier.![]()
Dus als ze vraagt, ben je lelijk? Dan zeg jij, nee natuurlijk niet.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Dat zou ik jou ook wijsmaken als 60-jarige vent zijnde.quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef richard_prf het volgende:
Nee ze ziet er best leuk uit, is 24 jaar, single en een leuk sociaal leven met veel vrienden.
Nee in de zin van ik maak toch geen kans dus dan maar nickname wat mensen afschrikt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sarcastische manier.![]()
Dus als ze vraagt, ben je lelijk? Dan zeg jij, nee natuurlijk niet.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
O.a.quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Hallo, is dit het topic waar ik mijn PUA-skills kan aanscherpen?
Dat is een ander topic.quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef Barbusse het volgende:
eindelijk dit gaat je vriendin worden ik weet het zeker jij casanovaquote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ze ziet er best leuk uit, is 24 jaar, single en een leuk sociaal leven met veel vrienden.
Eerder het topic waar men je in laat zien dat dat PUA-gebeuren bullshit is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Hallo, is dit het topic waar ik mijn PUA-skills aanscherpen?
Ben jij dat Zelf in het Fotoboek?quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Ze neukt trouwens Diversity al, je maakt geen kans. Verspilde moeite om meiden in een game te versieren die al van alles en iedereen aandacht krijgen daar, nog erger dan op FOK. Dan moet je toch iets weten van indrukken achterlaten en versieren, en aangezien dat jou niet gegund is geef ik je niet veel hoop.quote:Op zondag 3 april 2011 23:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee in de zin van ik maak toch geen kans dus dan maar nickname wat mensen afschrikt.
Dat denk ik ook. Ik geloof erin.quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
eindelijk dit gaat je vriendin worden ik weet het zeker jij casanova
Fransoos-alert.quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ben jij dat Zelf in het Fotoboek?
quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef BlakeGriffin het volgende:
Persoonlijk had ik voor Elephant Man gekozen. Gaan ze wellicht onbewust denken dat je een flinke slurf hebt je weet toch..
Als ze mijn verhalen op Fok! leest dan raakt ze geïnteresseerd in mij en wilt ze wat afspreken in echt om wat te drinken denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze neukt trouwens Diversity al, je maakt geen kans. Verspilde moeite om meiden in een game te versieren die al van alles en iedereen aandacht krijgen daar, nog erger dan op FOK. Dan moet je toch iets weten van indrukken achterlaten en versieren, en aangezien dat jou niet gegund is geef ik je niet veel hoop.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Godver, 10 seconden in het topic en je hebt nu al iemand gehosseld. En dat zonder PUA. Je bent m'n nieuwe held man.quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. So lonelyness awaits me?quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerder het topic waar men je in laat zien dat dat PUA-gebeuren bullshit is.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja is goed. Die deal maken we. Stuur haar even door naar dit topic, vermeld erbij dat je een lelijke zeikerd ben en je loopt haar de volgende dag al anaal te fisten.quote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ze mijn verhalen op Fok! leest dan raakt ze geïnteresseerd in mij en wilt ze wat afspreken in echt om wat te drinken denk ik.
Maar jij vindt die pity fucks toch ook niet leuk?quote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ze mijn verhalen op Fok! leest dan raakt ze geïnteresseerd in mij en wilt ze wat afspreken in echt om wat te drinken denk ik.
Dat heb ik nooit beweert, maar het eerste waar je op let is het uiterlijk. Is dit niet goed genoeg dan kan je maximaal als aardige man gezien worden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Godver, 10 seconden in het topic en je hebt nu al iemand gehosseld. En dat zonder PUA. Je bent m'n nieuwe held man.![]()
![]()
Zie je Richard, het draait allemaal om uiterlijk.
Dit is wetenschappelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Mensen die anders beweren praten gewoon politiekcorrecte onzin.
Dude, c´monquote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Godver, 10 seconden in het topic en je hebt nu al iemand gehosseld. En dat zonder PUA. Je bent m'n nieuwe held man.![]()
![]()
Zie je Richard, het draait allemaal om uiterlijk.
Maar hoe krijgen mensen met een normaal tot lelijk uiterlijk een vriendin danquote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweert, maar het eerste waar je op let is het uiterlijk. Is dit niet goed genoeg dan kan je maximaal als aardige man gezien worden.
PUAquote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar hoe krijgen mensen met een normaal tot lelijk uiterlijk een vriendin dan
Ik denk dat ik wel flauw zou kunnen vallen als ik jou in het echt zou zien. Je lijkt wel een beetje Egyptisch.quote:
Financieel, status, niemand beters kunnen krijgen etc Ik vind dat er geen sprake is van echte liefde als er geen fysieke klik aanwezig is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Omdat mensen in de regel wel 'aanvoelen' bij welk 'niveau' ze kans maken.quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Dank uquote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel flauw zou kunnen vallen als ik jou in het echt zou zien. Je lijkt wel een beetje Egyptisch.
Egyptisch kan geen kwaad, toch? Kan je pyramides bouwen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel flauw zou kunnen vallen als ik jou in het echt zou zien. Je lijkt wel een beetje Egyptisch.
Beetje inhoud hebben, niet constant zeuren.quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Egyptisch kan geen kwaad, toch? Kan je pyramides bouwen.
Want? Geprobeerd?quote:Op zondag 3 april 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
PUA is bullshit, die proberen enkel geld te verdienen aan andermans ellende.
Dat was dan ook een Compliment.quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Egyptisch kan geen kwaad, toch? Kan je pyramides bouwen.
Hij? Egyptisch?quote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Met een hoofdletter nog wel!quote:Op zondag 3 april 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat was dan ook een Compliment.
Ik heb de hoop opgegeven, ik weet dat ik bij niemand kans maak. Uit zelfmedelijden heb ik die naam aangemaakt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar jij vindt die pity fucks toch ook niet leuk?
Ik dacht dus Frans. Lanterfanteraar valt op Frans.quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank uNog niet eens in de buurt van Egypte btw...
And we've got a believer!quote:Op zondag 3 april 2011 23:50 schreef Crutch het volgende:
Fijn, maar dan kun je er ook niet over meepraten.
Dude, serieus.. stel je niet zo aan.quote:Op zondag 3 april 2011 23:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegeven, ik weet dat ik bij niemand kans maak. Uit zelfmedelijden heb ik die naam aangemaakt.
jij PUA? *hand schud*quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Nope. En nopequote:Op zondag 3 april 2011 23:50 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik dacht dus Frans. Lanterfanteraar valt op Frans.
Je lijkt wel een beetje op Richard Virenque vind ik. Is het een foto als model trouwens? zo oogt het.
Het is de waarheid. Ik kan nooit meer uit deze realiteit komen. Uiteindelijk eindig ik in een inrichting.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Ik kan nooit meer uit deze realiteit komen. Uiteindelijk eindig ik in een inrichting.
[..]
Het is de waarheid. Ik kan nooit meer uit deze realiteit komen. Uiteindelijk eindig ik in een inrichting.
spring voor de treinquote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen met een IQ > 100 kijken zo door die suffe truukjes heen. Dus tja, het is maar wat je doelgroep is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Crutch het volgende:
Mwah, deels. Ik weet wel waar ik over praat.
Schijnbaar heb ik die grapjes niet nodig, ik ben zelf het grapjequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrouwen met een IQ > 100 kijken zo door die suffe truukjes heen. Dus tja, het is maar wat je doelgroep is.
valt tegen kan ik je vertellenquote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrouwen met een IQ > 100 kijken zo door die suffe truukjes heen. Dus tja, het is maar wat je doelgroep is.
[..]
dat is de grootste truukquote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik die grapjes niet nodig, ik ben zelf het grapje
Eeuh, nee. En je weet het.quote:
Winningquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Jij moet wat meer Charlie Sheenen kerel.
Dat kan je vinden, maar jij hebt ook een leuk sociaal leven.quote:
Alles wat ik erover hoor vind ik verwerpelijk. No offense, maar ik vind het sowieso een walgelijke manier van vrouwen benaderenquote:
Jamaar ik zit in motivational guru-modus!quote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
Zeg barb, zit eens niet zo het weinige vrouwvolk hier voor de neus van die arme mannen weg te kapen
En toch zal ook jij regelmatig kunnen neuken, als je je maar niet gedraagd als een kneus.quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar jij hebt ook een leuk sociaal leven.
IK heb altijd als buitenstaander geleefd, moest altijd pesterijen afweren, tot mijn 26ste nog nooit met een meid in contact gekomen, verschrikkelijke dingen zien in de spiegel. Opgevoed zijn door enkel een alcoholistische vader, zonder moeder figuur, mijn zusje die overleed op 15 jarige leeftijd, een oogziekte waar ik niet al te vrolijk van word, in een isoleer gezeten, opgenomen worden, rechtzaken.
Probeer dan maar eens een normaal leven te leiden.
Oh maar lieve schat, mijn leven is ook geen feestje geweest hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
IK heb altijd als buitenstaander geleefd, moest altijd pesterijen afweren, tot mijn 26ste nog nooit met een meid in contact gekomen, verschrikkelijke dingen zien in de spiegel. Opgevoed zijn door enkel een alcoholistische vader, zonder moeder figuur, mijn zusje die overleed op 15 jarige leeftijd, een oogziekte waar ik niet al te vrolijk van word, in een isoleer gezeten, opgenomen worden, rechtzaken.
Er zijn bijzonder weinig mensen die alleen maar fijne dingen meemaken.quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee niks, cockblock de boel niet zo!quote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik zit in motivational guru-modus!
Hmm, dat is niet zoals het hoort dan. Echt sargen (jargon voor vrouwen versieren) is altijd respectvol. Helaas staan de goedkope theoriën vol met vrouw onvriendelijke tekstenquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alles wat ik erover hoor vind ik verwerpelijk. No offense, maar ik vind het sowieso een walgelijke manier van vrouwen benaderen
Ja ja, jij hebt jouw mening en anderen hebben een andere mening. Ik denk wel dat als iemand dat PUA ding goed toepast, hij wel af en toe krijgt te neuken. Of tenminste dat hij iets heeft met zijn ervaringen daarmee.quote:
Dat snap ik, maar ik weet zeker dat als we ruilen dat mijn leven onvoorstelbaar is voor velen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar lieve schat, mijn leven is ook geen feestje geweest hoor.
Als ik jou erover hoor, vind ik het ook niet echt vrouwvriendelijk hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet zoals het hoort dan. Echt sargen (jargon voor vrouwen versieren) is altijd respectvol. Helaas staan de goedkope theoriën vol met vrouw onvriendelijke teksten
Iedereen heeft dingen meegemaakt, het is hoe je ermee om gaat en of je verder wil of niet. Als je blijft hangen dan werkt dat inderdaad niet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik weet zeker dat als we ruilen dat mijn leven onvoorstelbaar is voor velen.
Ik schijn over 2 maanden te beginnen met aftakelenquote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Jullie zijn intussen allemaal op latere leeftijd beland begrijp ik?
Nee, de rest is niet zo oud als ik. Behalve tech en barb, dat zijn ook dino'squote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Jullie zijn intussen allemaal op latere leeftijd beland begrijp ik?
jij hoort alleen de aparte gevallen. Je zou sommige boeken eens moeten lezen, dan krijg je wat meer inzicht er in.quote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik jou erover hoor, vind ik het ook niet echt vrouwvriendelijk hoor
En je kunt ook al niet spellen, want het is rechtszaken.quote:
Neemt niet weg dat elke vrouw met meer dan het IQ van een visstick zo door die PUA praatjes heenprikt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja ja, jij hebt jouw mening en anderen hebben een andere mening. Ik denk wel dat als iemand dat PUA ding goed toepast, hij wel af en toe krijgt te neuken. Of tenminste dat hij iets heeft met zijn ervaringen daarmee.
En ja, we weten dat vrouwen jou versieren enzo. We weten dat jij het niet nodig hebt (ik heb het ook niet nodig). Maar voor de mensen die niet zo knap en uit nature charmant zijn zoals jij, kan het weinig kwaad.
Me wow-factor wat doe je?quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schijn over 2 maanden te beginnen met aftakelen
quote:Op zondag 3 april 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat elke vrouw met meer dan het IQ van een visstick zo door die PUA praatjes heenprikt.
Dino's.quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
Nee, de rest is niet zo oud als ik. Behalve tech en barb, dat zijn ook dino's
Ja zeg, dat is een vrij land! Ik block wat ik wil ja!quote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, cockblock de boel niet zo!
Uhuh, graag, voor je ziet hoe lelijk ik geworden benquote:
Geen interesse. Echt niet. Heb al het eea gelezen bij een schijnbaar officiële PUA-site (sowiesoquote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hoort alleen de aparte gevallen. Je zou sommige boeken eens moeten lezen, dan krijg je wat meer inzicht er in.
Overigens werken de theoriën andersom vaak ook![]()
Mijn brein is groter dan die van een parkietquote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de rest is niet zo oud als ik. Behalve tech en barb, dat zijn ook dino's
Dan moeten we maar snel een datum prikken.quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, graag, voor je ziet hoe lelijk ik geworden ben
"mijn best doen" ik doe niks anders. Maar ik heb geen sociaal leven. nooit gehad. Dus ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:59 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
En je kunt ook al niet spellen, want het is rechtszaken.
Richard, wat wil je nou horen? Dat je tot nu toe volgens jezelf hebt gefaald? Of dat het allemaal wel meevalt als je echt eens je best gaat doen?
officiele pua site?quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen interesse. Echt niet. Heb al het eea gelezen bij een schijnbaar officiële PUA-site (sowieso), en ik vond het allemaal maar niks.
Het is allemaal een spelletje, en daar houd ik niet van (zoals je dondersgoed weet)
Ja flikker nu maar op. In een vorig topic wist je nog vrolijk te melden dat je familie-perikelen je niks doen omdat je er nooit veel in contact mee stond. Maar nu moet je dat even melden om medelijden te krijgen zeker.quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja zeg, dat is een vrij land! Ik block wat ik wil ja!
Nee hoor absoluut niet, ik heb juist alle vrouwen al weggejaagd met mijn gedrag.quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja flikker nu maar op. In een vorig topic wist je nog vrolijk te melden dat je familie-perikelen je niks doen omdat je er nooit veel in contact mee stond. Maar nu moet je dat even melden om medelijden te krijgen zeker.
Ik snap je gedachtegang wel. Meer vrouwen aanwezig in het topic, dus even extra zielig lopen doen want misschien vinden ze je zo wel lief.
Wat een strategie, echt.
Wat een kolder, het gaat erom of je verder wil of niet. Zelf ben ik ook 10 jaar gepest maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben.quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"mijn best doen" ik doe niks anders. Maar ik heb geen sociaal leven. nooit gehad. Dus ik kan er niks aan doen.
Dat krijg je als je je hele leven alleen maar bezig bent met het afweren van pesterijen.
Jij hebt hem ook al door, mooi zo!quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
Ja flikker nu maar op. In een vorig topic wist je nog vrolijk te melden dat je familie-perikelen je niks doen omdat je er nooit veel in contact mee stond. Maar nu moet je dat even melden om medelijden te krijgen zeker.
Ik snap je gedachtegang wel. Meer vrouwen aanwezig in het topic, dus even extra zielig lopen doen want misschien vinden ze je zo wel lief.
Wat een strategie, echt.
Ik hoorde vanavond dat vrouwen vanaf hun 23e gaan aftakelen en vanaf hun 30e echt spuuglelijk zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
ik dacht 30
begint steeds vroeger dat aftakelen
Behalve de lelijke oudequote:Op maandag 4 april 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet, ik heb juist alle vrouwen al weggejaagd met mijn gedrag.
Welke user heeft dat gezegd?quote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat vrouwen vanaf hun 23e gaan aftakelen en vanaf hun 30e echt spuuglelijk zijn.
Mooi zijn was alleen bij begin 20 toch?
Die arme mannen kunnen een vrouw krijgen, als ze wat minder huilie liepen te zijn. Een vrouw wil een man, en misschien daarna een kind. Maar zeker niet in één en dezelfde persoon.quote:
Dito. Mijn leven is op heel veel vlakken echt niet leuk (geweest), maar ik sta er voor een pessimist toch een stuk rooskleuriger tegenover dan Richard.quote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een kolder, het gaat erom of je verder wil of niet. Zelf ben ik ook 10 jaar gepest maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben.
Hulde!quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die arme mannen kunnen een vrouw krijgen, als ze wat minder huilie liepen te zijn. Een vrouw wil een man, en misschien daarna een kind. Maar zeker niet in één en dezelfde persoon.
Goed punt. Kind heb ik alquote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die arme mannen kunnen een vrouw krijgen, als ze wat minder huilie liepen te zijn. Een vrouw wil een man, en misschien daarna een kind. Maar zeker niet in één en dezelfde persoon.
Ja maar alleen volgens Richard onze professor in de Lelijkheid-kunde.quote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat vrouwen vanaf hun 23e gaan aftakelen en vanaf hun 30e echt spuuglelijk zijn.
Mooi zijn was alleen bij begin 20 toch?
+1quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh! Mezelf alleen maar lieverdquote:
mannen worden toch nooit volwassen?quote:
Uhuhquote:
Smerig om dan mijn woorden zo te verdraaien.quote:
En toch krijg jij nog best lekkere wijven tochquote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een kolder, het gaat erom of je verder wil of niet. Zelf ben ik ook 10 jaar gepest maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben.
Ik ben al oud he, dan moet ik wel heel erg opschietenquote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
K.Ik heb een zus die is ook alleenstaand en moeder van 1 maar die wil er nog wel een stel.
Godverdomme. Zelfs vrijetijdskunde klinkt belangrijker dan dit.quote:Op maandag 4 april 2011 00:06 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja maar alleen volgens Richard onze professor in de Lelijkheid-kunde.
Foto? Dan mag je ook foto van mij zien.quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat ik over 2 maanden Heel Mooi ben.
Onzin. Je staat stil bij die gedachte, dus je gaat alleen maar achteruit. Pas als je dat idee los wil laten kom je verder. Je kunt kiezen tussen óf de veiligheid en zekerheid van het idee "ik ben sociaal gezien hopeloos", óf je best doen om er iets van te maken. Er is geen tussenweg.quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"mijn best doen" ik doe niks anders. Maar ik heb geen sociaal leven. nooit gehad. Dus ik kan er niks aan doen.
Dat krijg je als je je hele leven alleen maar bezig bent met het afweren van pesterijen.
Waarquote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch krijg jij nog best lekkere wijven toch
Ach, het ergste wat je kan overkomen is een knietje. Geen probleem voor je. Ballen heb je niet.quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Smerig om dan mijn woorden zo te verdraaien.
Ik heb enkel aangegeven dat de "wow" factor ervan af is bij de dames als ze ongeveer de 30 passeren maar dat ze er nog steeds heel goed kunnen uitzien.
Meiden van rond de 20 zijn soms oogverblindend mooi om te zien en die durf ik never nooit zomaar aan te kijken. Diezelfde dames durf ik dan weer wel aan te kijken als ze wat ouder zijn, ergens in de 30
Professor?quote:Op maandag 4 april 2011 00:06 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja maar alleen volgens Richard onze professor in de Lelijkheid-kunde.
Jij bent een rups momenteel?quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Goed, 4 juni 2011. Ik zal het noteren.quote:Op maandag 4 april 2011 00:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Foto? Dan mag je ook foto van mij zien.
quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jij laat de komende 2 maanden allerlei ingrepen uitvoeren?quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Goed, 4 juni 2011. Ik zal het noteren.
Ah, eentje is genoeg toch?quote:
Mag ik een foto van je hoe je nu eruit ziet? Dan mag je een foto van mij hebben hoe ik er nu eruit ziet.quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah. Dus als je het voor het kiezen had misschien dus wel..? Geen idee hoe oud je bent hoor trouwens. Maar iig laatst was er nog een vrouw van 63 bevallen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al oud he, dan moet ik wel heel erg opschieten
Voor 20 euro stuur ik je haar foto.quote:Op maandag 4 april 2011 00:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mag ik een foto van je hoe je nu eruit ziet? Dan mag je een foto van mij hebben hoe ik er nu eruit ziet.
Wat ga je doen aan je uiterlijk? Je ziet er al heel erg goed uit vind ik.quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mjah, weet niet, was ms wel leuk geweest, maar ik zie het niet meer gebeuren. Ben 35quote:Op maandag 4 april 2011 00:13 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ah. Dus als je het voor het kiezen had misschien dus wel..? Geen idee hoe oud je bent hoor trouwens. Maar iig laatst was er nog een vrouw van 63 bevallen.
Welnee...quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
Smerig om dan mijn woorden zo te verdraaien.
Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?quote:Je ziet er toch op je best uit zo rond de 16- 23 ofzo. Daarna begint de aftakeling al.
That's just meanquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik heb Richard weleens in het echt gezien.. hij is idd echt lelijk
Sterker nog mn hond sprong gelijk voor een vrachtwagen nadat hij hem ook had gezien.
Dank jequote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee...
[..]
Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?
Als het een goede is wel jaquote:
But funny as hellquote:
Moet je snel je droomvent vindenquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet niet, was ms wel leuk geweest, maar ik zie het niet meer gebeuren. Ben 35
Gecondoleerd met je hond.quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik heb Richard weleens in het echt gezien.. hij is idd echt lelijk
Sterker nog mn hond sprong gelijk voor een vrachtwagen nadat hij hem ook had gezien.
Dat bedoel ik... zelfs die moet me nietquote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je snel je droomvent vindenMisschien heeft Richard nog wat tijd
ohja, shitquote:Op maandag 4 april 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... zelfs die moet me niet
Richard is wel de laatste hier die over een futiliteit als leeftijd mag zaniken.quote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
Moet je snel je droomvent vindenMisschien heeft Richard nog wat tijd
Na je 21ste begint volgens mij de aftakeling al, maar heel langzaam en niet echt zichtbaar nog. Dat wordt pas merkbaar ergens in de 30.quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee...
[..]
Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?
Wij komen hard. Geen genade.quote:
Ja halloquote:Op maandag 4 april 2011 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Na je 21ste begint volgens mij de aftakeling al, maar heel langzaam en niet echt zichtbaar nog. Dat wordt pas merkbaar ergens in de 30.
Dude. Seriously?quote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wij komen hard. Geen genade.
Je bent in het hol van de leeuw, het is te laat voor spijt. Dit is versieren op latere leeftijd.
quote:Op maandag 4 april 2011 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Na je 21ste begint volgens mij de aftakeling al, maar heel langzaam en niet echt zichtbaar nog. Dat wordt pas merkbaar ergens in de 30.
Het was niet zijn hond, maar zijn moeder. En die ging niet dood door een vrachtwagen, maar door kanker.quote:
En waar werden jouw woorden precies verdraaid? Je bevestigt het alleen maar.quote:Op maandag 4 april 2011 00:18 schreef richard_prf het volgende:
Ah, dat cijfer had ik ook in m'n hoofd eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, weet niet, was ms wel leuk geweest, maar ik zie het niet meer gebeuren. Ben 35
En vervolgens krijg ik vele dames van rond de 30 uit het single topic reeks over me heen. Leuk dat jullie hier allemaal aanwezig zijn.quote:
Met dat soort uitspraken vraag je er ook wel om he?quote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En vervolgens krijg ik vele dames van rond de 30 uit het single topic reeks over me heen. Leuk dat jullie hier allemaal aanwezig zijn.
Misschien dat MLiG eentje van jullie kan versieren met zijn Pua technieken.
Dát mocht je willen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef richard_prf het volgende:
En vervolgens krijg ik vele dames van rond de 30 uit het single topic reeks over me heen.
Hoor die neger danquote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het was niet zijn hond, maar zijn moeder. En die ging niet dood door een vrachtwagen, maar door kanker.
Volgens mij krijg je geen één dame over je heenquote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En vervolgens krijg ik vele dames van rond de 30 uit het single topic reeks over me heen. Leuk dat jullie hier allemaal aanwezig zijn.
quote:Op maandag 4 april 2011 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het met jou gesteld is
Zucht.quote:
"Ik hoorde vanavond dat vrouwen vanaf hun 23e gaan aftakelen en vanaf hun 30e echt spuuglelijk zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
En waar werden jouw woorden precies verdraaid? Je bevestigt het alleen maar.
Dat zal het zijn!quote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zucht.
Mevrouw denkt even het topic binnen te walsen en mee te praten dus, zonder ook maar iets gelezen te hebben.
Nou, goed hoor meid. Je wekelijkse avontuurtje weer achter de rug.
Tot dus ver krijg je geen enkele dame 'over je heen'.quote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef richard_prf het volgende:
En wat verdraaid dit precies dan? Of weet je niet hoe je jezelf begrijpelijk moet uitdrukken in de Nederlandse taal?quote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef richard_prf het volgende:
"Ik hoorde vanavond dat vrouwen vanaf hun 23e gaan aftakelen en vanaf hun 30e echt spuuglelijk zijn.
Mooi zijn was alleen bij begin 20 toch?"
Dit wordt dus verdraaid. En ik vind dat vrouwen er top uitzien als ze rond de 20 zijn ja. En de aftakeling begint bij zowel mannen als vrouwen rond die leeftijd maar zoals ik al zei is het pas echt merkbaar als ze ergens rond of in de 30 zijn. Noem het een volwassener look prima
Ik heb de hoop ook al opgegeven zoals ik heb aangegeven.quote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Tot dus ver krijg je geen enkele dame 'over je heen'.
Ja, voor MliG geldt exact hetzelfde. Nog zo'n loser die niet weet hoe hij vrouwen moet benaderen en nog nooit een vriendin heeft gehad, maar die ondertussen wel "tips" meent moeten te geven uit PUA-boekjes en zulks.
Ze zijn hier omdat ze kwaad zijn dat ik heb gezegd dat vrouwen in de 30 minder aantrekkelijk zijn dan diezelfde dames als ze begin 20 zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat doen alle singels-slowchat trollen hier, barbusse, yuki, en al die anderen. Zo gaat dit topic wel heel snel en ze zijn toch niet serieus hier.. kan een mod al die singles-chat comments deleten?
/emoquote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat doen alle singels-slowchat trollen hier, barbusse, yuki, en al die anderen. Zo gaat dit topic wel heel snel en ze zijn toch niet serieus hier.. kan een mod al die singles-chat comments deleten?
quote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zucht.
Mevrouw denkt even het topic binnen te walsen en mee te praten dus, zonder ook maar iets gelezen te hebben.
Nou, goed hoor meid. Je wekelijkse avontuurtje weer achter de rug.
quote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
/emo
Volgens mij is dit gedeelte gewoon openbaar en ook gewoon ontopic dus weet niet wat je probleem is huillie
Een mod zal dit topic eerder sluiten en dat onzinnige gezeik in het Singles topic tot in de eeuwigheid verder laten gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Er zijn mensen van diep achterin de veertig die nog successen boeken. Dit is gezever, Richard, en het komt alleen maar omdat je het op wil geven, omdat het een veilig idee is om de verschoppeling te zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb de hoop ook al opgegeven zoals ik heb aangegeven.
My lifeisgrey is nog jong en hij kan nog successen boeken.
Dat ik nergens heb aangegeven dat ze spuuglelijk worden opeens.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat verdraaid dit precies dan? Of weet je niet hoe je jezelf begrijpelijk moet uitdrukken in de Nederlandse taal?
je bent gewoon de vaste bezoekers van dit topic aan het rellen dus derhalve off-topic. En ik zie alleen maar soingles-slowchat iipv opbouwende commentaarquote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
/emo
Volgens mij is dit gedeelte gewoon openbaar en ook gewoon ontopic dus weet niet wat je probleem is huillie
Neem het anders even letterlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ik nergens heb aangegeven dat ze spuuglelijk worden opeens.
En wat was je hele intentie van het hiervan aankaarten? Ik heb niks tegen slowchat, maar dit mag niet eens irrelevant heten.quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ik nergens heb aangegeven dat ze spuuglelijk worden opeens.
Ik heb dan ook niets tegen deze reeks, alleen heb ik wat moeite met trollen als richard en mlig.quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
We worden overspoeld eigenlijk. Nu is dat van de mannelijke users niet zo erg, want die weten de historie van deze reeks vaak nog wel, zoals Techno. Maar al die wijven hier, om gek van te worden man.Het koffie-en-een-koekje gehalte ligt op momenten zeer hoog.
Aan het rellen, volgens mij reageerde ik als een van de weinige wel ontopic maar als er verder niet op in wordt gegaan, tja...quote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je bent gewoon de vaste bezoekers van dit topic aan het rellen dus derhalve off-topic. En ik zie alleen maar soingles-slowchat iipv opbouwende commentaar
Dat de Single reeks dames nu wel weer terug kunnen naar hun eigen slowchat topic.quote:Op maandag 4 april 2011 00:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
En wat was je hele intentie van het hiervan aankaarten? Ik heb niks tegen slowchat, maar dit mag niet eens irrelevant heten.
Gebruik je moeilijke woorden alleen als je weet hoe je ze moet gebruikenquote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je bent gewoon de vaste bezoekers van dit topic aan het rellen dus derhalve off-topic. En ik zie alleen maar soingles-slowchat iipv opbouwende commentaar
Als je de hoop hebt opgegeven moet je ook niet zeuren. En leeftijd doet er niet zoveel toe. Behalve als je, zoals jij, 21 jaar al te oud vind om een vrouw aantrekkelijk genoeg te vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb de hoop ook al opgegeven zoals ik heb aangegeven.
My lifeisgrey is nog jong en hij kan nog successen boeken.
Ik heb toch zeker geen "Lookalikes"?quote:Op maandag 4 april 2011 00:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Techno is wel een soort Vaderfiguur. Hij komt wel over als iemand die al vele kinderen heeft voortgebracht. Daarnaast heb ik vandaag een Lookalike van hem gespot, voetballend met zijn zoon "Denzel".
Er is overduidelijk teveel singles-slowchat in het verkeerde topic. Ik wil anders ook wel effe modden als de mods allemaal een kater hebben van gister.. danny / yvonne / iteejer?quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een mod zal dit topic eerder sluiten en dat onzinnige gezeik in het Singles topic tot in de eeuwigheid verder laten gaan.
We worden overspoeld eigenlijk. Nu is dat van de mannelijke users niet zo erg, want die weten de historie van deze reeks vaak nog wel, zoals Techno. Maar al die wijven hier, om gek van te worden man.Het koffie-en-een-koekje gehalte ligt op momenten zeer hoog.
Kom op. Nieuwe users hier vind ik prima, maar dan wel als ze enig benul hebben graag en niet enkel omdat haar vriendenclubje hier nu deels uithangt zodat ze even 'fijn en gezellig' mee kan doen zonder te weten waar het over gaat.quote:
Ik herhaal ook alleen maar wat ik heb gelezen. En dat kwam niet alleen van mijn "singles-vriendinnen".quote:Op maandag 4 april 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zei aftakeling maar jij maakte er spuuglelijk van.
Alsof jij ooit constructief hebt bijgedragen aan welk willekeurig topic dan ook?quote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga gewoon in op punten die hier worden aangedragen. Heb verschillende serieuze posts gedaan. Dat die niet zijn zoals jij ze graag ziet, kan ik niet helpen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op. Nieuwe users hier vind ik prima, maar dan wel als ze enig benul hebben graag en niet enkel omdat haar vriendenclubje hier nu deels uithangt zodat ze even 'fijn en gezellig' mee kan doen zonder te weten waar het over gaat.
Dude, serieus. Iedere keer dat er serieus wordt gereageerd op een post maar de inhoud bevalt je niet begin je te jamaaren, ipv na te gaan of men een punt heeft. Dat is nu al zolang aan de gang dat iedereen automatisch jou als een troll ziet.quote:Op maandag 4 april 2011 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er is overduidelijk teveel singles-slowchat in het verkeerde topic. Ik wil anders ook wel effe modden als de mods allemaal een kater hebben van gister.. danny / yvonne / iteejer?
Wat doe je hier. zijn de singles in het singles-slowchat opquote:Op maandag 4 april 2011 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof jij ooit constructief hebt bijgedragen aan welk willekeurig topic dan ook?
Dude, als men iedere keer dezelfde rotzooi dat niet werkt gaat zitten herhalen. rotzooi waar ik niks mee kan. tuurlijk ga ik 'jamaaren'. of mag ik alleen ja en amen zeggen?quote:Op maandag 4 april 2011 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, serieus. Iedere keer dat er serieus wordt gereageerd op een post maar de inhoud bevalt je niet begin je te jamaaren, ipv na te gaan of men een punt heeft. Dat is nu al zolang aan de gang dat iedereen automatisch jou als een troll ziet.
Je kan nu wel weer terug gaan naar je topic. Hier zijn geen potentiële singles aanwezig.quote:Op maandag 4 april 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik herhaal ook alleen maar wat ik heb gelezen. En dat kwam niet alleen van mijn "singles-vriendinnen".
Oh?quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je kan nu wel weer terug gaan naar je topic. Hier zijn geen potentiële singles aanwezig.
Onderstreep je onbenul nog even ja. Enig sarcasme herkennen is natuurlijk moeilijk als je niet de moeite neemt om wat terug te scrollen en eerdere posts te lezen. Dan zou je misschien zien dat er wat richting Richard werd geslingerd in de zin van pityfucks omdat hij zich zielig voordeed tegenover een online contact. Daar speelde ik even zeer adrem op in.quote:Op maandag 4 april 2011 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in op punten die hier worden aangedragen. Heb verschillende serieuze posts gedaan. Dat die niet zijn zoals jij ze graag ziet, kan ik niet helpen.
Met je pityfuck
Wat doe jij hier? Dit topic gaat over versieren (op late leeftijd), en dat doe jij niet.quote:Op maandag 4 april 2011 00:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat doe je hier. zijn de singles in het singles-wlochat op
Volgens mij waren we het erover eens dat hij zich erbij neer moet leggen en niet moet janken, of er iets aan moet doen en iets van zijn leven moet makenquote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef WinterBreeze het volgende:
Laten we ontopic blijven. Hadden we het niet over de zelfhaat van richard_prf, waar hij zich angstvallig aan vasthoudt, zodat hij in ieder geval íets van een identiteit heeft?
Inderdaad. Excuses. Waarom is dit topic dan nog open?quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij waren we het erover eens dat hij zich erbij neer moet leggen en niet moet janken, of er iets aan moet doen en iets van zijn leven moet maken
Zeer zeker niet voor de dames uit het singles topic slow chat reeks. Aan die hoge eisen die ze daar stellen kunnen de gemiddelde singles die hier posten niet aan voldoenquote:
Alsof ik daarop zit te wachten? You need a reality check.quote:Op maandag 4 april 2011 00:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat doe je hier. zijn de singles in het singles-slowchat op
Omdat het vermakelijk is. Maar dat heeft uiteraard geen plaats binnen een serieus subforum dus zal het binnenkort wel gesloten worden.quote:Op maandag 4 april 2011 00:44 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Inderdaad. Excuses. Waarom is dit topic dan nog open?
En "not in this lifetime" antwoorden op jouw "ik geef je wel een pityfuck" is niet gezellig meedoen???quote:Op maandag 4 april 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op. Nieuwe users hier vind ik prima, maar dan wel als ze enig benul hebben graag en niet enkel omdat haar vriendenclubje hier nu deels uithangt zodat ze even 'fijn en gezellig' mee kan doen zonder te weten waar het over gaat.
Wie weet val ik wel op mannenquote:Op maandag 4 april 2011 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zeer zeker niet voor de dames uit het singles topic slow chat reeks. Aan die eisen kunnen de gemiddelde singles die hier posten niet aan voldoen
En bedanktquote:Op maandag 4 april 2011 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof ik daarop zit te wachten? You need a reality check.![]()
Zeg het eens wat moet ik er aan doen volgens jou.quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij waren we het erover eens dat hij zich erbij neer moet leggen en niet moet janken, of er iets aan moet doen en iets van zijn leven moet maken
Ik ben geen Richard die dingen verkeerd interpreteert. Ze nam het verdomme serieus man.quote:Op maandag 4 april 2011 00:45 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
En "not in this lifetime" antwoorden op jouw "ik geef je wel een pityfuck" is niet gezellig meedoen???
Kom op zeg.
Nee kerel. Jij wilt je problemen gewoon niet opgelost zien, maar blijven huilen er om, net als die richard. God verhoede, als jij een vriendin zou krijgen zou je gek worden, want je weet niet wat je met die leegte in je hoofd aanmoet, nu die ellende weg is. En je weet het.quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dude, als men iedere keer dezelfde rotzooi dat niet werkt gaat zitten herhalen. rotzooi waar ik niks mee kan. tuurlijk ga ik 'jamaaren'. of mag ik alleen ja en amen zeggen?
Laten we beginnen met minder zelfmedelijden te hebben en je eens als een man te gaan gedragen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zeg het eens wat moet ik er aan doen volgens jou.
Vertel me dat maar als ik nooit sociale vaardigheden heb aangeleerd.
Ik voel me hier prima, maar toch bedankt.quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je kan nu wel weer terug gaan naar je topic. Hier zijn geen potentiële singles aanwezig.
Dat jij moet posten in een topic over versiertips is me een raadsel. Echt, waarom ben jij nog single?quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Onderstreep je onbenul nog even ja. Enig sarcasme herkennen is natuurlijk moeilijk als je niet de moeite neemt om wat terug te scrollen en eerdere posts te lezen. Dan zou je misschien zien dat er wat richting Richard werd geslingerd in de zin van pityfucks omdat hij zich zielig voordeed tegenover een online contact. Daar speelde ik even zeer adrem op in.
Geeft verder niet hoor meid. Ik moet geen verwachtingen hebben van sommige vrouwen. De mannen lossen het wel weer op, as per usual. Voortaan zullen Techno, Barbusse of je andere Singles-buddies je op de hoogte houden per DM vooraleer je mij van repliek dient.
Surequote:Op maandag 4 april 2011 00:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben geen Richard die dingen verkeerd interpreteert. Ze nam het verdomme serieus man.![]()
Dat moet natuurlijk recht worden gezet.
Ten eerste: grow a pair. Hou op met janken en zoek hulp voor je lange lijst met problemen. Sociale vaardigheden kan je ontwikkelen, maar alleen als je het zelf wil.quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat dacht je van sociale vaardigheden aanleren?quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
TT dekt de bedoeling van deze reeks niet helemaal. Ik zit hier goed. wat doe jij hier?quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Dit topic gaat over versieren (op late leeftijd), en dat doe jij niet.
Dan krijg ik op mn kop van iemandquote:Op maandag 4 april 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Gooi het eens in de groep zou ik zeggen, Angel weet er i.i.g. wel raad mee.
Ik volg deze reeks al sinds deel 1. Dus, wat doe jij hier?quote:Op maandag 4 april 2011 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
TT dekt de bedoeling van deze reeks niet helemaal. Wat doe jij hier?
Ik ook, en het is al tijden terug verzand in een hoop SC. Nu het singles cluppie een kaping gepleegd hebben is het slechts net iets erger.quote:Op maandag 4 april 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik volg deze reeks al sinds deel 1. Dus, wat doe jij hier?
Nou das het probleem dus. Voor Richard i.i.g. is dat niet zo makkelijk. Nog meer wijze commentaar of ben je hier enkelt aan het trollen?quote:Op maandag 4 april 2011 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je van sociale vaardigheden aanleren?
Jij denkt dat dat nog aan te leren valt als de achterstand al begon op de basisschool. Interessant.quote:Op maandag 4 april 2011 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je van sociale vaardigheden aanleren?
Dat zou mijn vraag zijn. Wie zou het in de weg kunnen zitten? Ik vind deze reeks meer bestaansrecht hebben dan verscheidene anderen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:50 schreef Re het volgende:
in principe heeft deze reeks natuurlijk best bestaansrecht, er zijn heel wat oudere verstokte mensen die geen flauw benul hebben van hoe een vrouw/man te versieren. Dat de reeks zich blijkbaar voornamelijk rond 1 persoon heeft gericht en blijkbaar weer heel wat andere users aantrekt is natuurlijk ook interessant maar iets waar dit topic denk ik niet voor bedoelt was.
Om de reeks te gaan sluiten.... mja, zit het in de weg of is het alleen verworden tot een slowchat met steken onder water?
Dwing jezelf met mensen om te gaan. En dan bedoel ik niet "ga naar een kroeg", dan bedoel ik dat je iets moet gaan doen waarbij je wel met mensen om móet gaan. Een toneelcursus ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom zo negatief blijven denken en je leven vergooien... Doe er wat mee in plaats van dat zelfmedelijden.quote:Op maandag 4 april 2011 00:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat nog aan te leren valt als de achterstand al begon op de basisschool. Interessant.
Ik word nu al nat.quote:Op maandag 4 april 2011 00:51 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Yuki nis niet heel aantrekkelijk maar ik zolu hem dr voor een keer best in stoppen!
Weg met die mensen uit het single topicquote:Op maandag 4 april 2011 00:50 schreef Re het volgende:
in principe heeft deze reeks natuurlijk best bestaansrecht, er zijn heel wat oudere verstokte mensen die geen flauw benul hebben van hoe een vrouw/man te versieren. Dat de reeks zich blijkbaar voornamelijk rond 1 persoon heeft gericht en blijkbaar weer heel wat andere users aantrekt is natuurlijk ook interessant maar iets waar dit topic denk ik niet voor bedoelt was.
Om de reeks te gaan sluiten.... mja, zit het in de weg of is het alleen verworden tot een slowchat met steken onder water?
Me verbazen over het zelfmedelijden van sommige users. En heel misschien probeer ik ze duidelijk te maken dat zelfmedelijden niet helpt. Ga je zo ook weer beginnen dat jij als Aziaat geen vriendin kan krijgen omdat vrouwen Aziaten lelijk vinden of ben je daar inmiddels overheen gegroeid?quote:Op maandag 4 april 2011 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
TT dekt de bedoeling van deze reeks niet helemaal. Ik zit hier goed. wat doe jij hier?
Dat ben ik met je eens, maar Schenk was hier toen nog niet in wegen of velden te bekennen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:51 schreef Catbert het volgende:
Ik ook, en het is al tijden terug verzand in een hoop SC. Nu het singles cluppie een kaping gepleegd hebben is het slechts net iets erger.
Je bent niet de enige op de wereld met langlopende problemen. Het gros van de anderen lukt het ook.quote:Op maandag 4 april 2011 00:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat nog aan te leren valt als de achterstand al begon op de basisschool. Interessant.
Agreed.quote:Op maandag 4 april 2011 00:53 schreef Supersoep het volgende:
Sowieso is het 'niet hebben van sociale skills' nogal een raar excuus. Je had een vriendengroep, je werkt, ze hadden allemaal geen flauw benul van je echte problemen omdat je dat altijd wist te verbergen met normaal gedrag.
Normaal gedrag vertonen heeft enige social skills nodig, dus je punt gaat al weer niet op.
Het mag wel bestaan, vind ik, maar dan zonder dit getroll.quote:Op maandag 4 april 2011 00:50 schreef Re het volgende:
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, ik zeg alleen dat je iets moet doen, je bent zelf de verandering. Maar alleen als je echt wilt, en daar ligt het probleem juist.quote:Op maandag 4 april 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou das het probleem dus. Voor Richard i.i.g. is dat niet zo makkelijk. Nog meer wijze commentaar of ben je hier enkelt aan het trollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |