Ja ik post nooit zo vaak, vond het al knap dat het mij gelukt was om de 'nieuwe topic openen-knop' te vinden :$quote:
zo, het zitten is geregeld, nu nog iets te drinkenquote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
de beste remedie is gewoon zelf een bak bier (of zes) te halen
Er ligt wodka in de vriezerquote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo, het zitten is geregeld, nu nog iets te drinken
Misschien toen jij student was, maar nu in Tilburg is het gewoon stampvol dan hoor. Dinsdag tot 3 en woensdag tot 4 of half 5, zijn een aantal kroegen echt afgeladen vol. Ook natuurlijk omdat veel studies maar 8 uur college of iets dergelijks per week hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, als de kroegen doordeweeks ook tot 6 uur open zouden zijn, zou er geen hond zitten vrees ik. De meeste mensen moeten de volgende dag gewoon werken of naar school. Dus al zou de wetgeving het toestaan denk ik nog steeds niet dat het storm zou lopen
en zo belachelijk zijn de regels in nederland niet, in veel andere landen gaan de kroegen nog veel eerder dicht
Deze post staat wel mooi in verhouding met de discussie rond de langstudeerders die bij moeten lappenquote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Misschien toen jij student was, maar nu in Tilburg is het gewoon stampvol dan hoor. Dinsdag tot 3 en woensdag tot 4 of half 5, zijn een aantal kroegen echt afgeladen vol. Ook natuurlijk omdat veel studies maar 8 uur college of iets dergelijks per week hebben.
Nee ja, dat is dus wel het probleem. Als ik een borrel of feest organiseer sta je daar als bestuur/commissie zwaar voor lul om half 10, terwijl je om 12 of half 1 een stampvolle kroeg hebt. Lokken met borrels etc werkt ook niet is mijn ervaring, de meeste komen toch echt pas na 11'en op zijn vroegst.quote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef ArTiC het volgende:
Misschien moet men dan maar weer eens om een uur of 20/21 de kroeg induiken ipv om 00/01 uur.
Dan kan je ook mooi om een uur of 2 naar huis. Ik begrijp niet waarom iedereen maar steeds later gaat...
[zachtjes praat]quote:Op maandag 4 april 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
omg, ik ben zo boos!
Loop ik met mijn halfzieke hoofd kantoor binnen, start mijn pc op, vind ik ineens een mailtje in mijn werk emailbox van iemand van de buurtvereniging. Vrijdagavond gestuurd, helemaal pissig omdat ik iedereen zou hebben laten zakken met het sponsorweekend en dat ze sancties tegen me gaan nemen!!! WTF, ik doe keiveel voor die buurt man!
Heb echt haast de neiging om per direct op te stappen, ware het niet dat ik eerst de voorzitter wil horen hierover.
GVD, heb ik een bord om mijn nek hangen met 'scream at me for no reason at all' ofzo
ik heb auto's gewast, 1000 flyers gemaakt op mijn printer (ook ontworpen) lootjes verkocht voor de loterij en supplies gekocht, ik ben als enige bij alle vergaderingen geweest. Daarnaast zit ik in vrijwel elke feestcommissie in de wijk. Maar goed, stank voor dank ftw!!quote:
Misschien was de mail voor een ander bedoeld?quote:Op maandag 4 april 2011 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb auto's gewast, 1000 flyers gemaakt op mijn printer (ook ontworpen) lootjes verkocht voor de loterij en supplies gekocht, ik ben als enige bij alle vergaderingen geweest. Daarnaast zit ik in vrijwel elke feestcommissie in de wijk. Maar goed, stank voor dank ftw!!
quote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
nou, nee hoor. Maar ik vermoed dat ze dronken was, gezien de persoon en het tijdstip van mailen... Toch ben ik er haast helemaal klaar mee nu.
dank je, maar ik heb ze al minimaal 10 jaar niet meer gezien.laatste keer was op de buriel van mijn stiefmoeder #3quote:
have fun met je broodje!quote:Op maandag 4 april 2011 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je, maar ik heb ze al minimaal 10 jaar niet meer gezien.laatste keer was op de buriel van mijn stiefmoeder #3
yhnxquote:
set me freequote:
Bel Herman anders ff op. Vindtie vast niet ergquote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
En niemand reageert nu op mijn mails, terwijl mijn bloed echt kookt
iedereen geCCt?quote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
En niemand reageert nu op mijn mails, terwijl mijn bloed echt kookt
wie gehts?quote:
druk, ook prive zoals je hebt gemerkt. Hoop dat de grootste drukte nu voorbij is. ben het een beetje zat met al die verplichtingsquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef -moppie- het volgende:
Morgen afspraak maken met neuroloog alhoewel de dokter niet zeker weet of hij er iets aan kan doen maar an is in ieder geval de zenuwbaan nagekeken! Dit gaat nog steeds over geur en smaak die ik mis
Streekziekenhuizen zijn altijd ruk, dit klinkt niet anders dan Veghel of Zoetermeer.quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef Inu het volgende:
Of dankzij jou omdat je de knoflook uit je eigen bek niet ruikt...
Gisteren trouwens wel weer duidelijk geworden dat ik NOOIT naar het ziekenhuis in Dordrecht wil, een nichtje van een vriendin die direct na der bevalling in de stress werd gejaagd omdat de gynaecologe tact mistZe kreeg te horen dat der kindje geen jongen of meisje was en dat ie meteen door moest naar het kinderziekenhuis, zonder dat ze hem mochten zien, achteraf blijkt het jongetje een kleine afwijking te hebben die gemakkelijk te fixen is als ie een jaar is.
Ligt dat nu aan de gyneacoloog of aan het ziekenhuis?quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef Inu het volgende:
Of dankzij jou omdat je de knoflook uit je eigen bek niet ruikt...
Gisteren trouwens wel weer duidelijk geworden dat ik NOOIT naar het ziekenhuis in Dordrecht wil, een nichtje van een vriendin die direct na der bevalling in de stress werd gejaagd omdat de gynaecologe tact mistZe kreeg te horen dat der kindje geen jongen of meisje was en dat ie meteen door moest naar het kinderziekenhuis, zonder dat ze hem mochten zien, achteraf blijkt het jongetje een kleine afwijking te hebben die gemakkelijk te fixen is als ie een jaar is.
Ik heb al zoveel fouten gehoord van daar dat ik ze allemaal niet meer vertrouwquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt dat nu aan de gyneacoloog of aan het ziekenhuis?
Ja, zorg dan dat je dat in je pauze ergens doet, niet midden op de gang waar iedereen je kan horen... Hij ging ook meteen naar huis toen trouwens, zonder even door te geven aan J. hoe de operatie was gegaan...quote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ook artsen zijn mensen. Met soms een flauw gevoel voor humor.
Dit begint toch wel om pics te vragen... discoballen en roze meubeltjes... weet je zeker dat je op een personeelszakenafdeling werkt?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
onze nieuwe hal bevat wel erg veel roze meubelen...
Mijn bedrijf verzorgt wel meer dan alleen PZquote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit begint toch wel om pics te vragen... discoballen en roze meubeltjes... weet je zeker dat je op een personeelszakenafdeling werkt?
Dacht dat -dat specifieke bedrijf- uit -die specifieke markt- gestapt was na de mislukte WIM.quote:Op maandag 4 april 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn bedrijf verzorgt wel meer dan alleen PZ
sorry maar..quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zorg dan dat je dat in je pauze ergens doet, niet midden op de gang waar iedereen je kan horen... Hij ging ook meteen naar huis toen trouwens, zonder even door te geven aan J. hoe de operatie was gegaan...
Iets bruikbaars uit -moppie-?quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
Hopelijk komt er toch iets bruikbaars uit moppie
Lees nu pas dat jij door de val dus problemen hebt met smaak en reukquote:Op maandag 4 april 2011 18:17 schreef -moppie- het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
Ik weet niet hoe hij heet Levi, hoor ik morgen wel!
Ik vind het ook onderdeel van hun werk om de patiënten en hun bezoek zich op hun gemak te stellen en prima, dat zoiets een uitlaatklep is, maar doe dat dan gewoon achter een gesloten deur. En hij hoort al helemaal geen gesprekken over patiënten te hebben op de gang, waar ook gewoon de wachtruimte is.quote:Op maandag 4 april 2011 17:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry maar..
1, je bent op zijn werk
2, je hebt geen humor
3, je mag prive gesprekken niet afluisteren
Dus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:03 schreef febster het volgende:
De Telegraaf door de bocht: http://www.telegraaf.nl/v(...)ce=profile_multiline
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef ArTiC het volgende:
Jaarlijks 65 duizend sporters met hoofdblessure
Levensgevaarlijk die denksporten
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:03 schreef febster het volgende:
De Telegraaf door de bocht: http://www.telegraaf.nl/v(...)ce=profile_multiline
Beetje rare vorm van reclame in een bericht verpakken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:51 schreef febster het volgende:
Ik vind de link tussen de dood van je ouders en het product nivea nogal zwak, om een understatement te gebruiken.
beterschaps!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC niest nog een keer over zijn laptop
*niest terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC niest nog een keer over zijn laptop
jij bent mijn laptop?quote:
sssstt! Niet zo hard! Straks weet iedereen het.quote:
Ohhhhh. Misschien niet de meest taktische link nee..quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:51 schreef febster het volgende:
Ik vind de link tussen de dood van je ouders en het product nivea nogal zwak, om een understatement te gebruiken.
Een potje creme.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhhhh. Misschien niet de meest taktische link nee..
Ik zou een klacht in dienen bij Nivea... misschien krijg je er nog iets mee..
Denk dat Feb wel een doelgroep is die ze moeilijk bereiken. Mannelijke studenten die vaak in het nachtleven te vinden zijn. Die zijn te stoer voor een nachtcremepje!quote:
welkom in 2011, waar de mannen meer smeren dan de vrouwensquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Denk dat Feb wel een doelgroep is die ze moeilijk bereiken. Mannelijke studenten die vaak in het nachtleven te vinden zijn. Die zijn te stoer voor een nachtcremepje!
Die van mij krijg je met geen stok aan de cremes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkom in 2011, waar de mannen meer smeren dan de vrouwens
vandaar dat mijn tas zo zwaar isquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
sssstt! Niet zo hard! Straks weet iedereen het.
Pallet zout, da's pas zwaar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vandaar dat mijn tas zo zwaar is![]()
PI! PI! zout! pallets!
van die creme dat je er wakker uitziet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Denk dat Feb wel een doelgroep is die ze moeilijk bereiken. Mannelijke studenten die vaak in het nachtleven te vinden zijn. Die zijn te stoer voor een nachtcremepje!
ligt eraan....niet als je een heeeeel klein palletje hebt.quote:
AAARGH gladde handen alert!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die van mij krijg je met geen stok aan de cremes.
Ok, handcreme, maar alleen na het klussen.
Overdrijven is ook een kunst!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
zal ik uit het raam springen zodat ik niet meer hoef te werken?
ik ben niet zo licht als een wolkje dat ik kan overdrijven als ik uit het raam springquote:
Dat is ook waar.quote:
Oe scherp!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben niet zo licht als een wolkje dat ik kan overdrijven als ik uit het raam spring
hakkûhquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:54 schreef Juup© het volgende:
Within Temptation - Ice Queen
When leaves have fallen
And skies turned into grey
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell
On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
You better believe
When she embraces
Your heart turns to stone
She comes at night when you are all alone
And when she whispers
Your blood shall run cold
You better hide before she finds you
Whenever she is raging
She takes all life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world
Whenever she is raging
She takes a life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world
She covers the earth with a breathtaking cloak
The sun awakes and melts it away
The world now opens its eyes and sees
The dawning of a new day
On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
You better believe
Whenever she is raging
She takes all life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world
Whenever she is raging
She takes all life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world
nog nieuws van het front?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
en maar klagen als de buren een keer geluid maken
Betrokkene heeft zelf niet meer gemaild, maar anderen wel, het schijnt er bij te horen, gevalletje borderline enzoquote:
Lekker kamperen Foef!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef FUFR het volgende:
Balen zeg! het wordt mooi weer in het weekend
Dat maakt het minder erg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Betrokkene heeft zelf niet meer gemaild, maar anderen wel, het schijnt er bij te horen, gevalletje borderline enzo
oh heb ik dat!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik ook maar een psychische aandoening ga veinzen, dan kan je je als een achterlijke mongool gedragen, en niemand durft er kwaad om te worden
Mijn idee, maar iedereen loopt me nou af te sussen en te zeggen van "probeer de verstandigste te zijn, jij bent intelligenter" enzoquote:
quote:
JA HALLO, dat deden we op de kleuterschool.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn idee, maar iedereen loopt me nou af te sussen en te zeggen van "probeer de verstandigste te zijn, jij bent intelligenter" enzo
Dat jullie dat pikkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Betrokkene heeft zelf niet meer gemaild, maar anderen wel, het schijnt er bij te horen, gevalletje borderline enzo
te sussen? volgens mij te paaien dat je niet weg moetquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn idee, maar iedereen loopt me nou af te sussen en te zeggen van "probeer de verstandigste te zijn, jij bent intelligenter" enzo
Ik pik het ook niet, mijn buurman daarentegen is nogal van het zachtaardige soortquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat jullie dat pikken![]()
Niet raar bedoeld hoor
Je jaagt alle langwatersnuitlibellen weg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel genieten (de buren niet denk ik).
iedereen krijgt een contract en jij hebt er nog steeds geen, maar je moet je wel alles laten welgevallen..quote:
quote:
ja, ze zat in een techno topic verdwaald te zijn.quote:
Whaha... alweer blut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo SQ, ik ben blut, wil je dat lakje nog?
sommigen hebben het niet zo breed, blauwe.quote:
Je haalt 2 borderliners door elkaar. Dit is niet haar baas, maar die maffe uit de buurt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
iedereen krijgt een contract en jij hebt er nog steeds geen, maar je moet je wel alles laten welgevallen..
tegen de tijd dat ik het uit elkaar kan houden ben ik zelf een bordercolliequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je haalt 2 borderliners door elkaar.
Ik heb calculus supergoed gemaakt volgend mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:25 schreef FUFR het volgende:
arm kind..
zoek dan een baan en stop met dat zinloze gestudeer!
kijk naar dat volk hier. bijna niemand doet iets met zn studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |