dank je, maar ik heb ze al minimaal 10 jaar niet meer gezien.laatste keer was op de buriel van mijn stiefmoeder #3quote:
have fun met je broodje!quote:Op maandag 4 april 2011 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je, maar ik heb ze al minimaal 10 jaar niet meer gezien.laatste keer was op de buriel van mijn stiefmoeder #3
yhnxquote:
set me freequote:
Bel Herman anders ff op. Vindtie vast niet ergquote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
En niemand reageert nu op mijn mails, terwijl mijn bloed echt kookt
iedereen geCCt?quote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
En niemand reageert nu op mijn mails, terwijl mijn bloed echt kookt
wie gehts?quote:
druk, ook prive zoals je hebt gemerkt. Hoop dat de grootste drukte nu voorbij is. ben het een beetje zat met al die verplichtingsquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef -moppie- het volgende:
Morgen afspraak maken met neuroloog alhoewel de dokter niet zeker weet of hij er iets aan kan doen maar an is in ieder geval de zenuwbaan nagekeken! Dit gaat nog steeds over geur en smaak die ik mis
Streekziekenhuizen zijn altijd ruk, dit klinkt niet anders dan Veghel of Zoetermeer.quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef Inu het volgende:
Of dankzij jou omdat je de knoflook uit je eigen bek niet ruikt...
Gisteren trouwens wel weer duidelijk geworden dat ik NOOIT naar het ziekenhuis in Dordrecht wil, een nichtje van een vriendin die direct na der bevalling in de stress werd gejaagd omdat de gynaecologe tact mistZe kreeg te horen dat der kindje geen jongen of meisje was en dat ie meteen door moest naar het kinderziekenhuis, zonder dat ze hem mochten zien, achteraf blijkt het jongetje een kleine afwijking te hebben die gemakkelijk te fixen is als ie een jaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |