abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95267926
O+ O+ O+ O+ O+
en
O+ O+ O+ O+ O+
en
O+ O+ O+ O+ O+

Geheimpje vertellen aan mama. O+
pi_95287319
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Omdat O+ O+ O+ O+ O+ O+
[ link | afbeelding ]
Dit filmpje is zooooooooooo cute :D:D:D
  zondag 10 april 2011 @ 10:33:06 #103
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_95291949
Ik krijg morgen mijn eerste Redcat-(aanstaande)moeder!

Zeer benieuwd...
pi_95300351
Oooo! Meteen topic openen en heeeel veel foto's plaatsen he :)
  zondag 10 april 2011 @ 15:18:48 #105
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_95301512
Nou zo enthousiast als cat22 zal ik niet worden ;-) Volg dit topic wel met aandacht hoor, en zal dat ook zeker blijven doen.
Een foto in het kattentopic kan ik in ieder geval wel beloven. Goede reden om mijn camera weer eens wat vaker te gebruiken!
pi_95305942
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef Glesse het volgende:
Ik krijg morgen mijn eerste Redcat-(aanstaande)moeder!

Zeer benieuwd...
Leuk! Ga je d'r morgen bij het asiel ophalen?
Als je geen eigen topic wil maken mag je af en toe best wel eens een foto van het grut hier plaatsen. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95305979
Guess who vandaag de 400 grams grens heeft doorbroken? _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95306283
Sawyer?
  zondag 10 april 2011 @ 19:47:18 #109
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_95312654
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk! Ga je d'r morgen bij het asiel ophalen?
Als je geen eigen topic wil maken mag je af en toe best wel eens een foto van het grut hier plaatsen. ;)
Da's lief, en zal ik denk ik wel doen.
Ja morgen na mijn werk ophalen bij het asiel. Ik ben zo benieuwd... Ook hoe alles verder geregeld en georganiseerd is, daar heb ik nu nog niet echt een beeld van...
pi_95313270
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:47 schreef Glesse het volgende:

[..]

Da's lief, en zal ik denk ik wel doen.
Ja morgen na mijn werk ophalen bij het asiel. Ik ben zo benieuwd... Ook hoe alles verder geregeld en georganiseerd is, daar heb ik nu nog niet echt een beeld van...
Ze zijn heel aardig en het vorige bestuur had de organisatie goed op orde. Sinds dit jaar is Redcat onderdeel van het asiel, maar houden ze vooralsnog die structuur vast (slim!). Als je vragen hebt kun je me altijd PMmen.
pi_95319236
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Guess who vandaag de 400 grams grens heeft doorbroken? _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk Juliet O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95319369
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik denk Juliet O-)
Als bitchness gewicht had wel ja. _O-

Maar de hoofdprijs gaat hier toch naar F_r. :)
pi_95319582
Ik wil een kitten he, geen volgroeide kat _O-
pi_95319639
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil een kitten he, geen volgroeide kat _O-
Dan kom hem nu maar ophalen. :P
pi_95319692
Wat groeien ze hard zeg. Ik Libby een grote poes?
En laat maar weten wanneer je een keer tijd hebt dat ik op kraamvisite kom.
pi_95319693
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan kom hem nu maar ophalen. :P
Don't tempt me! :o
  maandag 11 april 2011 @ 15:07:03 #117
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_95343540
Aanstaande moederpoes is gearriveerd.
In de auto op weg hiernaartoe gelukkig niet zo'n taferelen als bij cat. Omdat het reismandje op de stoel naast mij stond, meende deze jongedame (want dat is ze nog, hoe jong weet ik niet) haar pootje uit te moeten steken om haar nagels in mijn arm te hangen, die op dat moment net aan het schakelen was. Ook aangenaam kennis te maken ja...

Eenmaal thuis was ze snel al redelijk op haar gemak; na zo'n tien minuten te besteden aan haar welkomstmaal en wat snuffelen wilde ze alleen nog maar geknuffeld worden en aandacht hebben...
Ze schijnt nog drie weken te moeten voordat ze bevalt. Maar uit eerdere topics van deze reeks weet ik dat ik daar niet al te veel waarde aan moet hechten.

Hieronder een drietal foto's uit de eerste minuten:

edit: volgende keer wat kleinere fotootjes dus :-)
  maandag 11 april 2011 @ 15:09:42 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95343645
Wat een mooi koetjespoesje O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_95344041
Wat leuk dat je eerste bijna-moederpoes is gearriveerd, Glesse! :D Heb je zelf ook katten?
pi_95344458
Wat een dotje
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 15:32:49 #121
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95344476
Wat 'n mooie moeder O+ , die verdient toch wel een eigen topic ;)

Oeh, ze heeft zelfs een donkere rand rond haar iris O+
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_95345947
Wat een mooierd, Glesse! :o Binnenkort wordt het een echt koetje! Dan heeft ze en de kleurtjes en ze geeft melk! :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 april 2011 @ 17:25:26 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95349146
Wat een mooie aanstaande mama O+ Hoe heet ze?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 april 2011 @ 18:17:18 #124
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_95351323
Ben nu al teveel topic-kaper, dus zal vanavond een eigen topic openen....

Hier maar weer verder over het vetklepje Sawyer dan :D ?
pi_95354127
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:17 schreef Glesse het volgende:
Ben nu al teveel topic-kaper, dus zal vanavond een eigen topic openen....
Daar zullen je fans blij mee zijn. :P

Wat een mooie poes! O+ En dapper ook, dat ze al meteen ging eten. Dat heb ik bij nog geen enkele Redcat meegemaakt. De eerste week lijken de bakjes mysterieus leeg te gaan en de kattebak vol te raken: ik heb nooit een poes daar iets zien doen. _O-

Ze heeft al een lekker buikje maar je kunt inderdaad geen peil trekken op de bevallingsdatum. Misschien mag je voelen of haar kinderen bewegen: dan duurt het vaak tussen de 1 a 2 weken. De laatste week worden ze weer rustiger (lees:weinig plek). En als de haartjes rond de tepels wegtrekken en je koetje dikkere uiers krijgt, dan zou ik ook rekening gaan houden met een snelle bevalling.

quote:
Hier maar weer verder over het vetklepje Sawyer dan :D ?
Weinig over te melden. :P Maar toen ik vandaag Kate oppakte meende ik al te voelen dat ze voller was en zwaarder woog. En jawel! *O* Na 5 dagen van afvallen en heeeeel langzaam 10 gram bijkomen heeft ze er vandaag 20 gram bij gevroten! :D *O*

Morgen heb ik vrij, dan ga ik de mand eens omdraaien (als in: lage opstap voor) en eens kijken of ze op expeditie durven. Kate met haar ranke lijfje staat al echt op 4 pootjes, Sawyer en Juliet lukt dat nog niet zo goed, die hebben meer mee te torsen dus het wordt tijd voor gymnastiek. >:)
pi_95357984
  maandag 11 april 2011 @ 22:52:35 #127
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95369372
Yay voor dikke kittens *O*
pi_95387933
Photobucket ligt eruit. }:|

quote:
Images and videos may continue to serve during this short maintenance.
Short my ass, het is al prijs vanaf zeker 9 uur vanmorgen. En ik wil schetige verse kitten foto's en een fillumke uploaden!
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:03:46 #129
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95387959
Stomme emmert }:|
pi_95390728
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Oognip het volgende:
http://nl.tinypic.com/ :Y
Ik ken hem, maar heb geen zin om de helft van dit nest op PB en de andere helft op tinypic te hebben. Ik wacht nog maar even door.
pi_95391077
Photobucket doet het wel gewoon bij mij

De kleine katjes gaan echt als een speer he
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_95391652
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef WinnieWana het volgende:
Photobucket doet het wel gewoon bij mij
Wat raar! Hier krijg ik nog steeds de onderhoudsmelding en al mijn plaatjes in dit topic zijn ook weg.
quote:
De kleine katjes gaan echt als een speer he
Zeker, ze doen het echt lekker. :Y
Ik heb net voor Libyy een date afgesproken: op bevrijdingsdag wordt ze bevrijd van een aantal organen. :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:27:40 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_95392172
Photobucket hier is ook gewoon in orde. Plaatjes in dit topic niet, daar zijn ze nog aan het sleutelen, blijkbaar. Vreemd wel. Ik wil foto's zien :(!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_95392542
PB hatezzzz me. :'(

En ik ben nog wel zo'n frequente gebruiker. ;(
pi_95394023
Die van Poeke doet het ook nog gewoon: Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk!
pi_95398114
Homepage doet het nog wel maar daarna is het weer onderhoud. :{

Maar Tombo kan trots zijn: Sawyer heeft als eerste (en enige tot dusver) zijn eerste waggeltjes buiten de mand gewaagd. *O* Volgens mij vond hij er niks aan. _O-
pi_95410256
Die Sawyer! Lekkere dikkie O+.

Ik vind RedCat zo'n goed initiatief ^O^ . Ik zou graag ook wel eens een mamapoes willen opvangen, maar dit jaar gaat het sowieso niet lukken ivm renovatie. Volgend jaar maar eens vriend voor proberen te porren ;)
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:52:30 #139
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_95421604
Nou in afwachting van PB dan maar even een rekenvraag voor cat: ik heb de topics wel grofweg doorgenomen, maar hoeveel moeders/kittens hebben via Fok! een huisje gevonden?
Niet dat ik daarvoor een eigen topic in de reeks geopend heb hoor, maar ik ben benieuwd...
pi_95422365
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Glesse het volgende:
Nou in afwachting van PB dan maar even een rekenvraag voor cat: ik heb de topics wel grofweg doorgenomen, maar hoeveel moeders/kittens hebben via Fok! een huisje gevonden?
Niet dat ik daarvoor een eigen topic in de reeks geopend heb hoor, maar ik ben benieuwd...
Dan moet ik zelf even tellen (en hopen dat ik niemand vergeet :@ ).
Op zich valt dat best mee. Of tegen, net hoe je er tegenaan kijkt.

Feitelijk is dat er maar eentje tot op heden (Tom, van nestje 4) . En nu dus Sawyer door Tombolafan. O+

Van het nestje van Yoko zouden Satsu en een broertje naar een fokster gaan, maar dat ging niet door omdat één van de kittens overleed, ik Satsu toen koos om te houden en zij graag twee broertjes wilde en de rest al vergeven was aan mensen die ik via een ander forum kende.
Leuk is dat iemand wel via Fok haar uit het asiel gehaalde poes herkende als moeder van één van mijn nesten. Leuk voor hen om haar verhaal te lezen, leuk voor mij om in haar definitieve huis op bezoek te gaan.

Probleem is dat veel fokkers zeer gecharmeerd zijn van Redcat maar een behoorlijk eind uit de buurt wonen. En dan is 130 euro, een eind op en neer rijden en - door de reisafstand- alsnog de tweede enting en castratie zelf betalen wel wat veel gevraagd. Kunnen ze net zo goed bij een opvangorganisatie bij hen in de buurt kijken. :)
pi_95422426
En PB doet het hier nog steeds niet. }:| Als het morgen nog zo is ga ik mailen.
pi_95454245
Ik ben blijkbaar heel speciaal. O+
Ik hoor bij 'that small percentage of users that is experiencing problems accessing their Photobucket account during maintanance'.

Maar ik moet niet vrezen, ze werken heul hard om het op te lossen. Al anderhalve dag. }:|
pi_95471260
Ja en wij blijven gewoon klagen en om foto's zeuren, dat begrijp je wel ;)
pi_95484990
Stomme PB wij willen foto's zien
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 12:10:50 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95485064
Zet je ze zolang op tinypic of zo O-) Beetje creatief zijn :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95507198
Mijn plaatjes lijken het weer te doen maar uploaden mag ik nog niet. En omdat ik mijn foto's liever niet over 2 sites verspreid moeten jullie het nog even met een foto van Libby doen. Want ze staat op de site. :)

Inmiddels leren de kittens steeds meer bij. Kate maakt al flinke expedities buiten de mand en dan wordt Sawyer ook nieuwsgierig. Juliet vindt de mand nog steeds prima. En dat mag, ze zijn immers pas 3 weken (vannacht).
pi_95507288
Ik dacht een foto update
Wat een tegenvaller
pi_95514199
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Mijn plaatjes lijken het weer te doen maar uploaden mag ik nog niet. En omdat ik mijn foto's liever niet over 2 sites verspreid moeten jullie het nog even met een foto van Libby doen. Want ze staat op de site. :)

Inmiddels leren de kittens steeds meer bij. Kate maakt al flinke expedities buiten de mand en dan wordt Sawyer ook nieuwsgierig. Juliet vindt de mand nog steeds prima. En dat mag, ze zijn immers pas 3 weken (vannacht).
Wat gaat dat snel met de kleintjes O+
Een vraagje, waarom staat Libby bij de kittens, ik dacht dat de moederpoezen bij het asielsite kwamen te staan.
Want als iemand kittens zoekt pakken ze niet zo snel een oudere kat en ik gun Libby snel een baasje O+
De poes Kootje van het andere topic staat ook bij het asiel erbij.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_95514520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat gaat dat snel met de kleintjes O+
Een vraagje, waarom staat Libby bij de kittens, ik dacht dat de moederpoezen bij het asielsite kwamen te staan.
Want als iemand kittens zoekt pakken ze niet zo snel een oudere kat en ik gun Libby snel een baasje O+
De poes Kootje van het andere topic staat ook bij het asiel erbij.
Da's apart. Normaal stonden moederpoezen nooit op de asielsite tot hun kittens de deur uit waren en zij naar het asiel moesten. Misschien dat Kootje erop staat omdat ze nog niet bevallen is? Want ik ben all for adverteren op meerdere plekken. Libby heeft nu nog geluk, omdat er weinig kittens op de site staan, maar als we 2 maanden verder zijn dan vallen moederpoezen weg tegen al het jonge grut wat in de aanbieding is.
Ik ga eens bij Redcat informeren wat nu precies de afspraken zijn.
Kootje bij het asiel erop: Libby ook! :P
pi_95515151
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's apart. Normaal stonden moederpoezen nooit op de asielsite tot hun kittens de deur uit waren en zij naar het asiel moesten. Misschien dat Kootje erop staat omdat ze nog niet bevallen is? Want ik ben all for adverteren op meerdere plekken. Libby heeft nu nog geluk, omdat er weinig kittens op de site staan, maar als we 2 maanden verder zijn dan vallen moederpoezen weg tegen al het jonge grut wat in de aanbieding is.
Ik ga eens bij Redcat informeren wat nu precies de afspraken zijn.
Kootje bij het asiel erop: Libby ook! :P
Ja dat is precies wat ik bedoel, we willen niet dat Libby vergeten wordt O+
pi_95538013
Photobucket is up! *O*
Dus nog de foto's van dinsdag.

Libby neemt wat meer tijd voor haarzelf

Zussies O+

Kate zit al rechtop als een grote poes

Kijk haar al eens recht op die pootjes staan! (nog geen drie weken oud :D *trots*)

Sawyer

Juliet kan heel relaxed liggen

En slaapt overal doorheen, zelfs als er een broer op ligt :')
pi_95538287
Die kop! :D Echt van: HUH? :?

_O- _O- _O- Hij doet me wel een beetje aan Nelis denken ergens O+
pi_95538381
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef tombolafan het volgende:
HUH? :?
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- Hij doet me wel een beetje aan Nelis denken ergens O+
O+

Hij is met afstand de grootste qua gewicht maar misschien juist door die vetjes heeft hij echt nog een kitten uiterlijk. De half ingeklapte oortjes voegen die extra touch toe. Zijn zusje beginnen al meer in vorm te raken.

Sawyer: een leven vol verbazing. _O-
pi_95538455
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O+

Hij is met afstand de grootste qua gewicht maar misschien juist door die vetjes heeft hij echt nog een kitten uiterlijk. De half ingeklapte oortjes voegen die extra touch toe. Zijn zusje beginnen al meer in vorm te raken.

Sawyer: een leven vol verbazing. _O-
Lijkt sprekend toch:

_O- _O- _O-
pi_95538509
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Lijkt sprekend toch:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Blik bier en de afstandbediening erbij en je bent klaar. _O-
* Cat22heeft ook zo'n foto van Naartjie. :')
pi_95538633
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Blik bier en de afstandbediening erbij en je bent klaar. _O-
* Cat22heeft ook zo'n foto van Naartjie. :')
Ja, zie die blik van "je staat voor mn beeld }:| "

Sawyer gaat beter opgevoed worden :7
pi_95538740
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, zie die blik van "je staat voor mn beeld }:| "

Sawyer gaat beter opgevoed worden :7
Naartjie is met 8 weken bij mij komen wonen. Het hielp niet. :')
pi_95538808
Hoe zal ik dit filmpje eens noemen?
Klooiende kittens, lijkt me wel passen. _O-
pi_95544385
Wat zijn ze gegroeid,en wat zijn ze mooi O+
pi_95546470
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Naartjie is met 8 weken bij mij komen wonen. Het hielp niet. :')
Ik doe gewoon "PSSSSSSHT }:| "
pi_95558055
Wat zijn ze al groot zeg. En wat een dappere dames al
pi_95563721
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat zijn ze al groot zeg. En wat een dappere dames al
:{w EN heer he }:|
pi_95569590
Libby staat op de site O+
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:13:18 #164
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95574361
Het worden al eckte poessies O+
pi_95698089
Al 3 dagen niet gepost ;(
pi_95698204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
Al 3 dagen niet gepost ;(
Inderdaad, waar zijn de fans? :D

Morgen (vandaag) ga ik weer foto's maken. Onder meer van een halve kilo katertje. :|W
pi_95698260
Fan meldt zich! :D Een halve kilo, allemachtig..
pi_95698412
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Morgen (vandaag) ga ik weer foto's maken. Onder meer van een halve kilo katertje. :|W
OMG _O-
Arme toekomstige baas van dat katertje :X
pi_95701210
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nog een fan voor update en foto's O+
pi_95702159
Allemachtig, die kleintjes groeien dan snel zeg :{ Wat geef je Libby te eten dat ze zoveel slagroom geeft?
pi_95702280
MELD!!!!!!!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_95702483
Ik wacht op nieuwe foto's
pi_95703616
Fan meldt :Y
pi_95703675
Fan meldt zich.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:15:37 #175
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_95706315
Lurkende fan meldt zich ook :P
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_95707093
Sorry fans, nog geen foto's maar ik wilde even deze oproep plaatsen die ik net van Redcat kreeg. Wie weet lurken er fokkers in de regio Eindhoven die ik hiermee over kan halen.

quote:
Ik wil bij deze een dringend verzoek doen. We hebben gastgezinnen nodig voor moederpoezen. Op dit moment zijn er vooral moederpoezen die zich aanbieden bij ons en we zoeken nog extra plekken. Wie helpt ons hiermee? Ik hoor het graag als je nog een warm plekje hebt voor een aanstaande mama en een veilig mandje voor de kittens.
Please? O+
pi_95707375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Lijkt sprekend toch:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_95707403
En ik ben verliefd op Juliet O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_95710047
Foto's!

Ze durven nu allemaal uit de mand en Libby vindt het best.

Tevreden moeder

Kate poseert

En beklimt Mount Cat (de rieten stoel gaat iets beter)

Sawyer zijn oortjes worden nu ook volwassen, maar hij blijft qua uiterlijk de baby van het stel (met zijn 550 gram _O- )

Kate kan al een beetje spelen, met mamma of met muisjes

Sawyer begint het nu ook te ontdekken.

Juliet met haar stralende blauwe oogjes. O+

Ik had Libby maar weer eens geborsteld, er komt telkens een halve poes af. :')

Eigen team spammen: de mand waarin ik het kattespeelgoed verzamel wordt dankbaar gebruikt. O+
pi_95711342
Ooh leuke foto's O+
Ze hebben allemaal nog een beetje blauwe ogen ofniet?

Ze zijn alleen niet klikbaar :'(
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_95711735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:40 schreef WinnieWana het volgende:
Ooh leuke foto's O+
Ze hebben allemaal nog een beetje blauwe ogen ofniet?

Ze zijn alleen niet klikbaar :'(
Alle kittens hebben blauwe oogjes, dat gaat rond week 6 veranderen naar de definitieve kleur. :)
pi_95712248

O+ O+

Weet je zeker dat je nog een Libby hebt en inmiddels geen naaktkat? :P
pi_95712299
En nu ze gaan wandelen kan ik ook meer filmpjes maken

pi_95713512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Sorry fans, nog geen foto's maar ik wilde even deze oproep plaatsen die ik net van Redcat kreeg. Wie weet lurken er fokkers in de regio Eindhoven die ik hiermee over kan halen.

[..]

Please? O+
Hier is wel een mamapoes welkom maar in juni moet ze dan echt weg zijn.
Ik weet dus niet of redcat wat aan mij heeft
pi_95718475
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Hier is wel een mamapoes welkom maar in juni moet ze dan echt weg zijn.
Ik weet dus niet of redcat wat aan mij heeft
Dat zou je met iemand van de organisatie moeten overleggen. Ik neem aan dat je de rest van het seizoen (logisch) geen nestje wil. Maar als je het volgend jaar wel weer zou willen doen dan is het een leuke manier om het nu te proberen, bij Redcat kunnen ze kijken naar moederpoezen die al jonge kittens hebben en dus in juni zeker weg zijn.
pi_95721265
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW O+
pi_95721965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef tombolafan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW O+
Wat vond je van het laatste filmpje? Kleine Sawyer neemt het op tegen de grooote deken. O+ En bijt hem helemaal dead. _O-
pi_95722028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat vond je van het laatste filmpje? Kleine Sawyer neemt het op tegen de grooote deken. O+ En bijt hem helemaal dead. _O-
Ja, en hij besluipt hem ook *O*
Is het al bijna 21 mei? :') Ik wil hem nog onder de kilo mee hoor _O-
pi_95722306
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, en hij besluipt hem ook *O*
Is het al bijna 21 mei? :') Ik wil hem nog onder de kilo mee hoor _O-
Ik zou maar vast aan de gewichten gaan hangen. Binnenkort gaat hij zelf eten. _O-
pi_95722358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zou maar vast aan de gewichten gaan hangen. Binnenkort gaat hij zelf eten. _O-
Als ik hem de 7e te zwaar vind steel ik hem gewoon :{w
pi_95722385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als ik hem de 7e te zwaar vind steel ik hem gewoon :{w
:o :(

SPOILER
pi_95722450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:o :(

SPOILER
12e bedoel ik :') Al die data :X
pi_95722471
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

12e bedoel ik :') Al die data :X
Je hebt er gewoon teveel haast mee. _O-
pi_95723041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je hebt er gewoon teveel haast mee. _O-
Ja ;(
pi_95726426
Ze worden nu nog leuker vind ik O+

hebbuuuuuuuuuuuhh
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:45:44 #196
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_95728078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Please? O+
Ik niet, zou graag willen, maar
*ik werk drie dagen p/w, vinnik zielig
*ik wil geen ruzie met de drie 'stoere'(...) katers hier
*gevaarlijk, want voor ik het in de gaten heb ben ik een kattenvrouwtje met klachten van de buurt.

Maar ik ga het een vriendin van me vragen, wie weet :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_95729084
Wat bewegen ze zich nog zo lekker sullig! O+
pi_95734119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik niet, zou graag willen, maar
*ik werk drie dagen p/w, vinnik zielig
Ik ook (en regelmatig meer), zolang moeder erbij is, hebben zij en die kinders genoeg te doen. En als ze groter zijn kunnen ze gezellig in de woonkamer spelen als je thuis bent.
quote:
*ik wil geen ruzie met de drie 'stoere'(...) katers hier
Dat herken ik. Ze zullen vast weer even boos op me zijn als het spul naar de woonkamer komt. En dat is altijd schipperen tussen eigen katten in de kamer, samen met kittens, of moeder en kittens in de kamer. Tot op heden lukt het wonderwel, iedereen moet een beetje inschikken maar dan is het best gezellig. :)
quote:
*gevaarlijk, want voor ik het in de gaten heb ben ik een kattenvrouwtje met klachten van de buurt.
Riep iedereen ook over mij, maar tot op heden valt dat best mee! *)
quote:
Maar ik ga het een vriendin van me vragen, wie weet :)
Leuk, dank je! ^O^

Enne... als het voor jou niet goed voelt, moet je het niet doen. Maar de bezwaren die je noemt spelen ook in mijn huishouden, en voor mijn gevoel kan het wel. Maar nogmaals: ieders eigen situatie en eigen grenzen. :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:42:08 #199
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_95736001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:

O^

Enne... als het voor jou niet goed voelt, moet je het niet doen. Maar de bezwaren die je noemt spelen ook in mijn huishouden, en voor mijn gevoel kan het wel. Maar nogmaals: ieders eigen situatie en eigen grenzen. :)
Tis vooral het laatste punt. Ik ben iemand waar ze aanbellen met uit de boom gevallen vogels, verloren gelopen hondjes en konijnen die te groot worden. En vaak blijf ik er mee zitten, ik kan ze niet meer wegdoen. En aangezien ik EN een kattenmens ben EN op kneusjes val, weet ik dat ik elke keer een innerlijke strijd aan moet gaan om geen kitten te houden. En dat wil ik mezelf niet aandoen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_95738801
Juliet O+

En ik woon niet in de buurt van Eindhoven ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')