Ik ga duimen voor Libbyquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Kan best dat ze alsnog voor haar gaan. Ze vonden het wel een leuke poes. Maar als de andere mamma vrolijk op ze af komt lopen dan is de keuze gauw gemaakt natuurlijk.
Wb de kittens:
Sawyer drinkt water als een grote vent, Kate eet kattegriten vond het snoepje wat mamma versmaadde erg interessant om aan te likken maar kreeg dat natuurlijk niet weg.
En beiden kunnen zich inmiddels van de bank afstorten (weer erop klimmen lukt nog niet). Juliet vindt het allemaal nog wat spannend.
Dan heeft ze toch pech cuz I ain't hiring.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ga duimen voor Libby, maar misschien heeft Libby wel bedacht dat het haar wel bevalt bij jou en je weet katten zijn kieskeurig over welk personeel ze aannemen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch pech cuz I ain't hiring.Hoe lief ze ook is.
Jij je zin.quote:
Ik had je al in het begin gezegd dat je die kittenbak pas moest gaan bestellen na mijn 'go'.quote:
Ik ooooook!quote:nee, vet cool!Ik heb zin in eind mei!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Tombo... laat voor Sawyer die kittenbak maar zitten![]()
Hee mam, wat doe je daar?
[ afbeelding ]
Ik
[ afbeelding ]
Moet
[ afbeelding ]
En zal
[ afbeelding ]
Erin![]()
[ afbeelding ]
Gelukt!![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft er vijf minuten rond zitten graven.![]()
Check me.![]()
[ afbeelding ]
En eruit kan ik ook al.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ze ligt er nog steeds.quote:
Ahem... dit was gewoon eruit vallen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Glesse het volgende:
Die laatste kattenbakfoto is echt hilarisch... Heel nonchalant als een volwassen kat uit de kattenbak stappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |