SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steeheen! Huilend, huilend, helemaahaal alleeheen!"
Ik kijk niet, ik luister... maar ook dat is erg....quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
vind dit toch wel erg hoor, om hier naar te kijken. naar andermans leed...
valssssssquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef cindy11 het volgende:
Joana kamer van de waarheid!
Ik moet je mededelen(grafstem) dat helaas er nog een slachtoffer is gevallen van de praktijken van Dennis!
Hij heeft besloten de hangwallen van je bullie te laten optrekken,zodat jullie als bazin en hond meer op elkaar lijken.
Na de operatie mag je contact opnemen met je moeder,die alles regeld! (je mag nu het huis weer in...)
Doe ff normaal joh.quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeeeerlijk ik krijg er geen genoeg van
wij zijn het altijd met elkaar eens, maar hoe langer ik het zo bekijk en hoe ze praat ik twijffel nog steeds of het echt zo is.........quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Blackprinces het volgende:
Oke nu jankt ze wel echt, ik zet m op mute voor ik mee ga janken
precies, en zo denk ik er ook overquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
DAAR!!! Dat is dat geniepige hoog hysterische nepteringhuilen wat ze ook deed toen ze los wilde van Gerard.. nu weet je 200% dat het acteren is! Vieze kudthoer!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef cindy11 het volgende:
Joana kamer van de waarheid!
Ik moet je mededelen(grafstem) dat helaas er nog een slachtoffer is gevallen van de praktijken van Dennis!
Hij heeft besloten de hangwallen van je bullie te laten optrekken,zodat jullie als bazin en hond meer op elkaar lijken.
Na de operatie mag je contact opnemen met je moeder,die alles regeld! (je mag nu het huis weer in...)
Hoezo, ik vijnd het ook wel wat hebben. Eindelijk een beetje sensatie.quote:
bommie ik denk het ,jij zegt het !quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
DAAR!!! Dat is dat geniepige hoog hysterische nepteringhuilen wat ze ook deed toen ze los wilde van Gerard.. nu weet je 200% dat het acteren is! Vieze kudthoer!
Ik eigenlijk ook een beetjequote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt het best zielig voor Jo, maar kunnen we echt niks anders op de streams krijgen dan dit..
dus dat, ze heeft echt verdrietquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef meneertje1972 het volgende:
het gehuil van Monique doet me niks maar dit doet me wel wat hoor
volgens mij heb je helemaal gelijk, zo nep als maar watquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |