Ik mag -van hem- hopen op het laatste. Zij is er namelijk wel steeds voor hem.quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Zou Flip vannacht netjes in zijn eigen bed (Aafkes bed) blijven liggen of als hij Jo hoort huilen haar gaan troosten (misschien mag hij nu eindelijk onder de dekens liggen)
kaboutermeisje heb ik ooit geleerdquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steeheen! Huilend, huilend, helemaahaal alleeheen!"
of dat lied van Thomas Bergequote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
is het misschien leuk om nu het gevoelige lied : nooit meer naar huis van ene Huub erin te gooien
Flip gaat Jankteef gewoon smegmalippen bezorgenquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ransjih het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Zou Flip vannacht netjes in zijn eigen bed (Aafkes bed) blijven liggen of als hij Jo hoort huilen haar gaan troosten (misschien mag hij nu eindelijk onder de dekens liggen)
[/quote
:N ] zou wel snel zijn maar zou me ook niet verbazen in deze hectische tv tijd
Ik dacht dat Joanne de slaapkamer binnenkwam, maar het was Mo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steeheen! Huilend, huilend, helemaahaal alleeheen!"
Ik kijk niet, ik luister... maar ook dat is erg....quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
vind dit toch wel erg hoor, om hier naar te kijken. naar andermans leed...
valssssssquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef cindy11 het volgende:
Joana kamer van de waarheid!
Ik moet je mededelen(grafstem) dat helaas er nog een slachtoffer is gevallen van de praktijken van Dennis!
Hij heeft besloten de hangwallen van je bullie te laten optrekken,zodat jullie als bazin en hond meer op elkaar lijken.
Na de operatie mag je contact opnemen met je moeder,die alles regeld! (je mag nu het huis weer in...)
Doe ff normaal joh.quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeeeerlijk ik krijg er geen genoeg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |