SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
Verhaaltje horen? Ben naar Vitesse geweest vandaag, was leuk. Eerst de skybox en daarna ben ik naar het café van Koos geweest, alwaar een honderdtal hooligans aan het genieten waren van Nederlandstalige muziek. Mijn eerste eredivisie wedstrijd, gedaan in stijl. Oh ja, een bekende acteur was met mij aan het flirten (tenminste, ik weet niet hoe hij heet, volgens mij is het een bekende acteur, lekker ding van eind 40 maar na 5 minuten had ik het wel gehad met zijn 'gedoe').
Ik ben naar Ajax geweest vandaag, was ook leuk. Mijn 170e eredivisiewedstrijd, en 3-0 gewonnen, in stijl!quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
Verhaaltje horen? Ben naar Vitesse geweest vandaag, was leuk. Eerst de skybox en daarna ben ik naar het café van Koos geweest, alwaar een honderdtal hooligans aan het genieten waren van Nederlandstalige muziek. Mijn eerste eredivisie wedstrijd, gedaan in stijl. Oh ja, een bekende acteur was met mij aan het flirten (tenminste, ik weet niet hoe hij heet, volgens mij is het een bekende acteur, lekker ding van eind 40 maar na 5 minuten had ik het wel gehad met zijn 'gedoe').
Heel toevallig een lange beeldschone blonde dame tegengekomen daar? Hanke heet ze.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
Heeft 'ie je niet uitgescholden?quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ben naar Ajax geweest vandaag, was ook leuk. Mijn 170e eredivisiewedstrijd, en 3-0 gewonnen, in stijl!
Ik heb wel even met Jack Wouterse gesproken, ook een 'bekende acteur' van eind 40. Niet mee geflirt.
Nee. Alleen maar Tokkies in Koos zijn hol. En die zijn per definitie niet beeldschoon wegens te hoog luipaard gehalte.quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heel toevallig een lange beeldschone blonde dame tegengekomen daar? Hanke heet ze.
Nu kan me dat voetbalgebeuren niet echt boeien, maar waarom was je na 5 minuten klaar met 'zijn gedoe'?quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Seven. het volgende:
Deze mag niet verloren gaan natuurlijk.
[..]
Paiq oaquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef BlakeGriffin het volgende:
Wat zijn de beste sites? (liefst gratis)
Registreer je je altijd met naam en toenaam (en foto)? Of sommige dingen anoniem (username?)
Zal vast wel eerder besproken zijn maar toch..
Gewoon, vervelende man met zijn ge 'schat, je bent echt bééldig' *elleboog bij zijn vriend tussen de ribben* 'niet waar?' en die kerel keek dan weer erg verveeld alsof het hem geen fuck interesseerde. Totaal onoprecht., er kwam een heel geforceerd gesprek op gang en dat heb ik dan maar afgekapt met een 'luister kerel, ik ga maar weer eens bij mijn collega's staan' na één of ander dom grapje waar ik niet om kon lachen. Met die arm om me heen en zo, kan ik toch al niet uitstaan. En toen greep hij me bij mijn pols en heb ik gezegd dat ik wel wat beters te doen had dan naar zijn gezwets te luisteren. Kwam hij later nog om mijn nummer vragenquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu kan me dat voetbalgebeuren niet echt boeien, maar waarom was je na 5 minuten klaar met 'zijn gedoe'?
Ik had het over de business lounge/skybox.quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar Tokkies in Koos zijn hol. En die zijn per definitie niet beeldschoon wegens te hoog luipaard gehalte.
Elke man roept dat hij nóóít kinderen wil op een bepaald punt in zijn leven.quote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zit eraan te denken om mij eens ergens te gaan inschrijven. Maar ik twijfel nog een beetje: het is pas een dikke maand uit (1,5 jaar wat gehad) en ik vind het een beetje lullig naar mijn ex toe... Maar aangezien ik al maandenlang twijfels had lijkt het voor mij alsof het al maanden uit is
Ik zat een beetje rond te kijken en het valt me echt op dat enorm veel vrouwen (ik zoek bij 27 - 32 jaar) bij kinderwens "ja" hebben ingevuld. Ik zie het niet zo zitten om kinderen te krijgen: gaat nog een probleem worden wellicht...
Ook daar weinig mooie vrouwen, niemand is me in het bijzonder opgevallen. Dat hol van Koos zit trouwens naast de perslounge, je moet wel enorm fan zijn om dat te huren hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had het over de business lounge/skybox.
Ik ben 31 en ik heb een grote afkeer tegen kinders dus ik vraag het me afquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Elke man roept dat hij nóóít kinderen wil op een bepaald punt in zijn leven.
Dat klinkt inderdaad best sneu.quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Seven. het volgende:
Gewoon, vervelende man met zijn ge 'schat, je bent echt bééldig' *elleboog bij zijn vriend tussen de ribben* 'niet waar?' en die kerel keek dan weer erg verveeld alsof het hem geen fuck interesseerde. Totaal onoprecht., er kwam een heel geforceerd gesprek op gang en dat heb ik dan maar afgekapt met een 'luister kerel, ik ga maar weer eens bij mijn collega's staan' na één of ander dom grapje waar ik niet om kon lachen. Met die arm om me heen en zo, kan ik toch al niet uitstaan. En toen greep hij me bij mijn pols en heb ik gezegd dat ik wel wat beters te doen had dan naar zijn gezwets te luisteren. Kwam hij later nog om mijn nummer vragen. Ik ken hem van gezicht in ieder geval, meen me te herinneren dat hij een acteur is. Hij ljikt op Rik Launspach (ik ben De Storm aan het lezen, mooi
).
Tic-tac-tic-tacquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know. Ghe, hij vroeg of ik niet wist wie hij was, pas toen besefte ik me dat hij me wel bekend voorkomt. Ik zo 'eh, nee?quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad best sneu.Maar goed, jij snapt ongetwijfeld wel dat niet alle mannen zo zijn.
Hmm, OK. Je bent toch mijn type niet dus dan is het in één klap irrelevant.quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ik heb een grote afkeer tegen kinders dus ik vraag het me af
Kut, ik ben geen manquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde.quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Seven. het volgende:
I know. Ghe, hij vroeg of ik niet wist wie hij was, pas toen besefte ik me dat hij me wel bekend voorkomt. Ik zo 'eh, nee?' en ook niet doorgevraagd.
Nee, dat je je uberhaupt niet voor kan stellen dat iemand níet weet wie je bent... wat jammer, ben nu nóg nieuwsgieriger naar wie het nu isquote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde.
Dat doet bijna elke BN'er. Zijn allemaal zulke aandachtsgeile mannetjes.quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde.
Dat interesseert me nu echt geen ene reet. Maar goed, ik ben dan ook geen vrouw.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, dat je je uberhaupt niet voor kan stellen dat iemand níet weet wie je bent... wat jammer, ben nu nóg nieuwsgieriger naar wie het nu is
Een ex-huisgenoot was ook zo. Die kwam elke dag thuis met een verhaal over een lief meisje in de bus, en dat 'ie verliefd is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef VacaLoca het volgende:
Oh god ik ben echt zo'n kansloze aan het worden die meteen vlief is op elke mooie meid die leuk naar 'm lacht
Symptoom van te lang droog staan, me dunkt.
Gast!! Lig je er serieus wakker van?! Das idd best sneuquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het zal ergens allemaal heel romantisch, schattig en lief overkomen dat ik elk meisje dat ik ontmoet en leuk vind beter wil leren kennen.
Maar a) is dat niet realistisch b) komt het gewoon voort uit een gemis en dat is niet schattig maar gewoon een treurig feit.
Ik denk niet dat bv jij er wakker van ligt Silenus, als je een leuk exemplaar trof op een dag maar je die ws nooit meer zal zien. Want jij weet dan dat je volgende dag een date hebt met eentje die ook leuk is.
Ofwel, ik wil niet schattig zijn, ik wil gewoon ontmoeten+vervolg en niet alleen ontmoeten. Want dat is gewoon irritant.
Bij wijze van spreken, duhquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast!! Lig je er serieus wakker van?! Das idd best sneu
Ohquote:
Je weet helemaal niet of die kans er ligt of niet, dus je hebt er niks meer gewonnen, maar ook niet verlorenquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind het alleen Jammer met hoofdletter J. Meer niet.
Ik kan af en toe wat zuur zijn over misgelopen kansen. Dat de kans er ligt en je het niet goed benut. En je dan achteraf bedenkt hoe je er meer uit had kunnen halen, maar dat je daar geen fuck aan hebt. Dus wat ik hiet nu spui.
Verder ga ik zo gewoon heerlijk slapen.
Naja ook weer niet heeeel vaak, anders zou iemand leuk vinden ook betekenisloos worden. Dat van vliefd worden op elke meisje dat maar leuk lacht was ook bij wijze van spreken. Maar het komt in de buurt. Meisje van donderdag was een halfdronken gesprekje maar vond ik echt heel leuk en dat was op basis van een half uur ouwehoeren en treinmeisje gewoon omdat feit dat ze gesprek gaande wilde houden leuk was omdat ik juist ff onzeker ben over uiterlijk e.d. dus das wel fijn dan + dat die laatste lach van haar wel indruk maakte. Dat wel.quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OhMaar je komt altijd zo serieus over
Maarehm, als je dan toch zo vaak een meisje tegenkomt dat je leuk vindt (ook al gebeurt er niets mee) dan is er toch eigenlijk niets aan de hand? Je weet toch dat je over een paar dagen het volgende meisje tegen zult komen dat je leuk vindt
Klopt. Nogmaals gaat het niet om dit meisje an sich maar om mijn eigen handelen en dat ik idd niks verloren heb maar op zo een manier ook nooit wat zal winnen. Dit is slechts een voorbeeld.quote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of die kans er ligt of niet, dus je hebt er niks meer gewonnen, maar ook niet verlorenZo zie ik het althans. Misschien deed ze gewoon aardig en bedoelde ze er verder niets mee. Maak je niet zo druk
Ja klopt. Ik had gewoon verder praatje moeten maken (kan ik ook prima, probleem zit m meer in de omschakeling) en dan als al snel bij eindbestemming ben mn nummer opschrijven en geven bij fijne avond wensen. Als je dan een smsje krijgt is helemaal top. Zo niet, ok duidelijk. Maar dan heb je iig geprobeerd ja.quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef kastanova het volgende:
Mweh, ik kan het op zich wel begrijpen... Echter, het enige wat in jouw geval een oplossing is, is schijt hebben aan de wereld en gewoon uitspreken hoe je over mensen denkt.
Stel dat je dan, in het slechtste geval, na 10 pogingen slechts 1 positieve reactie hebt, is dat er nog altijd 1 meer dan nu, de rest is bonus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd zal het leren...quote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef erik81 het volgende:
Leuke date gehad afgelopen vrijdag via Lexa.
Op zich leuk meisje, lekker sushi wezen eten en een ijsje na afloop, daarna braaf voor de deur van haar huisje afgezet, wellicht volgende week weer een date. Eens kijken waar we uit gaan komen, dingen als klik of verliefd of zo ben ik nooit zo'n ster in, ik vind het al snel gezellig
Succes gast, klinkt erg goed. Misschien dat de vonk overslaat op je tweede datequote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef erik81 het volgende:
Leuke date gehad afgelopen vrijdag via Lexa.
Op zich leuk meisje, lekker sushi wezen eten en een ijsje na afloop, daarna braaf voor de deur van haar huisje afgezet, wellicht volgende week weer een date. Eens kijken waar we uit gaan komen, dingen als klik of verliefd of zo ben ik nooit zo'n ster in, ik vind het al snel gezellig
Ja, dat kan of het gebeurt juist niet. Kijk een date kan gezellig zijn maar net zo'n dooddoener zijn... heb zo vaak leuke en gezellige dates gehad maar uiteindelijk weinig succesvol. Dus niet te vroeg gaan juichen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Succes gast, klinkt erg goed. Misschien dat de vonk overslaat op je tweede date
Tja ik kan er niet echt over meepraten maar ik vind het wel leuk om de ervaringen hier te lezenquote:Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, dat kan of het gebeurt juist niet. Kijk een date kan gezellig zijn maar net zo'n dooddoener zijn... heb zo vaak leuke en gezellige dates gehad maar uiteindelijk weinig succesvol. Dus niet te vroeg gaan juichen.
Exactly, als ik niet meteen die aantrekkingskracht voel, komt het bij een vervolgdate niet zomaar ineens wel, ongeacht hoe gezellig het met iemand is (heb nog nooit een ongezellige date gehad eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, dat kan of het gebeurt juist niet. Kijk een date kan gezellig zijn maar net zo'n dooddoener zijn... heb zo vaak leuke en gezellige dates gehad maar uiteindelijk weinig succesvol. Dus niet te vroeg gaan juichen.
Dus het nut van een vervolg date als je geen aantrekkingskracht ervaart is om een gezellige avond te hebben?quote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Exactly, als ik niet meteen die aantrekkingskracht voel, komt het bij een vervolgdate niet zomaar ineens wel, ongeacht hoe gezellig het met iemand is (heb nog nooit een ongezellige date gehad eigenlijk).
Kijk doe je het alleen om te daten, om een relatie te krijgen uiteindelijk. Of doe je het om mensen te leren te kennen. Sommige daten met het 2e als prio en het 1e als leuke bijkomstigheid.quote:Op maandag 4 april 2011 14:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus het nut van een vervolg date als je geen aantrekkingskracht ervaart is om een gezellige avond te hebben?
Dat klinkt ook wel logisch, en zo leg je er minder druk op.quote:Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk doe je het alleen om te daten, om een relatie te krijgen uiteindelijk. Of doe je het om mensen te leren te kennen. Sommige daten met het 2e als prio en het 1e als leuke bijkomstigheid.
juistem! Daten moet vooral leuk en gezellig zijn en niet geforceerd.quote:Op maandag 4 april 2011 14:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel logisch, en zo leg je er minder druk op.
naja, aantrekkingskracht alsin die zou ik m'n bed niet uitschoppen heb ik al snel, aantrekkingskracht alsin met haar kan ik oud worden niet echt denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Exactly, als ik niet meteen die aantrekkingskracht voel, komt het bij een vervolgdate niet zomaar ineens wel, ongeacht hoe gezellig het met iemand is (heb nog nooit een ongezellige date gehad eigenlijk).
Daar geloof ik sowieso niet inquote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef erik81 het volgende:
[..]
naja, aantrekkingskracht alsin die zou ik m'n bed niet uitschoppen heb ik al snel, aantrekkingskracht alsin met haar kan ik oud worden niet echt denk ik
Uiteraard.quote:Op maandag 4 april 2011 10:22 schreef Silenus het volgende:
Tsja, treinmeisje is verleden tijd. Die ligt nu óf ergens dood en verkracht in een greppel (omdat jij haar niet hebt gewaarschuwd dat ze in de verkeerde trein zat) óf...en die kans is wat waarschijnlijker, ze zit nu gewoon op haar werk/college en is allang weer bezig met andere dingen.
Het mooie is dat het lente is en er dus een heel blik aan mooie lieve schattige meisjes is opengetrokken. Kortom: ga de trein in, en er zitten er weer duuzend. De volgende keer dus gewoon weer even een gesprek aanknopen en voor mijn part vraag je haar nummer of facebook. Je kunt beter tien keer op je bek gaan en daarna één emailadres krjigen dan het elf keer nooit proberen en op FOK verzuchten dat je jezelf een oelewapper vindt.
Ik ben ook 1 keer iemand tegengekomen in bus 70 van Zwolle naar Steenwijk. Wij waren dan wel niet aan het praten omdat we elkaar nog niet zagen, maar eenmaal op station in Steenwijk stapten we uit dus en zij moest wachten voor een oud dametje voorbij was en toen zagen we elkaar oog in oog. We keken elkaar toen ook de hele tijd aan terwijl we richting huis liepen, ik stak de weg over en zij ging op de brug over het spoor...quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef VacaLoca het volgende:
Meh. Vroeg net in trein aan meid die er al zat of ik wel in de goede zat. Want de display in de trein gaf stations van andere richting aan, en ik was lastminute de trein ingesprint zonder op bord te kijken. Nadat we bewerkstelligt hadden dat we toch in de juiste trein zaten ging ik ervan uit dat dat einde convo betekende en richtte mij alweer op mn mobiel en dacht zij duikt weer in dr boek. Maar ze praatte nog even door, wat me toch wel een goed teken lijkt, vooral omdat ze dus een boek had waar ze makkelijk weer naar terug kon.
Maar combo van moe + nog beetje bijkomen van sprint naar trein + besef dat ik er over 4 min alweer uit moest deed mij er niet echt goed verder op inhaken. Dus alsnog 3,5 minuut in stilte met eigen ding verder.
Bij uitstappen, toen ik nog wel ff fijne avond wenste zag ik pas hoe leuk ze was toen ze lief lachend doei zei.
Had in 4 min best kunden uitvinden wat dr bestemming was, en of ze ook in nmgn studeerde etc. Ms zelfs een naam ontfutselen.
Speeddate skills van likmevestje nog, tenminste als het onverwacht komt, moet beter... sneller schakelen
Maar wel beetje zuur dat dit weekend 2 leuke gezichten heeft opgeleverd van wie ik geen naam (meer) heb. 2 'ghosts' dus.
Zuur omdat ik het wel beetje gehad heb met passanten... dat je het moet doen met een vage herinnering van een vluchtig moment. Wil wel weer eens een leuk contact hebben waarmee je dan SMSt en afspreekt en wie weet wat verder... is me (veels) te lang geleden en ik mis het wel. Alleen al contactinfo was al leuk geweest, dan kan je een keer dr mee uit vragen.
Goed, ik ben aan het raaskallen, ik heb duidelijk gewoon ff een vrouw nodig in mn levenAl is het maar een beetje daten enzo. Iig niet dus dat je alleen thuis zit en alleen kan terugdenken aan momentjes met personen waarmee je niet meer in contact kan komen.
Blader zelf maar, ik vind het een stapje te ver gaan om die voorbeelden hier te posten. Maar denk aan blauwverlichte webcam shots van je bolle toet zonder glimlach na een weekend zuipen.quote:
Niet afgesproken.quote:
Maar ze voegde je toe op msn? Dan kan je toch eerst even een praatje maken en om een foto vragen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:09 schreef Niekess het volgende:
[..]
Niet afgesproken.
Ten eerste te ver voor mij en beetje eng zonder enige chat vooraf gelijk afspreken.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Blader zelf maar, ik vind het een stapje te ver gaan om die voorbeelden hier te posten. Maar denk aan blauwverlichte webcam shots van je bolle toet zonder glimlach na een weekend zuipen.
Ze had genoeg plaatjes op haar hyves zag ik, en niet echt het type waarop ik val gezien gedrag op foto's enzo..quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar ze voegde je toe op msn? Dan kan je toch eerst even een praatje maken en om een foto vragen?
Wat denk jij dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Bijna alle echt knappe meiden die je tegenkomt met fotos beoordelen op Paiq zijn inactief. Worden die allemaal weggejaagd door overload aan vieze oneliners ofzo?
Ff een directe vraag>>>> je bent van 1993... denk je niet dat je met gewoon uitgaan, verenigingswerk, studeren eerder aan een schatje komt????quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Niekess het volgende:
Het ging me niet om haar uiterlijk, maar het was echt zo'n gangster manier van doen op de foto's.
En dat hoef ik dus niet.Gewoon normaal iemand om veel tijd mee door te brengen op normale manier.
Hetzelfde met de echt lekkere mannen... ze hebben gewoon een levenquote:Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Bijna alle echt knappe meiden die je tegenkomt met fotos beoordelen op Paiq zijn inactief. Worden die allemaal weggejaagd door overload aan vieze oneliners ofzo?
Studeren denk ik niet, maar uitgaan enzovoort zeker wel dus ik wacht nog met aanmelden voor zo'n site.quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff een directe vraag>>>> je bent van 1993... denk je niet dat je met gewoon uitgaan, verenigingswerk, studeren eerder aan een schatje komt????
Geen reden?quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef VacaLoca het volgende:
Helaas, de door jou verstuurde OneLiner is niet geaccepteerd..
WAT>?! Vuile ...!!!
Oh, kunnen ze dat opgeven erbij? (ik stuur pas sinds vandaag oneliners).quote:
Daar gingen je creditsquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef VacaLoca het volgende:
WAT>?! Vuile ...!!!
Dit eerder denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar gingen je credits... moet zeggen begrijp maar bitter weinig van de dating sites. Of beter gezegd begrijp de meeste vrouwen denk ik niet
.
Kan... ik weet eigenlijk niet of je nu wel of niet de foto erbij kon zien....quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh, kunnen ze dat opgeven erbij? (ik stuur pas sinds vandaag oneliners).
Iig geen reden nee wat ik zo zag. Misschien overheen gekeken.
Maar afstand was wel redelijk groot, zal het wel zijn
Hey, eindelijk iemand die hetzelfde voelt als ik. Waar gaat het bij jouw telkens mis... ?quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Het lukt mij toch niet om een fatsoenlijk gesprek te voeren dus waarom zit ik eigenlijk nog op een datingsite.
Welnee... dat geldt alleen voor de knappe vrouwen mensenquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef VacaLoca het volgende:
Ik denk eerder dat een datingsite door vrouwen totaal anders wordt ervaren dan door mannen. Vrouwen zijn meer de ontvangende en reagerende kant en mannen de versturende en initierende en afwachtende (op een reaktie) kant.
Denk dat ratio van aantal oneliners verstuurd door mannen t.o.v. verstuurd door vrouwen wel 10:1 is.
Ik heb je nog niet op Paiq gespot... dus ik gok.... foto... afstand ... leeftijdquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Het lukt mij toch niet om een fatsoenlijk gesprek te voeren dus waarom zit ik eigenlijk nog op een datingsite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ok ja daar hoor ik niet bijquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welnee... dat geldt alleen voor de knappe vrouwen mensen
quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef picardmike het volgende:
Ik denk, corrigeer is iemand op de volgende zin:
Ben jij simpel weg een heerlijk beer om me bij thuis te voelen.
Ben jij die vent waar ik trots naast kan lopen en denken WAUW WAT HEB IK EEN TOFFE VENT!!
Dan hoor ik je!
Krijg ik dit terug:
haha.. man.. verveel je je soms???
en dit:
nee.. ik heb een hekel aan betweters, zeker als het om onbelangrijke dingen gaat...
en dit:
tip.. niet te vaak doen.. kom je nooit aan een vrouw
quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet op Paiq gespot... dus ik gok.... foto... afstand ... leeftijdDat zal het vaak zijn. Maar ik weet ook dat ik nu niet echt goed ben in communiceren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukt gewoon niet. Zelfs online.
Afgezien van dat leeftijd/afstand/whatever een bezwaar is en daarom een match mij blokkeerdt, vind ik gespreken voeren moeilijk omdat vaak geen idee waar ik over moet praten. En neem een afwachtende houding aan.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hey, eindelijk iemand die hetzelfde voelt als ik. Waar gaat het bij jouw telkens mis... ?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hoe hoog is die van jou?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]Het maakte geen indruk.... ik merk het al
quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zal het vaak zijn. Maar ik weet ook dat ik nu niet echt goed ben in communiceren.Het lukt gewoon niet. Zelfs online.
Hmm, denk niet dat het daar aan hoeft te liggen. Het ligt ook aan de dames die je gematcht krijgt, verschrikkelijk gewoon... is er nu niemand die een gewoon gesprek kan voeren?quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet op Paiq gespot... dus ik gok.... foto... afstand ... leeftijd
Laatste SvZ: 7.2 bij 307 keer bekijkenquote:
Gemiddeld gezien gok ik eerder op 25:1.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef VacaLoca het volgende:
Ik denk eerder dat een datingsite door vrouwen totaal anders wordt ervaren dan door mannen. Vrouwen zijn meer de ontvangende en reagerende kant en mannen de versturende en initierende en afwachtende (op een reaktie) kant.
Denk dat ratio van aantal oneliners verstuurd door mannen t.o.v. verstuurd door vrouwen wel 10:1 is.
Wat vind je precies verschrikkelijk?quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmm, denk niet dat het daar aan hoeft te liggen. Het ligt ook aan de dames die je gematcht krijgt, verschrikkelijk gewoon... is er nu niemand die een gewoon gesprek kan voeren?
Ik zie het niet... ik zeg boeiend.... snap die dame trouwens ook niet... (dwz wat een opgefokte muts zeg)quote:
Op rp is Littleprincess (NL63878843) onlinequote:Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Welnee.... ik gok dat het een beetje 24:3 isquote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien gok ik eerder op 25:1.
Dat kloptquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]... Nee Tijntje ... we hebben iig nog best lang tijdens de meet met elkaar gekletst.... zo lang iemand een spraakwaterval is zoals ik ... heb je daar geen last van.... maar ja ik weet dan ook duizend en een vragen die je eventueel met ja of nee kan beantwoorden
Oneliners verstuur ik dus nooit. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Laatste SvZ: 7.2 bij 307 keer bekijken
BTW mijn laatste oneliner is ook gedeclined.... mannen met sikjes/baarden moet ik ook geen oneliner sturenook niet als die blauwe ogen heeft....
Het lijkt me wel gezellig om wat te kletsen punt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oneliners verstuur ik dus nooit. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
Als ik een keer in Dordt ben, trakteer je G. en mij op een etentje en dan heb je twee dames om je praatskills op te oefenen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Dat kloptik kan best praten als iemand anders maar het gesprek stuurt. Daarom zijn sollicitatiegespreken ook een ramp. Een date maar dan anders
![]()
Het is gewoon vervelend dat ik telkens tegen hetzelfde probleem oploop en het niet kan veranderen.
Ik ook niet....quote:Oneliners verstuur ik dus nooit. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
Die mensen die een match index hebben van 98 en vervolgens de dufste personen op deze aarden blijken te zijn. Of het ligt aan mezelf...quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezellig om wat te kletsen punt.
heb ooit is een oneliner verstuurd, die staat nu nog steeds tussen mijn paiq contacten. Geen land mee te bezeilen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kan.... heb je wel eerlijk je vraagjes ingevuld???quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die mensen die een match index hebben van 98 en vervolgens de dufste personen op deze aarden blijken te zijn. Of het ligt aan mezelf...
Eruit donderen... blokkeren.. verspilling van je ruimte...quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
heb ooit is een oneliner verstuurd, die staat nu nog steeds tussen mijn paiq contacten. Geen land mee te bezeilen.
Je mag toch gewoon twee speeddates per dag doen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe langer je Paiq gebruikt hoe meer blijkt dat het net zon erge geldzuigmachine is als andere sites. Ik moet nu steeds 2,5 week wachten op een match of veel credits dokken.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef BeamofLight het volgende:
Tis allemaal niet zo moeilijk volgens mij
Dat zou kunnenquote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is goedquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik een keer in Dordt ben, trakteer je G. en mij op een etentje en dan heb je twee dames om je praatskills op te oefenen.
Dat probeer ik ook, maar dan bedenk gelijk dat het stom of iets dergelijks.quote:[..]
Ik ook niet....
dus ik type wat er in mij opkomt.
Daarbij geef ik toe dat de laatste oneliner wel heel slecht bedacht was... iets in de trant van hee je staat hoog in mijn index...Niet de beste zin dat geef ik 100% toe...
2 speeddates en 2 battles volgens mij.... en mijn match komt om de zoveel tijd... maar ook niet boeiend... of lelijk of verder dan 100 km of te jong of te oudquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon twee speeddates per dag doen?
Mja dat heb ik nog niet gedaan. Ms maar eens proberen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon twee speeddates per dag doen?
Tsja als je alleen maar lekkere mannen zoekt die naast je wonen en precies 28 jaar zijn wordt het lastig!quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2 speeddates en 2 battles volgens mij.... en mijn match komt om de zoveel tijd... maar ook niet boeiend... of lelijk of verder dan 100 km of te jong of te oud
Tot nu toe weinig boeiends gehad. Afgezien van match die ik van gezicht kenquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2 speeddates en 2 battles volgens mij.... en mijn match komt om de zoveel tijd... maar ook niet boeiend... of lelijk of verder dan 100 km of te jong of te oud
Ik mail haar wel evenquote:
Gewoon doen!quote:Dat probeer ik ook, maar dan bedenk gelijk dat het stom of iets dergelijks.Misschien toch maar eens proberen.
Waarom zou ik dat verder uitdiepen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]... dat moet je verder uitdiepen.... wat kletsen<<< over seks (meeste vrouwen denken dan oneeeeeeeeeeeeeee weer zo'n gast) of als je net die ene geile treft....
oe jottum we gaan kletsen over seks... en dan kom je met vragen over sokken ofzo
Praktisch gezien wil ik niet weer aan een relatie beginnen waarbij ik 1 uur moet reizen...quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja als je alleen maar lekkere mannen zoekt die naast je wonen en precies 28 jaar zijn wordt het lastig!(Geen idee wat je zoekt eigenlijk
)
biedt perspectief... ik zeg ... erop af... jullie hebben iig iets gemeenquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot nu toe weinig boeiends gehad. Afgezien van match die ik van gezicht kenover anderhalve week zie ik haar weer in de 013
Het is wel heel algemeen zo....quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat verder uitdiepen?
Ik hoor het welquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mail haar wel even>>> statusupdate... misschien nog een derde dame ook nog
(maar ze betalen zelf zeggen ze... >>> dan trakteer je maar op een ijsje ofzo![]()
Be a gentleman
Inderdaadquote:[..]
Gewoon doen!
als iemand je dan declined dat moet je denken WHAT ever.... her lost not mine...culater en nog meer van die dingen
Maybequote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
biedt perspectief... ik zeg ... erop af... jullie hebben iig iets gemeen
Ik spreek haar woensdag weer IRL... en dan hoor ik welk weekend ze er beide zijnquote:
Ja... ik heb er nu 50 van ofzo.... dusquote:Inderdaadhet enige wat het je kost zijn credits
quote:Maybemaybe not.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
98% van Paiq lijkt wel 70+ km verderop te wonen.
Niet onbewoond neequote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Regio Arnhem-Nijmegen
Ok, geen randstad, maar toch ook geen onbewoonde uithoek ofzo.
knipperdeknip.... je vind 'r niet knap.. het gesprek gaat nergens over... ik zeg NEXTquote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef picardmike het volgende:
Ok timeout, het gesprek gaat tot nu toe zo![]()
Nu zie ik haar foto bijna verschijnen en volgens mij is ze niet zo knap
wat mot ik doen?![]()
Gaat dat nou écht altijd zo denk je?quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ophouden met zo'n kansloos gesprek misschien?
Echt hey, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef picardmike het volgende:
Ok timeout, het gesprek gaat tot nu toe zo![]()
-knip-
Wat 'n beetje anders te worden...?quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
Dit topic begint een beetje "anders" te worden...
Verder geen waardeoordeel ofzo hoor; play on, play on.
Huh?quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat 'n beetje anders te worden...?
We hebben niet zulke dates als die van jou... beter nog... ik weiger het nog een keer een date te noemen en anders noem ik het uitje met mams en flo voortaan ook een DATE...
Dat is goedquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik spreek haar woensdag weer IRL... en dan hoor ik welk weekend ze er beide zijn
Ik iets meerquote:[..]
Ja... ik heb er nu 50 van ofzo.... dusik kan nog wat rondsturen
mmm ik kijk wel hoe het looptquote:[..]
Ik zeg... Ga er achteraan!!!!
Haha will doquote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik wens dan wel een verslag he.... en geen bangerik zijn!
Nee, vertelquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef kastanova het volgende:
Dit topic begint een beetje "anders" te worden...
Verder geen waardeoordeel ofzo hoor; play on, play on.
Klopt maar het doel is om gezellig wat te kletsen niet meer of minder.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Maar goed als ik die oneliner krijg zal ik hem accepteren en .... praten over nagellakjesOh, zijn we elkaar al tegengekomen op Paiq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Weet ik veel... stuur eens je schermnaam per dm...quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Klopt maar het doel is om gezellig wat te kletsen niet meer of minder.
[..]
Oh, zijn we elkaar al tegengekomen op Paiq?
dus bij Paiq ben je weer afgemeld?quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Dingest het volgende:
Ik had mij ook aangemeld op Paiq en kreeg twee matches van 98 (zonder er direct bij te zeggen of dat veel of weinig is) - op respectievelijk 110 en 240 km afstand![]()
Maar toen bedacht ik mij dat ik ook op een datingsite erg slecht ben in de interactie met anderen, dus ik heb het laten zitten.
PM gestuurd, geen flauw idee of hij is aangekomen aangezien Fok raar deed.quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel... stuur eens je schermnaam per dm...
ik heb in ieder geval jouw oneliner nog niet gehad
J&Jquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Dingest het volgende:
Ik had mij ook aangemeld op Paiq en kreeg twee matches van 98 (zonder er direct bij te zeggen of dat veel of weinig is) - op respectievelijk 110 en 240 km afstand![]()
Maar toen bedacht ik mij dat ik ook op een datingsite erg slecht ben in de interactie met anderen, dus ik heb het laten zitten.
Ik heb geen idee wat dat moet betekenenquote:
Mja, iemand begon wel direct met contact zoeken, en toen kwam ik erachter dat ik dat net zo ongemakkelijk vind en op reageer als irl. Ik heb het toen snel weg gekliktquote:Op maandag 4 april 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dus bij Paiq ben je weer afgemeld?
110 en 240 km... woh waar woon jij dan wel niet?
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat moet betekenen
Tsja... zo gaat het niet werken hequote:Mja, iemand begon wel direct met contact zoeken, en toen kwam ik erachter dat ik dat net zo ongemakkelijk vind en op reageer als irl. Ik heb het toen snel weg geklikt![]()
quote:Zuidoost Drenthe. Nou is het wel zo dat dingen als de banenmarkt en leeftijdsgenoten hier wat aan de magere kant zijn, maar zo erg had ik nou ook weer niet verwacht
Je UI, druifquote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat moet betekenen
Het is al 11 uur! Das slecht voor jequote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Frikandel of kroket? Gourmetten of steengrillen?
Ik gooi iig een pizza in de oven.
Ik post er verder nooit over op R&P, maar ik heb PDD-NOS. Ik had een moment van iets te veel enthousiasme en het bleek toch iets te hoogdrempelig te zijn. Misschien hanteert Paiq ook een (voor mij) te direct systeem van communicatie, daar loop ik gewoon op vast.quote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef -Engel- het volgende:
Tsja... zo gaat het niet werken he
[..]ik heb een flauw grapje in mijn hoofd...
maar tsja wat wil je dan? Er wonen nu eenmaal minder mensen daar.
Heel niet slechtquote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is al 11 uur! Das slecht voor je
Smakelijk!
Mijn ouders zeiden altijd dat als ik de boterhamkorstjes niet op zou eten ik nooit zou kunnen fluiten. Heb ik ook tot m'n 20e geloofd ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat je zo laat niet meer mag eten is al lang achterhaald hoor.
quote:
Ik haalde twee FOK-begrippen door elkaar. Ik was straal vergeten waar mijn UI (waarvan ik mij na het posten realiseerde wat het daadwerkelijk betekende) eigenlijk vandaan kwam, dus die link legde ik daarom niet directquote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik ook niet...![]()
Haat het als men berichtjes weghalen...
Ik heb, heel lang geleden, wel eens geprobeerd een meisje uit te vragen door een brief onder de bagagedrager van haar fiets te leggen op het station. Om er later achter te komen dat ik de verkeerde damesfiets te pakken had gehadquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
Over domme opmerkingen gesproken:
Sta ik bij de kassa. Staat er net het mooiste meisje van mijn straat ook in de rij. Ik wil even nonchalant afrekenen, tot ik in een blik in mijn portemonnee werp; 'ehh, hoeveel was het? ben mn pinpas vergeten...'
ff kijken of genoeg contant heb.. neen.
Kijk ik om, zie een pinautomaat. Vraag ik 'oh wacht, doet de pinautomaat het?'
''ehh u had toch geen pinpas bij'' aldus het ook zeer leuke kassameisje.
'ehh potver ja, duh'
kZal vast goede indruk gemaakt hebben
Anders wordt het aan de reanimatie als ze net reageertquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef erik81 het volgende:
Hmm, m'n lexadokter gisteren nog een smsje gestuurd om een nieuwe datum te prikken, maar nog geen reactie gehad. Nu is ze sowieso niet zo snel met reageren, maar ik hoop wel dat er nog wat terug komt
Kijk of ze nou wel of niet wil is niet zo'n probleem, maar ik weet gewoon graag waar ik aan toe ben.
Leuk he vrouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef erik81 het volgende:
neuh dat nou ook weer niet hoor, maar laat mij dan iig ff weten hoe of wat, dan kan ik ook zonder bezwaar verder
De hele week?? Gast, als ze niet binnen een dag reageert, is ze niet geinteresseerd heurquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef erik81 het volgende:
ach, ik geef d'r deze week en daarna ga ik gewoon vrolijk verder
Nou dat wil ik nog niet direct stellen, maar na 2 dagen moet er toch zeker wel een reactie of een blijk van leven zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De hele week?? Gast, als ze niet binnen een dag reageert, is ze niet geinteresseerd heur
Zoveel moeite is het nou ook weer niet, ik zit toch al vol deze weekquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De hele week?? Gast, als ze niet binnen een dag reageert, is ze niet geinteresseerd heur
Als ze echt wilt, dan stuurt ze desnoods een postduif of een rooksignaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou dat wil ik nog niet direct stellen, maar na 2 dagen moet er toch zeker wel een reactie of een blijk van leven zijn.
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat ze 48 uur lang niet op haar telefoon kijkt. Als ze je echt leuk vindt, stuurt ze desnoods iets als "lijkt me leuk, moet nu verder, we spreken later af" en dat binnen 12 uur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:38 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Als ze echt wilt, dan stuurt ze desnoods een postduif of een rooksignaal.
Haha, en dan die mensen die zeggen "sorry, ik had de afgelopen dagen geen tijd om te sms'en".quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat ze 48 uur lang niet op haar telefoon kijkt. Als ze je echt leuk vindt, stuurt ze desnoods iets als "lijkt me leuk, moet nu verder, we spreken later af" en dat binnen 12 uur.
Dan heb je in ieder geval de twijfelachtige eer dat iemand direct heul haar account verwijderd na 1 keer met jou gedate te hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef erik81 het volgende:
Jep, kijken of ik weer iemand kan strikken voor een date
Zo is dat!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef erik81 het volgende:
naja, als ze er zo achter komt dat ze er eigenlijk niet aan toe is, prima toch?
Maw soms moet je eerst weten of je iemand kan krijgen voordat je besluit of je verder wil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Zo is dat!![]()
Soms moet je het eerst ervaren om te weten of je iets wel of niet wil.
Dat is wat jij erin leest...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maw soms moet je eerst weten of je iemand kan krijgen voordat je besluit of je verder wil.
Heb jij die dan?quote:Ik vind dat geen goede instelling.
Lijkt er anders wel op. Mag ik het anders niet vinden ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat is wat jij erin leest...
[..]
Heb jij die dan?
Ik zei dat ie op een slaperige versie van Hugh Grant leek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef Marver8 het volgende:
Silenus, gewoon even in korte tijd 10 vriendinnen van je laten reageren op die video. Oh dank je... Speciaal voor mij... Lijkt me vrij duidelijk dat hij die link naar 50 dates stuurt.
Maak gehakt van em !!.
Als ik een vrouw was zou ik nu moeten dweilen, zo natquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef Silenus het volgende:
Jezus, een gast in een battledate stuurt een filmpje in om de vrouw te versieren.
Ik sloop 'm.
van het lachen? (of huilenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik nu moeten dweilen, zo nat
Biologie heb ik al een jaar of 12 niet meer gehad geloof ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef Marver8 het volgende:
Opletten bij Biologie Erik.
Het is redelijk gespeeld (en gezongen ook wel), maar het gaat me net iets tever om zoiets te gebruiken. Hoewel, ik speel ook gitaar. Misschien even wat moois verzinnen. Even de reacties van de dames hier afwachten...
Ik ken het niet dus...quote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef Dingest het volgende:
Ik post er verder nooit over op R&P, maar ik heb PDD-NOS. Ik had een moment van iets te veel enthousiasme en het bleek toch iets te hoogdrempelig te zijn. Misschien hanteert Paiq ook een (voor mij) te direct systeem van communicatie, daar loop ik gewoon op vast.
zo'n afstandsgrapje was het nietquote:Op zich hoeft de afstand voor mij niet uit te maken, ik wilde het alleen even uitwijzen voor de mensen die 70 km al ver vondenDus van mij mag je grapjes maken wat je wilt, ik neem de provincie ook niet erg serieus
Wordt volgende maand 22. De meisjes die ik het meest tegenkom zijn tussen de 16 en 18 jaar... En dat is me toch echt te jong. Dan loopt de ontwikkeling té scheef denk ikquote:
Ah ok. Ik had zelf op paiq nog niemand jonger dan 18 gezien. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wordt volgende maand 22. De meisjes die ik het meest tegenkom zijn tussen de 16 en 18 jaar... En dat is me toch echt te jong. Dan loopt de ontwikkeling té scheef denk ik
heb wel met een paar meisjes 1 leuk gesprekje gehad, maar daarna was het contact ook dood. Geen idee waarom eigenlijk, maar er is zeer weinig interesse vanuit de andere kant. Terwijl ik wel gewoon spontaan en geinteresseerd doe![]()
Misschien een luxeprobleem voor de vrouwenMaar ik ga er niet als een wanhopige achteraan, want ik heb ook eisen
En de eerste is wederzijdse interesse..
Nee, zo'n lijstje bestaat niet... en die komt er ook niet... voor foto's en chatten kan je ook op Fok! terecht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef DigitalGirl het volgende:
@-Engel- het is volgens mijn wel mogelijk om mensen om Paiq toe te voegen:
Menu > vrienden uitnodigen > Paiq-code invullen > ... vervolgens heb je een scherm genaamd 'Toevoegen via Paiq-code': Vul hieronder de Paiq-code van een bekende in om deze direct aan je contactenlijstje toe te voegen.
De Paiq-code zelf is te vinden op de pagina Menu > vrienden uitnodigen.
Bestaat er al een Fok! Paiq code lijstje ???
Moet je PM of DM het wel doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, zo'n lijstje bestaat niet... en die komt er ook niet... voor foto's en chatten kan je ook op Fok! terecht.
Nee hoor je kan hem gewoon invullen, die van mij is s34cv9quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet je PM of DM het wel doen... stuur je paiq-code maar eens, eens kijken of je gelijk hebt dat het alleen voor nieuwe leden geldt.
Moet zeggen heb het nooit zelf getest maar het lijkt inderdaad te kunnen. Nog succes op paiq?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee hoor je kan hem gewoon invullen, die van mij is s34cv9
Nah al mijn contacten zijn muisstil en de andere 2 heb ik weggegooid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet zeggen heb het nooit zelf getest maar het lijkt inderdaad te kunnen. Nog succes op paiq?
Een goede tip iig maak geen foto's met je iphone want die geeft tags op je bestanden. Als iemand die afbeelding kopieerd en de tags bekijkt kan die zo je gps coordinaten aflezen waar de foto genomen is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
Is er hier al eens een watch-outlijst geplaatst of tips wat je beter wel of niet aan gegevens/foto's kan verstrekken aan datingssites?
Weggegooid waarom deel je ze niet met je medefokkersquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nah al mijn contacten zijn muisstil en de andere 2 heb ik weggegooid.
Dat kun je gewoon uitzetten hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef picardmike het volgende:
Een goede tip iig maak geen foto's met je iphone want die geeft tags op je bestanden. Als iemand die afbeelding kopieerd en de tags bekijkt kan die zo je gps coordinaten aflezen waar de foto genomen is.
Ja, maar veel mensen weten dat niet. Het wordt je gevraagd als je voor de eerste keer een foto maakt maar daarna niet meer.quote:
"Jullie"?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn jullie nu serieus... als iemand vraagt waar woon je dan antwoord je toch gewoon.
De eerste geen blijk van leven meer gegeven dus...quote:
U bent man/vrouw? (zit nu mobiel)quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Djieluh het volgende:
Had ook iemand via RP leren kennen, totaal geen initiatief tonende. Afgehaakt dat dit niet zou werken. Cy@
Een stad noemen is wat anders dan je straat noemen. Ik zou niet mijn straat willen noemen ook al is het een hele lange straat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn jullie nu serieus... als iemand vraagt waar woon je dan antwoord je toch gewoon.
Niet zo paranoide doen zeg. Of ben je bang dat je moeder er achter komt?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een stad noemen is wat anders dan je straat noemen. Ik zou niet mijn straat willen noemen ook al is het een hele lange straat.
Ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet zo paranoide doen zeg. Of ben je bang dat je moeder er achter komt?
Pijnlijk niet-grappig..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Een nieuwe dag in het leven van een online dater, "hoeveel vismaaltijden kost het om jouw te veranderen in een slaapkamer acrobaat"... te direct?
Ligt eraan... voor vrouwen wordt het advies gegeven de omgeving algemeen te houden...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom wilde hij niet blijven slapen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef Seven. het volgende:
Dipje bij mij en knots: hij deed moeilijk, hij wilde me even komen helpen met dingen slepen maar niet blijven, gewoon zomaar. Is al eerder een issue geweest, hij heeft altijd wel een uurtje maar blijven slapen, ho maar. We hadden elkaar bijna een week niet gezien. Ik heb gezegd ddat ik daar geen zin in heb. En gesmst dat ik er weinig vertrouwen in heb op deze manier. Gemixte signalen, laat maar zitten dan.
Probeer die van mijn eens...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:35 schreef VacaLoca het volgende:
100% failscore tot nu toe. Yay.
Natuurlijk, maar soms is het wel handig om een OJA-momentje te hebben.quote:
Ja ik heb vanochtend een sms gestuurd, en gelukkig wilde zij ook wel een drankje doen. Helaas pas over een week of 2 omdat ze volgende week een week het land uit is, maar dat wist ik vantevoren. Ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 6 april 2011 07:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Stel dan voor om samen wat te drinken... ze woont toch in dezelfde stadVeel persoonlijker, je weet ook direct wat je er aan hebt. Via interwebs is leuk maar niet echt hoe je een relatie opbouwd
![]()
Ik zeg doen
Ja oke, hier hou ik ook rekening mee... sterker nog, het lijkt wel of haar enthousiasme iets minder is als de mijne. Dat zou natuurlijk te maken kunnen hebben met de ervaringen met de vorige 3 dates, maar ik ben tot nu toe positief ingesteldquote:Op woensdag 6 april 2011 08:36 schreef edraket31 het volgende:
Maar stel je je er wel op in dat ze dus regelmatig aan het daten is, waarschijnlijk voor de fun en dat jullie contacten voor haar anders zijn dan dat jij ervaart.
Lol, ja? Sorry voor de vergissing...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:25 schreef Spirit82 het volgende:Volgens mij krijg ik net een berichtje van Godshand op OKC...
Dat was geen vergissing van jou hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 18:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lol, ja? Sorry voor de vergissing...
Haha, ik las 'm ook al als een "sorry, ik dacht dat je een leuke vrouw was"quote:Op woensdag 6 april 2011 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was geen vergissing van jou hoor
Zo bedoelde hij het denk ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 18:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik las 'm ook al als een "sorry, ik dacht dat je een leuke vrouw was"
Of ze hebben gewoon wat bots die automatisch bieden zodat de mannen die echt betalen zwaar het schip in gaanquote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef picardmike het volgende:
Badoo heeft wel een superslim kutsysteem. Je kan jezelf voor geld hoger op de gezien lijst plaatsen. Alleen iedereen doet dat dus ik sta op de duizendste plek ofzo in een straal van 50km. Iedereen loopt tegen elkaar op te bieden. Bij de vrouwen doet een enkeling het.
Jezus mannen lopen tot de 40e pagina constant te kopen zodat ze direct eerste komen te staan, alleen is dit tijdgebonden. De laatste koper staat dus eerste![]()
Bij de de dames is het 1 pagina.
1 staat tot 40 damn en dit allemaal pas in een straal van 50km, die site is megarijk!
Nou je mag in elk geval wel gratis berichten sturen, al komt ie als duzendste achter al die andere berichten en worden ze dus nauwelijks gelezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef Sander het volgende:
Whehe nog beter dan lexa, daar moet je ook voor elke kutfeature je portomonnee trekken
Nee dank je. Kep Spirit82 al eens gezien bij een meet en ik geloof dat wij verder niet zo matchen. Ze ziet er wel goed uit though, dus als iemand zich hier geroepen voelt, vooral eens proberenquote:
Heb je veel OJA-momentjes dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar soms is het wel handig om een OJA-momentje te hebben.
Prima, prima, ik doe het wel ff als niemand anders het toch doet... Iemand moet toch de lul zijn, dus waarom niet ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee dank je. Kep Spirit82 al eens gezien bij een meet en ik geloof dat wij verder niet zo matchen. Ze ziet er wel goed uit though, dus als iemand zich hier geroepen voelt, vooral eens proberen
edit: volgens mij hap ik ergens in
Toch lief dat je er een compliment aan vast plaktquote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee dank je. Kep Spirit82 al eens gezien bij een meet en ik geloof dat wij verder niet zo matchen. Ze ziet er wel goed uit though, dus als iemand zich hier geroepen voelt, vooral eens proberen
edit: volgens mij hap ik ergens in
Het is ook lief van mij dat ik mezelf opoffer.. Wanneer zullen we afspreken?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Toch lief dat je er een compliment aan vast plakt
Hoe wanhopig denk jij dat ik ben?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook lief van mij dat ik mezelf opoffer.. Wanneer zullen we afspreken?
Anders ging ze wel met mij datenquote:
*vingers kruist* Uuuuh, heel erg wanhopig?quote:
Hoe weet je dat?!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
*vingers kruist* Uuuuh, heel erg wanhopig?
Wil jij de liefdesdans ff nie verstoren ja? Ik heb haar al bijna in mijn bed.quote:
Make mequote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil jij de liefdesdans ff nie verstoren ja? Ik heb haar al bijna in mijn bed.
Ik zou bijna lid worden van OKcupido (of zo). Maar ik vind Paiq en Badoo wel genoeg eigenlijk. Of zitten de meesten van jullie op alle sites om jullie kans op succes (nou ja, dat klinkt wanhopig maar zo bedoel ik het niet) te vergroten?quote:
Gewoon, wil hij per definitie niet omdat hij dichtbij zijn werk woont en noem maar op. De ene na de andere flauwe kutsmoes. Bij hem slapen gaat ook niet want hij zit bij zijn broer. Vandaag wilde hij bij mij intrekken, gisteren sprak hij over zijn eigen appartement en noem maar op. Vandaag aan de telefoon gezegd dat dit echt niet gaat werken. Morgen nog even praten maar de boodschap was duidelijk genoeg: het is over. Nu 2 opties: fuckbuddies of niets.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom wilde hij niet blijven slapen?
Hij komt je iig wel helpen met slepen, is toch prima (lijkt mij)
Goed duidelijk....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Seven. het volgende:
Gewoon, wil hij per definitie niet omdat hij dichtbij zijn werk woont en noem maar op. De ene na de andere flauwe kutsmoes. Bij hem slapen gaat ook niet want hij zit bij zijn broer. Vandaag wilde hij bij mij intrekken, gisteren sprak hij over zijn eigen appartement en noem maar op. Vandaag aan de telefoon gezegd dat dit echt niet gaat werken. Morgen nog even praten maar de boodschap was duidelijk genoeg: het is over. Nu 2 opties: fuckbuddies of niets.
Wat een treurige emoticon... het ging toch goed met Miss A'dam?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Silenus het volgende:
Log even in op RP, meteen een interesseberichtje van 'lachenisgezond'. Dat is het zeker, maar ik heb er niks aan.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef Seven. het volgende:
Dipje bij mij en knots: hij deed moeilijk, hij wilde me even komen helpen met dingen slepen maar niet blijven, gewoon zomaar. Is al eerder een issue geweest, hij heeft altijd wel een uurtje maar blijven slapen, ho maar. We hadden elkaar bijna een week niet gezien. Ik heb gezegd ddat ik daar geen zin in heb. En gesmst dat ik er weinig vertrouwen in heb op deze manier. Gemixte signalen, laat maar zitten dan.
www.blogspot.comquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon, wil hij per definitie niet omdat hij dichtbij zijn werk woont en noem maar op. De ene na de andere flauwe kutsmoes. Bij hem slapen gaat ook niet want hij zit bij zijn broer. Vandaag wilde hij bij mij intrekken, gisteren sprak hij over zijn eigen appartement en noem maar op. Vandaag aan de telefoon gezegd dat dit echt niet gaat werken. Morgen nog even praten maar de boodschap was duidelijk genoeg: het is over. Nu 2 opties: fuckbuddies of niets.
Dat is leuk en gezellig, maar dat zie ik niet echt iets worden eigenlijk. Het lijkt meer alsof we twee buddies/maatjes zijn (wel met seks) dan dat er echt sparkles en chemistry is.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een treurige emoticon... het ging toch goed met Miss A'dam?
Ik zit op OKC nu omdat ik iets heb met expats en hoorde dat er daar veel zaten, dus was nieuwsgierig. En op RP, maar geen betaald profiel. Thats it.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zou bijna lid worden van OKcupido (of zo). Maar ik vind Paiq en Badoo wel genoeg eigenlijk. Of zitten de meesten van jullie op alle sites om jullie kans op succes (nou ja, dat klinkt wanhopig maar zo bedoel ik het niet) te vergroten?
Wat romantischquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Spirit82 in mijn vriezer ligt een bevroren maaltijd met jouw naam erop.
Ook nooit problemen mee gehad in het verleden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed duidelijk....
Fuckbuddies >>> dat ken je al >> en heb je geen problemen mee (volgens mij)
Niets >>> Heb je dat al geprobeerd?
Wat geeft jou die sparkles?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef Silenus het volgende:
Dat is leuk en gezellig, maar dat zie ik niet echt iets worden eigenlijk. Het lijkt meer alsof we twee buddies/maatjes zijn (wel met seks) dan dat er echt sparkles en chemistry is.
In het heden toekomst ook niet... tenzij je dat heeeeeeeel slecht bevallen isquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook nooit problemen mee gehad in het verleden.
Een oogopslag, bijdehand zijn, gevat, slim, energiek, knap...ik ben vrij veeleisend qua sparkles.quote:
Je zou direct voor mij vallen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een oogopslag, bijdehand zijn, gevat, slim, energiek, knap...ik ben vrij veeleisend qua sparkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |