Gatverdamme! Eng mens! Hebbie daar je oma in een tas zitten terwijl haar lijflucht in de klerenkast ligt!quote:
zelfs mn trouwfoto's heb ik laten liggen , kan je nagaanquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dingen als een fotoboek kan ik me nog wel voorstellen, maar als je boedah-beeldjes als een van de eerste dingen gaat opnoemen
Dacht ik ook te horen!! Zijn gewoon oplichters!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Ireth het volgende:
"Dennis heeft mijn spullen niet ingepakt, heeft mijn moeder gedaan!"
welnee joh allemaal toneelquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
aan de andere kant :dit verzin je niet
alleen de volgorde alquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
aan de andere kant :dit verzin je niet
Hey! Kleding heeft ook gevoel!quote:
* Ireth kan nou de cola uit het toetsenbord laten druipen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef cindy11 het volgende:
Oma`s as?? Achjee als Dennis dat nou maar niet heeft aangezien voor kipkruiden.....
jaquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef waxmask het volgende:
En nu keihard Thomas Bergen met Jij bent mijn neger.....
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef waxmask het volgende:
En nou brul ik hardop van t lachenquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef cindy11 het volgende:
Oma`s as?? Achjee als Dennis dat nou maar niet heeft aangezien voor kipkruiden.....
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef waxmask het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kan nou de cola uit het toetsenbord laten druipen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |