Dat was de mooiste juicher toen ze de beker kregen. Prachtvent. Jong overleden.quote:
quote:is een visueel effect, waarbij een afbeelding een verkleinde versie van zichzelf bevat. Voor de verkleinde afbeelding geldt weer hetzelfde, enzovoort. Dit proces van zelfverwijzing heet recursie. In theorie kan dit oneindig doorgaan. In de praktijk gaat de recursie slechts zover door, als de resolutie van de afbeelding mogelijk maakt.
yep ook al jong overleden, heeft ie eigenlijk interlands gespeeld?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de mooiste juicher toen ze de beker kregen. Prachtvent. Jong overleden.
Stand deel 2182quote:
Niet dat ik weet. Misschien 1 of 2 daar zijn er veel van.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef slaveloos het volgende:
[..]
yep ook al jong overleden, heeft ie eigenlijk interlands gespeeld?
correct!quote:
Volgens wikipedia heeft hij er 6 gespeeld en 1 doelpunt gemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien 1 of 2 daar zijn er veel van.
quote:
Carrell of Völler?quote:
herr Carell uiteraard. Ik zie echter geen plaatjes hier, dus ik kan yankees vraag niet beantwoordenquote:
Britse documentairemakerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
herr Carell uiteraard. Ik zie echter geen plaatjes hier, dus ik kan yankees vraag niet beantwoorden
Stand deel 2182quote:
Shit wilde het net posten.quote:
Stand deel 2182quote:
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |