Weet nog wel wat redenen te bedenken.quote:
Meidquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Weet nog wel wat redenen te bedenken.
Haar verrotte stem,
Haar media & aandachtsgeile gedrag,
Haar gebit (zie foto)
[ afbeelding ]
Ik weet dat bijna alle mannen van Nederland op haar fappen, maar ik heb daar nooit bijgehoord.
Zal haar ook absoluut niet lelijk noemen.
Hij heeft al foto's gepost.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
MeidDoe eens foto's posten. Jij zal er niet uitzien als brad pit of george cloonie
In het userfoto'sforum.quote:
Moeilijk te verkroppen hé? Dat de mannen jou links laten liggen. Ik gun het je.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
Yolanthe is nooit lekker geweest. Einde. Doei.
Zie er inderdaad niet uit als Brad Pitt of George Clooney.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
MeidDoe eens foto's posten. Jij zal er niet uitzien als brad pit of george cloonie
Zeik niet zo joh. Alsof karakter uit maakt, je wil er toch geen relatie mee ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zie er inderdaad niet uit als Brad Pitt of George Clooney.
Maar als je m'n berichtje goed had gelezen, dan had je ook gelezen, dat ik Yolanthe echt niet lelijk vind (op haar gebit na dan).
Het zijn haar karakter & gedrag, wat niet bepaald aantrekkelijk is.
Dat speelt voor mij ook mee, naast het uiterlijk.
Wist ook al toen ik het berichtje plaatste, dat ik dit soort commentaar kon verwachten van de mannen
Zeik ook niet, ik klaag!quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeik niet zo joh. Alsof karakter uit maakt, je wil er toch geen relatie mee ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |